Axbor Nocturne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Chelsea FC
No nyt tämä kaiketi on jo tarpeeksi virallista: Tiedote – Perreault - HIFK. Hyvä HIFK. Ensi viikonloppuna saattaapi olla kaksi perävaloa kokoonpanossa?
Asiallinen tiedote sinällään, kun mollataan muita innokkaiksi puuhastelijoiksi.
Tämä onkin rohkeinta, mitä IFK on kaukalossa tai sen ulkopuolella esittänyt sitten syyskuun ensimmäisen päivän. Mutta josko se tästä. En kyllä pidättele hengistystäni sitä odotellessani...
Tuo puuhastelijoiksi nimittely oli kyllä aika paksua. CC elää ja voi hyvin.
... Jos juorulehdet intoutuvat aiheesta otsikoita väsäämään... on Nybarilla aihettakin kyseenalaistaa moisten "puuhastelijoiden" ammattitaito.
Juorulehti=www.sm-liiga.fi. Ja sinnehän tieto oli tullut Capseilta (juorulehti?).
Itse asiassa näyttäis että 24.11. oli selvä tuo siirto (näin ne puuhastelija kanukit ainakin ilmoitteli).
Itse asiassa näyttäis että 24.11. oli selvä tuo siirto (näin ne puuhastelija kanukit ainakin ilmoitteli).
Muutenkin nuo liigan tilastosivut on ollut täyttä amatööripuuhastelua jokusen vuoden. Ja nyt ei tarvitse enää miettiä miksi.
On ollut selkeästi meidän paras pelaaja jo nyt... siihen ei näinä päivinä paljon tarvita.
Per2:lle voisi itse asiassa antaa samantien kultakypärän? Hänelle se päätyy kuitenkin.
Per2:lle voisi itse asiassa antaa samantien kultakypärän? Hänelle se päätyy kuitenkin.
Laiturithan eivät harrasta hyökkääjän käännöksiä omissa, vaan säästävät aikaa ja seisovat laidan vieressä omalla sinisellä.
Ai saakeli niinhän se oli meillä! Sopan neroutta vai mitä, kun tuolla lailla säästetään jalkoja ettei tehdä turhia käännöksiä vaan mielummin ollaan paikollaan. Harmi vain, ettei se ole meillä näkynyt tuloksissa mitä olen katsonut kolmannen erän tilastoja meidän osalta.
On se näkynyt. Mietippä miten kauhea tilasto olisi kolmansien erien osalta jos siellä jengi luistelisi turhia ja hengästyttäsivät itsensä jo kahdessa ekassa erässä...
Ehdotan että eka erä löydään vain pitkiä kiekkoja, jolloin se pelataan kokonaan yhdellä kentällä. Näin ollen meillä on kolme kenttää jotka jaksavat pelata viimeiset kaksi erää.