Matki haluamaasi Jatkoajan kirjoittajaa

  • 222 743
  • 1 192

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Arvatkaa missä olen? No ylitöissä tietenkin. Joka päivä täällä vaikka voisin juoda olutta ja katsoa KooKoon pelejä. Mulla on muuten Nikki Sixxin plektra ja olen nähnyt Mötikät 85 kertaa livenä.
Arvostan. Aika hyvä. Turhista tyypeistä näitä ei väännetä. Imitaatio on imartelua.

Grazie.

Haluatko tulla katsomaan Nikkin plektraa?
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Arvostan. Aika hyvä. Turhista tyypeistä näitä ei väännetä. Imitaatio on imartelua.

Grazie.
Hyvä ettet suhtaudu Juhani Tammisen tyyliin. Hän on näistä vähän toista mieltä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tami ei ole kuitenkaan nähnyt Mötikkää. Se oli Turkuhallissakin 2005.

Minusta nämä matkimiset ovat Jatkiksen parasta antia. Toivon lisää. Nämä Cujon heittämät jutut olivat kyllä loistavia.

Muistan etäisesti jonkin kirjoituksen, jossa sanottiin, että ryyppään nyt kavereideni Noel Gallagherin ja Mc Cartneyn kanssa, terveisin Nummis. Se oli vitun hyvä!
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Paskamyrskyn olen käynyt läpi ..............
.......................... Semmoisen paskamyrskyn olen käynyt läpi.

.............. paskamyrsky................

..........minä olen paskamyrsky............

...............paskamyrskyn käyneenä viime aikoina........................myrsky? paska.

...................kämppä on paskamyrsky.......
Too soon.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
@CuJo#31


Mä odotan. Oli niin taitavaa. Haluan lisää. Maistuu niin.

Sä todella osaat. Ja tämä ei ole vittuilua.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
ZZ Top on maailman parasta musiikkia. Billy Gibbons on ehkä svengaavin kitaristi. Maailman paras. Mulla on Gibbonsin parranhaivenia. Olen itse ne repinyt. Ja olen siis nähnyt livenä.

Brittipop on maailman parasta musiikkia. Oasis ja sopuisat Gallagherin veljekset. Nerokasta musiikkia. Olen muuten nähnyt livenä. Manchesterissä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
ZZ Top on maailman parasta musiikkia. Billy Gibbons on ehkä svengaavin kitaristi. Maailman paras. Mulla on Gibbonsin parranhaivenia. Olen itse ne repinyt. Ja olen siis nähnyt livenä.

Brittipop on maailman parasta musiikkia. Oasis ja sopuisat Gallagherin veljekset. Nerokasta musiikkia. Olen muuten nähnyt livenä. Manchesterissä.
Aika hyvä. Mutta vähän väsynyt.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Yritäs nyt @CuJo#31 vielä. Lupaan taputtaa. Aina olen näistä nauttinut. Koskaan en suutu, todella hauskoja ovat aina olleet.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olen yrittänyt puolustaa Billy Gibbonsia, kun Hendrix sitä puolusti. Ja oikeassa oli. Jimi sanoi, että se nuori kaveri Billy Gibbons, siitä tulee jotain. Ja Jimi sanoi myös Terry Kathista, että Terry Kath on Jimin mielestä maailman paras kitaristi. Ja niinhän se vittu olikin, jos minulta kysytään.

Pari juttua:

Hendrixin tuotanto
Chicagon tuotanto

Kysykää lisää multa. Mieluusti vastaan.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Olen yrittänyt puolustaa Billy Gibbonsia, kun Hendrix sitä puolusti. Ja oikeassa oli. Jimi sanoi, että se nuori kaveri Billy Gibbons, siitä tulee jotain. Ja Jimi sanoi myös Terry Kathista, että Terry Kath on Jimin mielestä maailman paras kitaristi. Ja niinhän se vittu olikin, jos minulta kysytään.

Pari juttua:

Hendrixin tuotanto
Chicagon tuotanto

Kysykää lisää multa. Mieluusti vastaan.
Haiskahtaa Evil nimiseltä entiseltä nuorelta. Sillä oli tapana suuttua jos sen lemppareista ei joku tykännyt.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Haiskahtaa Evil nimiseltä entiseltä nuorelta. Sillä oli tapana suuttua jos sen lemppareista ei joku tykännyt.
Älä, ei mulle Iivulista koskaan tuollaista kuvaa tullut.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Olin aamulla pilkillä. Meinasi tulla ripulit huosuun. Häh? Käykö teillekin usein näin? Ripulia oli pitkin lähimmän saaren rantaa sitten. Istun nyt itsekseni ringissä pihalla. Katsooko jotkut nynnyt telkkaria sisällä! Repullisen kotiviiniä hain tuolta viinikellarista. Vielä jos tuosta kotiovesta pääsisi sisään. Onneksi en laittanut lukkoon, kun en saisi avainta osumaan. Mä en nynnyile.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Olin aamulla pilkillä. Meinasi tulla ripulit huosuun. Häh? Käykö teillekin usein näin? Ripulia oli pitkin lähimmän saaren rantaa sitten. Istun nyt itsekseni ringissä pihalla. Katsooko jotkut nynnyt telkkaria sisällä! Repullisen kotiviiniä hain tuolta viinikellarista. Vielä jos tuosta kotiovesta pääsisi sisään. Onneksi en laittanut lukkoon, kun en saisi avainta osumaan. Mä en nynnyile.

Tämä @pettter oli helppo :)
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Olin tänään baarissa. Siitä tuli se nimimerkki nönnönnöö juttelemaan, koska olin SaiPa paidassa nimimerkkini selässä. Tunnistihan se minut. Aivan mahtavaa tutustua uuteen palstalaisten. Tekisi mieleni soittaa sille @Krepo lle videopuhelu, koska se on niin mielettömän kova jätkä. Ja sen rouva huh huh!
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Olin tänään baarissa. Siitä tuli se nimimerkki nönnönnöö juttelemaan, koska olin SaiPa paidassa nimimerkkini selässä. Tunnistihan se minut. Aivan mahtavaa tutustua uuteen palstalaisten. Tekisi mieleni soittaa sille @Krepo lle videopuhelu, koska se on niin mielettömän kova jätkä. Ja sen rouva huh huh!
Jatkat todella helpoilla. @Czescku
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
”Tiedän, että juttujani luetaan liigajoukkueiden lisäksi kaikkialla.

Tiedän myös kaikesta kaiken jääkiekosta politiikkaan. Ainoa mikä on suurempaa kuin ylimielisyyteni on kaikkitietäväisyyteni”
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös