Hyvä ettet suhtaudu Juhani Tammisen tyyliin. Hän on näistä vähän toista mieltä.Arvostan. Aika hyvä. Turhista tyypeistä näitä ei väännetä. Imitaatio on imartelua.
Grazie.
Hyvä ettet suhtaudu Juhani Tammisen tyyliin. Hän on näistä vähän toista mieltä.Arvostan. Aika hyvä. Turhista tyypeistä näitä ei väännetä. Imitaatio on imartelua.
Grazie.
Minä ja Tami olemme legendoja molemmat.Hyvä ettet suhtaudu Juhani Tammisen tyyliin. Hän on näistä vähän toista mieltä.
Too soon.Paskamyrskyn olen käynyt läpi ..............
.......................... Semmoisen paskamyrskyn olen käynyt läpi.
.............. paskamyrsky................
..........minä olen paskamyrsky............
...............paskamyrskyn käyneenä viime aikoina........................myrsky? paska.
...................kämppä on paskamyrsky.......
Totta, ja aika turha. No lyhensin asiaan kuuluvampaan muotoon.Too soon.
Iivuli on palstalta kuollut. Mutta jos haluatte välittää viestiä, niin saatan olla apuna.Eipäs muuten ollutkaan!
Aika hyvä. Mutta vähän väsynyt.ZZ Top on maailman parasta musiikkia. Billy Gibbons on ehkä svengaavin kitaristi. Maailman paras. Mulla on Gibbonsin parranhaivenia. Olen itse ne repinyt. Ja olen siis nähnyt livenä.
Brittipop on maailman parasta musiikkia. Oasis ja sopuisat Gallagherin veljekset. Nerokasta musiikkia. Olen muuten nähnyt livenä. Manchesterissä.
Haiskahtaa Evil nimiseltä entiseltä nuorelta. Sillä oli tapana suuttua jos sen lemppareista ei joku tykännyt.Olen yrittänyt puolustaa Billy Gibbonsia, kun Hendrix sitä puolusti. Ja oikeassa oli. Jimi sanoi, että se nuori kaveri Billy Gibbons, siitä tulee jotain. Ja Jimi sanoi myös Terry Kathista, että Terry Kath on Jimin mielestä maailman paras kitaristi. Ja niinhän se vittu olikin, jos minulta kysytään.
Pari juttua:
Hendrixin tuotanto
Chicagon tuotanto
Kysykää lisää multa. Mieluusti vastaan.
Älä, ei mulle Iivulista koskaan tuollaista kuvaa tullut.Haiskahtaa Evil nimiseltä entiseltä nuorelta. Sillä oli tapana suuttua jos sen lemppareista ei joku tykännyt.
Olin aamulla pilkillä. Meinasi tulla ripulit huosuun. Häh? Käykö teillekin usein näin? Ripulia oli pitkin lähimmän saaren rantaa sitten. Istun nyt itsekseni ringissä pihalla. Katsooko jotkut nynnyt telkkaria sisällä! Repullisen kotiviiniä hain tuolta viinikellarista. Vielä jos tuosta kotiovesta pääsisi sisään. Onneksi en laittanut lukkoon, kun en saisi avainta osumaan. Mä en nynnyile.
Jatkat todella helpoilla. @CzesckuOlin tänään baarissa. Siitä tuli se nimimerkki nönnönnöö juttelemaan, koska olin SaiPa paidassa nimimerkkini selässä. Tunnistihan se minut. Aivan mahtavaa tutustua uuteen palstalaisten. Tekisi mieleni soittaa sille @Krepo lle videopuhelu, koska se on niin mielettömän kova jätkä. Ja sen rouva huh huh!
Mutku vihervasemmisto ja Marinin hallitus.
No joo, kieltämättä sopisi moneenkin politiikkapuolen kirjoittajaan. Sovitaan vaikka, etten matkinut "kirjoittajaa" vaan "kirjoittajia". Yksi arvostamani asiakirjoittaja, jolla on tämä ratas ottanut viime kuukausina käsittämättömän paljon kierroksia, minulla oli kyllä alunperin mielessä.Tässä sun on vähän pakko tarkentaa.
@Via Dolorosa ?Yksi arvostamani asiakirjoittaja, jolla on tämä ratas ottanut viime kuukausina käsittämättömän paljon kierroksia, minulla oli kyllä alunperin mielessä.
Heh, ei sentään. Teikäläisen tuotanto on kuitenkin tuolta kiekkopuolelta tutumpaa minulle. Jos pitäisi matkia niin vahvoja mielipiteitä ja tietynlaista paatoksellisuutta lähdettäisiin tavoittelemaan.
HEittää tyhjää, mutta @FASlapsi ?”Tiedän, että juttujani luetaan liigajoukkueiden lisäksi kaikkialla.
Tiedän myös kaikesta kaiken jääkiekosta politiikkaan. Ainoa mikä on suurempaa kuin ylimielisyyteni on kaikkitietäväisyyteni”