Kova voitto Pelsuilta, harmi ettei tullut pistemenetyksiä. Toivottavasti KalPa väsytti itsensä ja huomenna tuorejalkainen Pata jyrää kalakukot
Itse kyllä valitsisin Hifkin tai Kärppien sijasta Ilveksen. Onhan Ässillä ainakin teoreettinen mahdollisuus taistella Ilvestä vastaan voitosta.Ei huvittaisi säälit Ilvestä vastaan.
Todella hienoa sen sijaan olisi nähdä puolivälierä Tappara-Ilves. Karrille patsas.
Toivottavasti KalPa väsytti itsensä ja huomenna tuorejalkainen Pata jyrää kalakukot
Onneksi et valitse. Kärppiä vastaan Ässillä olisi mahkut kotiedulla ja HIFK:ta vastaan noin 50/50 mahkut joka tapauksessa, mutta Ilves jyrää Ässien yli ihan miten tahtoo.Itse kyllä valitsisin Hifkin tai Kärppien sijasta Ilveksen. Onhan Ässillä ainakin teoreettinen mahdollisuus taistella Ilvestä vastaan voitosta.
Juu-u. Ei se Ilves nyt mikään voittamaton kuitenkaan ole, vaikka todella kovassa vireessä onkin. Vähän uskoa nyt Ässiin! Tässä liigassa on niin tasaisia jengejä että kaikki on voitettavissa.Ilves jyrää Ässien yli ihan miten tahtoo.
Huomenna on otettava kolmen pisteen pakkovoitto, ei siitä mihinkään pääse. Muutoin se on Ipa vastassa ekalla kierroksella.
Kaikki riippuu siitä pelleileekö Ässät.Juu-u. Ei se Ilves nyt mikään voittamaton kuitenkaan ole, vaikka todella kovassa vireessä onkin. Vähän uskoa nyt Ässiin! Tässä liigassa on niin tasaisia jengejä että kaikki on voitettavissa.
Uskoisin että Ässät päättää pelleillä loppukauden, kuten ovat pelleilleet viime ottelutkin. Sääleissä ei ole mahdollista pärjätä, koska Ässät ei tule tekemään maaleja. Toivottavasti sairastuvalta saataisiin muutama pelaaja pelleilemään pleijareihin. Ja vaikka menisivät filaaliin asti, niin sillä ei ole mitään merkitystä, koska Ässät pelaa niin paskaa jääkiekkoa. :)Kaikki riippuu siitä pelleileekö Ässät.
Nyt tämän voiton myötä Pelicansin ja Kärppien keskinäinen peli lauantaina tulee joka tapauksessa satamaan suoraan Ässien laariin, oikeastaan ihan lopputuloksesta riippumattakin..
Voi olla niinkin, että putoaminen seiskaksi osoittautuu vielä varsin hyväksi asiaksi, vaikka en nyt huippuvireisen Ilveksenkään kohtaamista hingu. Mutta itse pitää nuo mahdolliset lepopäivät ansaita ensin, niin saavat Seppälä ja Varttinenkin treenailla itseään huippuiskuun.