Näkkäri kirjoitti:Iltasanomathan on tunnetusti se lähde, jota kannattaa kirjaimellisesti uskoa ja jonka perusteella kannattaa yksittäisi mitättömiä ylilyöntejä arvioida. Ihan vaan tiedoksi, että Iltasanomien tapa on kärjistää asioita ja jopa suoranaisesti valehdella/liioitella, että sinun kaltaisesti ihmiset ostaisivat tuotetta.
Tämä "Clown on Ice" on kuitenkin helvetin tehokas ja hyvä pelaaja. Tutkipas vaikka piste/ottelu tilastoja, kun et itse kuitenkaan pelejä pääse ilmeisesti katsomaan. Nickerson olisi pelillisestikin esim. HIFKin joukkueessa kovan luokan vahvistus, sori.
Se on sinulle ilmeisesti se ainoa vaihtoehto. Ässäfanin ei tarvitse kuin mennä paikan päälle peleihin, niin saadaan kunnon viihdettä koko rahan edestä.
Tartutaan takaisin kun on myös tätä luppoaikaa! Eli kuten jutussani mainitsen niin lahjakas kaveri on, mutta surkuttelen sitä että hän haaskaa lahjat ihan muuhun kun sitä mitä hän tekee ammatikseen eli pelaa jääkiekkoa. Tuskin häntä on ässiin palkattu pelleilemään tai no tiedä häntä!
Iltis ei ole mun tietolähteeni ainoastaan vaan lounastauon täytettä. Ja sen verran tätä herraa seuranneena kuten viime HIFK-Ässät pelin jossa kaveri haastoi mm. Doug Sheddeniä jäälle ;) mikä oli kieltämättä aika hupaisaa... ja ihan istuin siinä takana joten kuulin aika hyvin tämän nickersonin tanssiin ehdotukset. kuten näin muutkin hänet siinä ottelussa tekemät lukuisat tempaukset... siitä taisinkin kirjoitella aikaisemminkin.
ja sitten tuohon viimeisen viihde aiheiseen kommenttiin sen verran että tästä meidän ei varmasti tarvitse edes alkaa keskustelemaan saati kättä vääntämään että eikö sitä viihdettä tule HIFK:n peleissä myöskin, mutta se viihten taso pitää myös muistaa...
Kuka menee katsomaan sirkusta jossa ei ole kun vetonaulana kuin yksi pelle! mutta kun taas sirkuksessa on leijonia, elefantteja, jonglöörejä, taikurieta, trapetsi taiteilijoita, "pellejä" ja muita hienoja esiintyjiä ja alansa taitajia. Sitä minä menisin katsomaan :) etkö sinäkin!?