Peruspakki ja fyysinenkin, siinä mielessä ihan jees. Vastaa mun mielestäni Mäkelää viime keväänä. Kukaan ei kai kiistäne, että HIFK:n alakerta kaipaa fyysisyyttä? Olisin kuitenkin Nyban saappaissa tehnyt luultavasti niin, että olisin jatkanut Mäkelän diiliä
suoraan
. En silti lähde samantien dumaamaan isännän hankintaa ja hieman ihmettelen tätä yleistä negailua Generousin suhteen. Lähinnä siksi, että lähes kaikkien viesteissä on lukenut, että alakertaan tarvitaan
äijä + pelimies ja
kaikki
, jotka ovat olleet tätä mieltä, saivat nyt sentään äijän. Eiks tässä ole siis 50% tarpeesta? Toki myönnän,
alleviivaan ja väännän rautalangasta (samaa ei siis tarvitse tehdä enää mulle, koska teen sen itse): pelillisesti pelkkä Generous ei riitä mihinkään.
Vielä
on huutava tarve vakaalle, taitavalle liigapakille mallia "Kousa". Noin. Ja hei - ei ole kauheasti aihetta epäillä, että Generous ei mahtuisi pelaamaan jengiin, jossa viilettävät Nyqvist, Moberg, Heikkinen, Teppo etc. Sitä pelkoa ei ole.
Nyballe 50% kiitos ja iso odotus sille pelimiesosastolle.
edit: Samaan aikaan kun kirjoitin omaani, Melko Huono muotoilee suunnilleen saman asian. Juu, ei saatu pelillisesti tasokasta kaveria, mutta onneksi edes lihaa.