Mainos

Mathieu Perreault HIFK-pelaajana

• 64 207
  • 144

Bismarck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Soppa totesi jossain viime vlopun- joulunajan? Iltaskeidassa(paperiversio), että Perreault palaisi, jos nationaalistakiekkoliigaa ei pelata. Näin oli kuulemma sovittu ja samaan syssyyn totesi uskovansa NHL:n alkuun.

Sleep

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
"NHL:n alkaminen tarkoittaa IFK:n osalta myös sitä, että jouluun asti seurassa ollut Mathieu Perreault pelaa loppukauden Washington Capitalsin riveissä."

Näin Tiedotteessa koskien NHL:n alkua.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
"NHL:n alkaminen tarkoittaa IFK:n osalta myös sitä, että jouluun asti seurassa ollut Mathieu Perreault pelaa loppukauden Washington Capitalsin riveissä."

Ja Pörröö ei olisi tullut takaisin vaikka NHL olisi pysynyt lockoutissa. Ei ilman uutta sopimusta. Ja tuskin HIFK olisi pystynyt sellaista tarjoamaan, sen verran kovatasoisesta kaverista on kysymys. Tämän kauden HIFK on surullinen esitys myös tiedottamisen suhteen. Pidän täytenä fanien kusettamisena sitä, että määräaikaan asti tehtyä sopimusta ei julkaista sellaisena kuin se on, vaan roikotetaan kaverin nimeä muina miehinä kokoonpanossa. Mulle oli alusta asti selvää, että soppari loppui 31.12. Lisäksi kysyin asiaa Petoklubissa Pörrö numero neloselta joskus joulukuun alussa ja vastaus: "Yeah, he is leaving for Christmas". Tarkkaan ottaenhan Pörröö numero 85 ei pelannut edes sopimuskauttaan loppuun, vaan häipyi jo ennen joulua. Muutama matsi jäi jopa pelaamatta, lähetetäänkö lasku perään? Muiden joukkueiden lockoutpelaajathan sentään suurelta osin pelasivat vielä tammikuussakin.

Carlos

Jäsen
Muiden joukkueiden lockoutpelaajathan sentään suurelta osin pelasivat vielä tammikuussakin.

Luulen että HIFK:n huippuvalmennuksella on suuri vaikutus siihen miksei yhtään kunnon lockout-vahvistusta meille tullut, ja nekin harvat mitä tulivat eivät olleet kyllä kovin innoissaan jäämässä. NHL-ammattilaiset kuitenkin tulivat Eurooppaan saadakseen kunnon pelituntumaa ja/tai kehittyäkseen pelaajina, HIFK:ssa näitä ei saanut.

Hyvin menee mutta menköön.

scholl

Jäsen
Luulen että HIFK:n huippuvalmennuksella on suuri vaikutus siihen miksei yhtään kunnon lockout-vahvistusta meille tullut, ja nekin harvat mitä tulivat eivät olleet kyllä kovin innoissaan jäämässä. NHL-ammattilaiset kuitenkin tulivat Eurooppaan saadakseen kunnon pelituntumaa ja/tai kehittyäkseen pelaajina, HIFK:ssa näitä ei saanut.

Hyvin menee mutta menköön.

tässä on muna vai kana -tilanne. Voidaan ajatella myös niin, että seurajohdolla ei ollut intressiä palkata huippujätkiä keikkahommiin kun saavutettu hyöty olisi ollut paskasta valmennuksesta johtuen minimaalista. Kun on kuitenkin hävitty tämä kausi niin miksi maksaa yhtään enempää kellekään.

Viimeksi muokattu:
Mulle oli alusta asti selvää, että soppari loppui 31.12. Lisäksi kysyin asiaa Petoklubissa Pörrö numero neloselta joskus joulukuun alussa ja vastaus: "Yeah, he is leaving for Christmas". Tarkkaan ottaenhan Pörröö numero 85 ei pelannut edes sopimuskauttaan loppuun, vaan häipyi jo ennen joulua.

Turhahan tästä on jauhaa nyt kun NHL alkaa, mutta itse olen saanut eri tietoa P85n sopimuksesta. Joukkueen lähellä oleva taho kertoi mulle, että sopimus tosiaankin tehtiin kattamaan koko lock out, ei siis pelkästään vuoden loppuun. En epäile sinun tietojesi paikkaansa pitävyyttä, mutta luotan omiini enemmän tällä kertaa.

Suosikkijoukkue
Chelsea FC
En epäile sinun tietojesi paikkaansa pitävyyttä, mutta luotan omiini enemmän tällä kertaa.

No miksi pelaaja ei palanut enää Helsinkiin? Jos hänen oli tarkoitus vielä HIFK:ssa pelata. Uuge puheli sellaista, että vuoden vaihteen jälkeen olisi pitänyt tulla takaisin Suomeen, miksi ei tullut? Jos sopimus oli voimassa?

No miksi pelaaja ei palanut enää Helsinkiin? Jos hänen oli tarkoitus vielä HIFK:ssa pelata. Uuge puheli sellaista, että vuoden vaihteen jälkeen olisi pitänyt tulla takaisin Suomeen, miksi ei tullut? Jos sopimus oli voimassa?

Pidennetyistä jouluvapaista oli tietojeni mukaan sovittu, eli Jokerit ja Blues matsit oli viettämässä vapaa-aikaa ison veden takana. Sen jälkeen en tiedä, mutta spekuloin sillä, että P85 on ollu hyvin tietoinen NHL neuvottelujen vaiheesta, eikä siksi ole enää lähtenyt matkustamaan Suomeen vain palatakseen heti takaisin.

Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Sen jälkeen en tiedä, mutta spekuloin sillä, että P85 on ollu hyvin tietoinen NHL neuvottelujen vaiheesta, eikä siksi ole enää lähtenyt matkustamaan Suomeen vain palatakseen heti takaisin.

Voihan tämäkin pitää paikkansa, mistä sitä tietää, paitsi pelaaja itse... Mutta, aika yhdentekevä aihehan tämä on kokonaisuudessaan, koska pelaaja ei tule enää ikinä pelaamaan HIFK:ssa, tästä voidaan olla kaiketi suht varmoja. Tulevaisuus rakentuu jossain muualla.

Falcon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sääli ettei Washingtonissa näytetä tätä taitavaa pelaajaa arvostettavan. Pelaa
tällä hetkellä 4-ketjun sentterinä ja saanut kahdessa ensimmäisessä pelissä peliaikaa yhteensä alle 8 minuuttia.

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Paljonkohan palkka on rapakon toisella puolella?
Oikeesti, olisiko 3kk vuokra mitään ja saako SM-liigan päätyttyä palata pelaamaan NHL:ää? Ei taida siirtosäännöt taipua tähän?

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Paljonkohan palkka on rapakon toisella puolella?
Oikeesti, olisiko 3kk vuokra mitään ja saako SM-liigan päätyttyä palata pelaamaan NHL:ää? Ei taida siirtosäännöt taipua tähän?

Ainakin KHL:n päättymisen jälkeen saa siirtyä NHL:ään. Flames tahtoo Rämön sinne heti kun KHL-kausi loppuu. Vaikka menisi seitsemänteen finaaliin saakka KHL:ssä, rapakon takana on vielä runkosarja meneillään.

E: Eikös Radulovin siirtyminen viime KHL-kauden jälkeen ollut jonkinlainen ennakkotapaus.

scholl

Jäsen
Ainakin KHL:n päättymisen jälkeen saa siirtyä NHL:ään. Flames tahtoo Rämön sinne heti kun KHL-kausi loppuu. Vaikka menisi seitsemänteen finaaliin saakka KHL:ssä, rapakon takana on vielä runkosarja meneillään.

Esa Tikkanen siirtyi aikanaan suoraan Edmonton Oilersiin sm-liigakauden päätyttyä.

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Esa Tikkanen siirtyi aikanaan suoraan Edmonton Oilersiin sm-liigakauden päätyttyä.

Muistelin samaa, tosin oletan että säännöt (ja sopimukset) ovat aikalailla muuttuneet noista päivistä. Mutta jos mietitään että pelaajalla loppuu sopimus kauden päättymiseen niin mikä estäisi häntä siirtymästä rapakon taakse?

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Muistanko ihan väärin, että NHL:ssä on nykyään joku Reijo Ruotsalaisen mukaan nimetty ukaasi, joka estää pelaajia siirtymästä muualta sinne enää Stanley Cup -pelien aikana? Joku asiaa tunteva voisi selvittää tänne lisää.

Skeleton Crew

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, PHI, BMG
Itse olin jostain lukevinani tähän Rämön keissiin liittyen, että tämä uusi NHL-NHLPA -soppari mahdollistaisi pelaajan siirtymisen NHL:ään toisen sopimuksen loputtua. Mutta viisaammat vahvistakoon tai lytätköön tämän.

...ei sillä että uskoisin kaverin paluuseen. Mutta onhan näitä kiva spekuloida

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Eikös se joku Silfverberg mennyt viime kaudella suoraan Elitserienin kultajuhlista pelaamaan Ottawan paidassa parit pudotuspelit?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy