Täyttä paskaa Ernestin lausunto. Kanarian saaret on ainut kohde minne viitsii viikoksi lähteä ja jossa on lämmin..niin ja Egypti ehkä toinen näin talviaikaan.
No perustele nyt jotenkin. Mulle ei nuo turistirysät maistu ollenkaan, mutta toisaalta kyllä mä hyväksyn ihan normaalin viikon tenutuksen jossain markan kapakassa palmun alla.
Ei vaan satu kiinnostamaan pelkkä ranta, vaan kyllä tulee yleensä mietittyä jotain ohjelmaakin reissulle.
Täyttä paskaa Ernestin lausunto. Kanarian saaret on ainut kohde minne viitsii viikoksi lähteä ja jossa on lämmin..niin ja Egypti ehkä toinen näin talviaikaan.
Alanya = krääsäkojuja krääsäkojujen vieressä päällekäyvine kaupustelijoineen sekä ranta missä on paljon ihmisiä. Joo, lämmintä on ja kalja on halpaa, mutta ei ollut meikäläisen mesta.
Alanya tai Kanarian saaret ovat tyypillisiä matkakohteita sellaiselle suomalaiselle joka ei uskalla muualle lähteä.
Koska jengi on katsonut Madventuresia ja muita vastaavia reissuohjelmia. Sen takia nykyään ei ole enää coolia lähteä helpolle löhölomalle, vaan pitää syödä koiran kiveksiä ja tiibetiläisen kääpiölaaman aivoja ja tehdä kaikkea muutakin extremeä. Jos ei toimi tällä tavalla on juntti. Ei nykyään saa enää toimia sillä tavalla kuin itse haluaa, pitää olla yksilöllinen. Eli todellisuudessa pitää tehdä sitä mitä kaikki muutkin "muotitietoiset" ja "edelläkävijät" tekevät.Miksi asettaa mieltymykset vastakkain? Jos joku haluaa maata hotellin altaalla ja nauttii siitä, on se yhtä hyvä juttu kuin paikalliseen historiaan tutustuminen, jokainen tyylillään.
Ihan täyttä skeidaa. Eikö voi vaan hyväksyä faktaa, että kaikkia eivät pelkät löhölomat massaturismikohteissa kiinnosta? Toisia kiinnostaa kaupunkikohteet, historia ja kulttuuri enemmän sekä paikat, jossa paikallinen elämä ei ole jäänyt turismin jyräämäksi.Koska jengi on katsonut Madventuresia ja muita vastaavia reissuohjelmia. Sen takia nykyään ei ole enää coolia lähteä helpolle löhölomalle
Ihan täyttä skeidaa. Eikö voi vaan hyväksyä faktaa, että kaikkia eivät pelkät löhölomat massaturismikohteissa kiinnosta? Toisia kiinnostaa kaupunkikohteet, historia ja kulttuuri enemmän sekä paikat, jossa paikallinen elämä ei ole jäänyt turismin jyräämäksi.
Toki on selvää, että kaikkia ei kiinnosta pelkät löhölomat massaturismikohteissa. Eikä tarvitsekaan kiinnostaa. Kyllä sen faktan voi hyväksyä. Sanoinhan, että ei minuakaan sen kummemmin kiinnosta. Jos olisit lukenut viestin kunnolla, olisit tajunnut että kritisoin sitä, että nykyään ajatellaan, että ihmisiä ei jotenkin saisi kiinnostaa löhölomat massaturismikohteissa. Eli minusta on havaittavissa, että pitää yrittää olla erilainen kuin muut, koska on junttia olla samanlainen kuin muut, vaikka haluaisikin olla samanlainen kuin muut. Ja tosiasiassa tämä "erilaisuus" todellisuudessa onkin nykyään sitä mitä kaikki tekee. Lainasin tosifanin viestiä ja vastasin siihen, mutta sinä näyt lukeneen minun viestini irrallaan lainauksesta. No, se siitä, ehkä en ilmaissut selkeästi mitä hain.Ihan täyttä skeidaa. Eikö voi vaan hyväksyä faktaa, että kaikkia eivät pelkät löhölomat massaturismikohteissa kiinnosta? Toisia kiinnostaa kaupunkikohteet, historia ja kulttuuri enemmän sekä paikat, jossa paikallinen elämä ei ole jäänyt turismin jyräämäksi.
Tajusin sen kyllä, mutta ehkä se ei viestistäni tullut ilmi. Matkaohjelmat ovat osaltaan lisänneet ihmisten intoa matkustaa myös erilaisiin kohteisiin, mutta tuskin kukaan lähtee jonnekin viidakkoon pelkästään sen takia, että se on coolia tai haluaa olla erilainen. Nykyään lennot ovat varsin edullisia, tietoa eri kohteista löytyy joka paikasta, matkat ovat helposti varattavissa netistä ja monet ihmiset kaipaavat hektisen arjen vastapainoksi jotain erilaista lomareissuilta. Nämä ovat nähdäkseni suurin syy siihen, että monia ei pelkkä löhöloma kiinnosta. Ja ymmärrän myös hyvin, että moni ei taas lomallaan kaipaa muuta kuin helppoa elämää rannalla massaturismikohteessa. Kukin tyylillään.Jos olisit lukenut viestin kunnolla, olisit tajunnut että kritisoin sitä, että nykyään ajatellaan, että ihmisiä ei jotenkin saisi kiinnostaa löhölomat massaturismikohteissa. Eli minusta on havaittavissa, että pitää yrittää olla erilainen kuin muut, koska on junttia olla samanlainen kuin muut, vaikka haluaisikin olla samanlainen kuin muut.
En kyllä tän ohjelman perusteella lähtis Alanyaan lomailemaan. Itse vaan en halua ulkomaanlomallani suomenkielistä palvelua, suomenkielistä karaokea ja pahimmassa tapauksessa suomalaista ruokaa. Ei pakettimatkoissa mitään vikaa ole, toki en ole koskaan sellaisella ollut, mutta voisi sellaisellekkin varmaan lähteä, toki mieluummin hankin itse lennot ja hotellin ja paikanpäällä keksin tekemiset ja kohteet.
Tässäpä taas tämä. Voithan sinä lähteä pakettimatkalle ja keksiä silti tekemiset itse. Saat lennot, kenttäkuljetukset ja hotellin samassa paketissa, muuten voitkin olla täysin omissa oloissasi.
Kyllästymiseen asti tästäkin saa väitellä, mutta kyllä suurimmassa osassa pakettimatkakohteita on mahdollisuus keksiä itselleen tekemistä. Retkille ei ole pakko osallistua, ei ole pakko hengailla muiden suomalaisten kanssa.
itse tykkään järjestellä reissuni itsekseni ja varsinkin nykyään netin kautta varaillessa sitä tuntee todellista onnistumisen riemua löytäessään jonkun todella halvan lennon toiselle puolelle maapalloa.
uskoisin, että he saavat jonkunlaisen listan mihin on listattu retket ja muut sellaiset josta näkevät mitä on ja milloin.
Omatoimi matkailun loistavana etuna ainakin omasta kokemuksestani on se, että kun on saanut hankittua lennot ja hotellin ja on päässyt sinne hotellille lentokentältä on todella loistava fiilis siitä, että on hoitanut sen kaiken itse.
Mikä saa ihmiset vuosi toisensa jälkeen sekoamaan näihin verkostomarkkinointi- / pyramidihuijaus-juttuihin? Siitä voidaan sitten jatkaa ketjussa Verkostomarkkinointi - järkee vai ei?. Voihan tosin GNLD:llä olla puhtaatkin jauhot pussissa, mutta epäilen sitä.
Hieman yllättävää, että niinkin moni jatkoaikalainen on käynyt noissa tuollaisissa etelän turistikohteissa. Mä olen jotenkin kuvitellut, että noilla matkatoimistojen pakettimatkoilla käy suurimmaksi osaksi vain jotain "avuttomia" vanhuksia, tai sitten jotain keski-ikäisiä juntteja Keski-Suomesta.