Tuostahan tekee sellaisen johtopäätöksen, että pelaa ensi kaudellakin pesäkarhuissa :)
Niin, tai kenties hänestä tulee kokopäiväinen kotiäiti. Mies pelaa ja nainen laittaa ruokaa, hieno työnjako.
Tuostahan tekee sellaisen johtopäätöksen, että pelaa ensi kaudellakin pesäkarhuissa :)
Mutta löytyykö se Matin nimi Tiitisen listalta. Ässäpuolustukseen voisi liittää vielä S. Butko ja V.Salo. Hyökkäys huutaa M. Eivolaa ja kuulemma Ruisma on tuonut hallille Bauerit takaisin.
Älkää nyt heti tyrmätkö, kiitätte vielä minua kun huomenna luette sen varmana tietona teksti-tv:ltä
Mitäs minä sanoin, ketjussa joka heti laitettiin lukkoon.:-) Tosin viimeinen sinetti vielä puuttuu.
Sopimus olisi ilmeisesti yksivuotinen ja ensikaudella ilvekseen.
En kyllä millään ymmärrä ilveksen halukkuuta saada Matt Tampereelle
Mitäs minä sanoin, ketjussa joka heti laitettiin lukkoon.:-) Tosin viimeinen sinetti vielä puuttuu.
Uskon, että koko joukkue kasvaisi senttejä kuten joku jo kirjoittikin, jos kuningas palaisi valtakuntaansa.
Mad-Matille tulisi tarjota nyt sitten kunnon, pitkä sopimus. Esim. 3 vuotta 500 k kuulostaisi järkevältä.
No ei tasan kuulosta. Vaikka Matt kova kaveri onkin, ei ole mitään järkeä vetää 500k kaverille kolmesta kaudesta. 300k voisi olla likempänä "järkevää" tarjousta, mutta tuo 500k on kyllä huikeasti liikaa...
Eiköhän se sieltä kuitenkin tule.
Järkevää ja järkevää. Mieluiten kaverin ottaisin tänne 30000 per kausi mutta se ei ole mahdollista. Summa koostuu pelitaidoista 50 % ja viihdyttävyydestä 50 %. Maksaa itse itsensä takaisin, korkojen kera.