Itseäni hävettää tämä koko ajatus. En keksi halvempaa keinoa seisomakatsomon lapsiksi jääneiden pippelin kasvattamiseksi. Raahata nyt vanha mätisäkki jäälle Liigajoukkueen kokoonpanoon. 20v. Nickerson kelpaisi. En pahoita mieltäni, mutten myöskään tunne kuuluvani yhteisöön.
Erittäin hyvin sanottu. Täysin samaa mieltä. Varmaan meistä elämässäkin jokainen välillä päätyy muistelemaan teinivuosia ja millaista aikaa se oli. Itse olen kuitenkin kasvanut ulos niistä ajoista, enkä kaipaa takaisin. Katson mieluummin nykypäivään ja tulevaisuuteen.
Sama jääkiekossa.
En voisi enempää olla samaa mieltä kanssanne. Erityisesti tuo Frodon toteamus siitä, ettei tunnu kuuluvansa yhteisöön, oli se, mikä itsellänikin tästä tuli yleisfiilikseksi.
Olen ihan mielelläni kukkahattusetä, kun en halua olla mukana missään joukko-onanoinnissa Nickersonin järjestäessä Isomäessä jonkun naurettavan show'n. Olisi ihan ok, jos todella treenaisi itsensä kuntoon kesän aikana ja pelaisi pienessä roolissa kolmospakkiparissa ja alivoimalla maalin edessä. Ja toki tarvittaessa puolustaisi omia, mikäli siihen selkeää tarvetta ilmenisi. Rohkenen kuitenkin epäillä, että näin todella kävisi. Minusta Nickerson vaikuttaa ihmiseltä, joka ei oikein koskaan ole päässyt kaudesta 05-06 eteenpäin. Se suosio, mitä hän täällä silloin sai, on varmaan parasta, mitä hän voi elämässään ajatella kokevansa. En toki tunne miestä, mutta jotenkin tällainen kuva minulle väkisin tulee. Ja mikäli hän nyt palaa Isomäkeen Ässien paidassa, niin valitettavasti uskon hänen hakevan ihan oma-aloitteisesti jotain isoja otsikoita aiheuttavia sikailuja. Haluaa vielä kokea uudestaan sen suosion ja huuman, edes hetkellisesti, mitä Porissa aikoinaan sai osakseen.
Kun nyt miettii tuota viime kaudella Englannissa saatua pelikieltoa ja hänen uraansa kokonaisuudessaan, niin on sellainen toiminta mielestäni aika kaukana siitä, mitä Ässissä pitäisi hyvällä katsoa.
Tervehdin ihan ilolla sitä, että sekä täällä Jatkoajassa että Twitterissä ei ole havaittavissa mitään kollektiivista innostumista Nickersonin mahdollisesta paluusta. Ehkä me kannattajatkin pikkuhiljaa kasvamme uskottavan urheiluseuran tasolle.
Valitettavasti kun miettii näitä viime aikojen tapahtumia & henkilömuutoksia Ässien operatiivisessa toiminnassa sekä hallituksessa ja nyt sitten tätä (toki huomattavasti pienempää asiaa kokonaisuuden kannalta), niin eipä jotenkin yhtään hyvältä tämä suunta tunnu.