Matt Nickerson Ässiin

  • 788 030
  • 3 229

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Luulen, että vastustajan valmentajat ovat vain tyytyväisiä, jos Ässät laittaa tällaisen turhakkeen kentälle.
Nickerson on kaukana liigatasosta ja paljon ylivoimaa tiedossa Lukolle ja IFK:lle.

Ei tule paljoa ylivoimaa. Oletetaan, että tulee joku nyrkkinyhjäys. Tuloksena Matille (jos aloittaa selkeästi) 2+5+20min ja suihkuun. Vastustajan pelaajalle 5+20min. Ässille 2min alivoima eikä Matti enää palaa kentälle. Jos taas alkaa ottamaan pikkukakkosia, niin veikkaan viimeistään 2 jälkeen Kotkaniemi pistää istumaan penkin päähän. Ainoa skenaario jossa Ässät todella kärsisi on jos hölmöilisi itsensä pihalle suoralla vitosella ilman että saa ketään mukaan suihkun puolelle.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
@Ministeri Tämän nimimerkin (jolla ei ole munaa julkistaa suosikkijoukkuettaan) on pakko olla joko raumalainen tai Turun kansitakkipuolelta?
Ei mitään annettavaa keskusteluun, paitsi itkua.

Nicken paluu on hyvä markkinointitempaus Ässiltä, josta taatusti jää viivan alle plussaa.
En oikein ymmärrä näitä Ässä-faneja, jotka tämän tuomitsevat.
Oletteko niin nuoria, ettette ole olleet paikalla keväällä 2006?
Vai onko itsetunto niin heikko, että täytyy Jatkoajan yleisen mielipiteen pelossa nöyristellä?

Faktahan on, että Nicke on puutteistaan huolimatta tämän vuosituhannen suurin persoona Ässissä.
Olen ollut siinä luulossa, että Porissa osattaisiin arvostaa suuria persoonia, mutta ehkä tämä nykyajan mielensäpahoittamisen ilmapiiri on jo tavoittanut Porinkin.
Mä häpeän teitä!
 

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
@Ministeri

Nicken paluu on hyvä markkinointitempaus Ässiltä, josta taatusti jää viivan alle plussaa.
En oikein ymmärrä näitä Ässä-faneja, jotka tämän tuomitsevat.
Oletteko niin nuoria, ettette ole olleet paikalla keväällä 2006?
Vai onko itsetunto niin heikko, että täytyy Jatkoajan yleisen mielipiteen pelossa nöyristellä?

Faktahan on, että Nicke on puutteistaan huolimatta tämän vuosituhannen suurin persoona Ässissä.
Olen ollut siinä luulossa, että Porissa osattaisiin arvostaa suuria persoonia, mutta ehkä tämä nykyajan mielensäpahoittamisen ilmapiiri on jo tavoittanut Porinkin.
Mä häpeän teitä!

Suuri persoona voi olla hyvällä tai huonolla tavalla. Nickersonin persoona on vuoden 2006 jälkeen jäänyt mieleen vain ja ainoastaan huonolla tavalla. Viimeisimpänä episodina katsojan lyöminen, joka nyt ei ole millään tavalla puolusteltavissa. Kaikkia asioita ei Ässien tarvitse toteuttaa, vaikka vähän rahaa jäisikin näppiin. Itse aion edelleenkin jättää ne matsit väliin, joissa Nickerson pelaa. Jos pelaa.Jotenkin vielä ymmärtäisin jos kaverilla olisi jotain pelillistä annettavaa, mutta kun pelitaidotkin taitaa nykyään olla Mestikseen sopivat.

Saat toki hävetä "meitä" ihan rauhassa.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Suuri persoona voi olla hyvällä tai huonolla tavalla. Nickersonin persoona on vuoden 2006 jälkeen jäänyt mieleen vain ja ainoastaan huonolla tavalla. Viimeisimpänä episodina katsojan lyöminen, joka nyt ei ole millään tavalla puolusteltavissa. Kaikkia asioita ei Ässien tarvitse toteuttaa, vaikka vähän rahaa jäisikin näppiin. Itse aion edelleenkin jättää ne matsit väliin, joissa Nickerson pelaa. Jos pelaa.Jotenkin vielä ymmärtäisin jos kaverilla olisi jotain pelillistä annettavaa, mutta kun pelitaidotkin taitaa nykyään olla Mestikseen sopivat.

Saat toki hävetä "meitä" ihan rauhassa.
Suurelle yleisölle Porissa Nicke on edelleen suuri sankari ja harva on tämän palstan ulkopuolella edes kuullut tästä katsojan lyömisestä.
Sinä saat toki potea ylemmyydentunnetta kotona sillävälin, kun Isomäessä pidetään hauskaa.
Pelitaidot ovat koko ajan olleet liigatasoa,mutta oheistoiminta ei. Itsekään en usko, että Mattista enää koskaan tulee liigaan vakiopelaajaa, mutta muutamassa pelissä pystynee tuuraamaan kolmosparissa. Sitäpaitsi Tuohilammen korvaajalta ei paljoa vaadita. Kotikadullamme on viemärityömaa. Voisin tuoda sieltä muovitötsän, joka olisi yhtä hyvä puolustaja kuin Tuohimaa.
 

Rusty44

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mm. minä olin paikalla 2006 ja jollain erittäin perverssillä tavalla olen onnellinen, kun/jos Nickerson pelaa vielä liigassa, tai ylipäätään Suomessa.

Se, että onko tämä juttu pelillisesti kovin fiksua, niin en osaa sanoa, ei välttämättä. Näin ulkopuolelta seuraavana ihan mukava ja erittäin mielenkiintoinen projekti.
Olisi nostalgista jos Ässien #50 taistelisi vielä Rinkelinmäenkin kaukalossa. Luulen, että Nickerson toisi vielä Hämeenlinnaankin katsojia, sen verran mieleenpainuvia oli miehen temput täälläkin aikanaan. Aijai.

Toivottavasti mies on hyvässä fyysisessä kunnossa!
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Luulen, että vastustajan valmentajat ovat vain tyytyväisiä, jos Ässät laittaa tällaisen turhakkeen kentälle.
Juuri näin. Lukkoa (Virtaa) tai ketään muutakaan joukkuetta ei kiinnosta vittuakaan, vaikka MattNick kävelisi käsillään Porista Mäntyluotoon tai Reposaareen ja takaisin.

Jokainen päävalmentaja valmistaa joukkuueensa seuraavaan peliin normaalien kaavojen mukaan. Jos Ässät sekoittaa omaa kokoonpanoaan ja ottaa Mattin mukaan, niin siitä vaan. Yksi pelaaja muiden joukossa, ei muuta.
 

Jan Koller

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät ♠, Carolina Hurricanes
Juuri näin. Lukkoa (Virtaa) tai ketään muutakaan joukkuetta ei kiinnosta vittuakaan, vaikka MattNick kävelisi käsillään Porista Mäntyluotoon tai Reposaareen ja takaisin.

Hyvin sanottu sieltä Rauman suunnalta. Muistan kevään 2006 kuin eilisen. Silti Matin paluu ei mitään riemunkiljahduksia herätä. Joskaan ei minulla tätä 1-2 pelin täytemies komennusta vastaankaan mitään ole...
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Olisi nostalgista jos Ässien #50 taistelisi vielä Rinkelinmäenkin kaukalossa. Luulen, että Nickerson toisi vielä Hämeenlinnaankin katsojia, sen verran mieleenpainuvia oli miehen temput täälläkin aikanaan. Aijai.

En tiedä toisiko Rinkeliin kuinka paljon katsojia, mutta voisin ennustaa että löytäisivät kyllä Miro Karjalaisen kanssa toisensa aika nopeasti. Jos ei show tyyliin suoraan aloituksesta yhteisellä sopimuksella niin viimeistään siinä vaiheessa kun Karjalainen kolaa jonkun Ässä-pelaajan päähän kohdistuneella taklauksella.
 

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Peksin kommentit ei haittaa lainkaan, ihme ettei Alpo Suhonen ole ottanut asiaan kantaa, ainakaan vielä ja uskon, että joku kommentti Alpolta kyllä kuullaan.
Tämä.

Olen edelleen sitä mieltä, että vaikka Matti oli aikoinaan suuri Patapersoona, hänen pelaamisensa Ässäpaidassa kaudella 18-19 on oltava vitsi. En ainakaan suostu uskomaan moista todeksi ennen kuin näen :) Toisaalta, mikäli moinen tapahtuu, annan miehelle kyllä kannustukseni, mikäli satun silloisessa matsissa paikalla olemaan. En minä omilleni buuaamaankaan ala, herraisä sentään :D Sitäpaitsi, kuten todettua, mies oli aikoinaan sen sortin persoona joukkueessamme, että sitä muistoa on syytä kunnioittaa.

Mutta tosiaan kaikkein eniten odotan herra Suhosen reaktiota, kun hän kuulee asiasta. Viimeksi Grattonin tullessa joukkueeseen, joku iltapaskan humoristitoimittelija päätti hauskuuttaa lukijoita ja kysyä juuri oikealta mieheltä mielipidettä moisen pelaajan pestaamisesta ja tulos oli odotetusti silkkaa suhosmaista kauhistelua ja uhkakuvien maalausta. No, eipä sillä kaudella sitten mitään isompaa draamaa tapahtunutkaan, kuin että Grattonia itseään lyötiin mailalla päähän ja mieheltä meinasi näkökin lähteä. Hieman Suhoselta jälkikäteen kyselinkin asiasta, mutta herra päätti jostain syystä vaieta täysin. On suorastaan hykerryttävää kuulla Alpon kauhistelut, kun hän joskus saa kuulla että Nickersonia ollaan raijaamassa takaisin Poriin :D

Sen haluan sanoa tähän loppuun, että jos näitä hieman hullumpia entis aikojen vahvistuksia aletaan tuomaan takaisin peliksi tai kahdeksi yleisön iloksi, niin itse haluaisin nähdä vielä kerran vanhan kunnon Curtis Sheptakin Patapaidassa! Siinä oli sellainen kahjo, että Nickerssonikin on pelkkä märkäkorvainen pikkupoika tämän suurmiehen rinnalla :D Joten Korppi jos luet tämän: Pliis, Curtis takaisin Poriin edes yhdeksi peliksi!
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Tämä.
Sen haluan sanoa tähän loppuun, että jos näitä hieman hullumpia entis aikojen vahvistuksia aletaan tuomaan takaisin peliksi tai kahdeksi yleisön iloksi, niin itse haluaisin nähdä vielä kerran vanhan kunnon Curtis Sheptakin Patapaidassa! Siinä oli sellainen kahjo, että Nickerssonikin on pelkkä märkäkorvainen pikkupoika tämän suurmiehen rinnalla :D Joten Korppi jos luet tämän: Pliis, Curtis takaisin Poriin edes yhdeksi peliksi!

Kannatan lämpimästi Sheptakin tuomista takaisin. Harmi vain että on pistänyt luistimet naulaan jo muutama vuosi sitten - pelasi viimeksi keväällä 06. Enkä kyllä muista häntä mitenkään ylenpalttisen kahjona. Marko Mäkinen ja Niko Mikkola eivät vain ymmärtäneet omaa parastaan ja vittuilivat väärälle miehelle. Tyhmyydestä rangaistaan sano.... Jos Nickersonin ohella pitäsi liigasta joku umpi kahjo hakea, niin ekana tulee mieleen Mike Siklenka.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Ei tänne kaivata mitään persoonia, harmaata potenttiaalia täällä tarvitaan.
 

rellu

Jäsen
Suosikkijoukkue
sm-sarja/SM-liiga/Liiga 1957 -
Huvittavinta tässä on se ajatus, että tuodaan markkinointimielessä Matt näytille otteluihin, jotka muutenkin tulevat olemaan loppuunmyytyjä. Jos oikeasti tarkoitetaan Lukko- ja HIFk-pelejä. Olen ymmärtänyt, että Ässissä on nyt puute rahasta.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Huvittavinta tässä on se ajatus, että tuodaan markkinointimielessä Matt näytille otteluihin, jotka muutenkin tulevat olemaan loppuunmyytyjä. Jos oikeasti tarkoitetaan Lukko- ja HIFk-pelejä. Olen ymmärtänyt, että Ässissä on nyt puute rahasta.

Nuo eihän tuo tietenkään ole se pointti vaan se, että Nicken näytösluonteinen esiintyminen sopii parhaiten noiden ottelujen "profiiliin". Olisihan tuolla vaikka lauantaina 3.11 KalPa-ottelu, mutta eihän Nicke siihen sovi koska KalPa on.. noh, se on KalPa. Ja kyllä tässä taustalla sekin vaikuttaa, että tiedossa on ettei vuonna 2018 edes Porissa kukaan osta ottelulippua ihan vain tullakseen pelkkää Nickeä katsomaan.. hän on kansalle vain ylimääräinen bonus sitten kun väkeä on muutenkin paljon

Huomaa, että tässä on nyt menossa tällainen suvantovaihe jossa lähinnä odotellaan kauden alkua, kun näin tyhjänpäiväisestä asiasta (yhden kaverin mahdollinen yksittäinen esiintyminen Ässissä) jauhetaan sivutolkulla.. ihan vaan kun ei tässä oikein muutakaan akuuttia asiaa ole
 

Laksatiivi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Karri Kivi
Omasta mielestäni hieman turha tempaus tuoda Matti näytille, itselle kun kaveri on lähinnä elävä muinaisjäänne siitä Mestis-tason äijäjoukkueesta mitä Ässät joskus oli. Tämä siis vaikka joskus ihan kivikova Nickerson-fani olinkin, ja edelleenkin pidän hienona että Matt suomessa pelaa ja uraansa jatkaa.

Mutta toivottavasti muut tykkää. En kuitenkaan jaksa uskoa että tästä tulisi joku tapahtuma missä tunti ennen ottelun alkua yleisö chanttaa kaverin nimeä, kuten toimistolla ilmeissti ollaan suunniteltu.
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
En tiedä toisiko Rinkeliin kuinka paljon katsojia, mutta voisin ennustaa että löytäisivät kyllä Miro Karjalaisen kanssa toisensa aika nopeasti. .

Kyllä mä luulen että Rinkeliin tämän vuoksi tulisi enemmän porukkaa. Jos vielä roikkuisi niinku Apina viimeksi pleksissä niin täydellistä.
Karjalainen varmasti vastaisi mutta Kerhon pakisto on niin jäätävän surkea ettei se kestäisi edes Karjalaisen menetystä.
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Kyllä mä luulen että Rinkeliin tämän vuoksi tulisi enemmän porukkaa. Jos vielä roikkuisi niinku Apina viimeksi pleksissä niin täydellistä.
Karjalainen varmasti vastaisi mutta Kerhon pakisto on niin jäätävän surkea ettei se kestäisi edes Karjalaisen menetystä.

Niin no. Kuka vastaisi ja kuka kysyisi.... Jos herrat eivät pudottaisi hanskoja yhteisestä sopimuksesta heti ottelun alkajaisiksi niin eiköhän Karjalainen jossain vaiheessa tötöilisi sen verran että Nickellä olisi asiaa... Tosin en kyllä siinä(kään) matsissa betsaisi Nicken ottavan edes pistevoittoa. Ei hän nyt maineestaan huolimatta mikään Gratton ole.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
No nyt kun Lukon johtokin päätti hankkia oikean fyysisen pelaajan niin panokset nousevat Ässät-Lukko matsiin jos sekä Matti että DeFazio pelaavat. Kumpikaan tuskin haluaa ottaa taka-askelia jos "wanna go?" heitetään ilmoille. Ja mikäs siinä, jos isot pojat haluavat vähän halailla niin antaa mennä vaan!
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
No nyt kun Lukon johtokin päätti hankkia oikean fyysisen pelaajan niin panokset nousevat Ässät-Lukko matsiin jos sekä Matti että DeFazio pelaavat. Kumpikaan tuskin haluaa ottaa taka-askelia jos "wanna go?" heitetään ilmoille. Ja mikäs siinä, jos isot pojat haluavat vähän halailla niin antaa mennä vaan!
Ei millään pahalla, mutta toivoisin Lukon hommaamaan tuossa tapauksessa sen puolihullun intiaanin yhdeksi peliksi, joka tulisi ottamaan sen showpainin Nickersonin kanssa. DeFazion ulosajo kirpaisee pelillisesti paljon enemmän kuin Mattin. Ottelisi sitten vaikka sitä HPK:n vajakkia vastaan tämä Isomäen Matti.

Spontaaneja kahakoita vastaan minulla ei mitään ole. Mutta niissäkin pitää yrittää aina voittaa niin, että vastustajalta lähtee parempi pelaaja suihkuun.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ei millään pahalla, mutta toivoisin Lukon hommaamaan tuossa tapauksessa sen puolihullun intiaanin yhdeksi peliksi, joka tulisi ottamaan sen showpainin Nickersonin kanssa. DeFazion ulosajo kirpaisee pelillisesti paljon enemmän kuin Mattin.

Jos pojat halivat vain pelirangaistuksen niin eiköhän Lukko pysty Ässät haastamaan ilman DeFaziotakin. Avain on siinä, että jos homma menee pelkäksi showksi niin siinä Lukko häviää mahdollisella pelikiellolla kun taas Ässät selviää pienellä sakolla koska Matti ei säännöllisesti pelaa Padassa. Oiskohan pojat niin ovelia, että saisivat lähdön näyttämään edes spontaanilta ilman mitään kypärien riisumista keskiympyrässä.... jää varmaan nähtäväksi.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Spontaaneja kahakoita vastaan minulla ei mitään ole. Mutta niissäkin pitää yrittää aina voittaa niin, että vastustajalta lähtee parempi pelaaja suihkuun.

Tällä tavalla voimasuhteet mietittynä ei voi enää puhua spontaanista. Se voi ulospäin näyttää spontaanilta, mutta ei suorittajan näkökulmasta sitä ole.

Ylipäänsäkin spontaani tappelu syntyy yleensä tilanteissa, joista moni odottaa niin tapahtuvan. Eli koko termi on silkkaa bullshitiä. Jos kiekkoväen konsensus on se, että rumasta taklauksesta kuuluu maksaa hintaa ilman hanskoja, tappelu on reaktiona yhtä spontaani kuin esimerkiksi tuomarin antama käytöskymppi: joskus tulee, joskus ei vaikka alla olisi identtiset ennakkotapahtumat.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Tällä tavalla voimasuhteet mietittynä ei voi enää puhua spontaanista. Se voi ulospäin näyttää spontaanilta, mutta ei suorittajan näkökulmasta sitä ole.

Ylipäänsäkin spontaani tappelu syntyy yleensä tilanteissa, joista moni odottaa niin tapahtuvan. Eli koko termi on silkkaa bullshitiä. Jos kiekkoväen konsensus on se, että rumasta taklauksesta kuuluu maksaa hintaa ilman hanskoja, tappelu on reaktiona yhtä spontaani kuin esimerkiksi tuomarin antama käytöskymppi: joskus tulee, joskus ei vaikka alla olisi identtiset ennakkotapahtumat.
No okei. Spontaani on ehkä väärä sana, vaikka kiekkoväki tietääkin mistä on kyse. Olkoon se sitten mieluummin koodisto, kuin konsensus. Kiekkoväki ei ole konsensuksessa näiden tappelujen kanssa. Koodisto on mielestäni enemmän sen hokiväen sana, jotka tietävät sen merkityksen.

Mutta anyways, ei ole mitään henk.koht vastustusta Mattin tulosta liigaan. Toivottavasti ymmärtää pelata sen "koodiston" mukaan, johon sisältyy myös vastustajan terve kunnioitus. Pelatkoon siis vahvuuksillaan. Ymmärrän erityisen hyvin tätä 2006 irokeesiporukkaa, jos sieltä pieni onnenkyynel tirahtaa Mattin tullessa jäälle.
 

Pratu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ihan turhaa miettiä jotain tappelu asetelmia. 100% varma asia on ettei Nickerson ole tulossa tänne mitään tappelua ottamaan. Alle 5min peliajalla seiskapakkina, ja matsin jälkeen vähän fanien huudatusta jäällä. D-päädyssä sitten paitahuutokauppaa ja fanien kanssa vanhojen muistelua selffieiden lomassa.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Onko 'Ässät', 'Lukko' ja 'tappelu' ollut spekulaatioissa ajankohtaista sitten Crombeen, Platil, Forsbacka, Honkaheimo. Eli edellisessä elämässä.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ihan turhaa miettiä jotain tappelu asetelmia. 100% varma asia on ettei Nickerson ole tulossa tänne mitään tappelua ottamaan.

Meinaatko, että Matti perääntyy lauantaina Porissa jos DeFazio tulee repimään maalin takana paidasta? Itse en uskaltaisi antaa 100% takeita tästä
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei vielä nuolaista (ennen kuin tipahtaa), ei ole missään varmistettu sitä, milloin Nickerson täällä pelaa. Huhut tosiaan oli Lukko tai HIFK peli.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös