Hieno kyllä tuo Supervoima. Koskemattomuuspinssiin nähden nyt saa vasta suorituksen jälkeen päättää, että käyttääkö sen oljenkorren, vai ei, eli viekö ruokansa maistatukseen. Toki siinä on se, että voiko amatöörikokilla jäädä huomaamatta jokin asia, minkä takia sitten onkin maistatuksen jälkeen pulassa, vaikka toivorikkaana ilman supervoiman käyttöä annoksensa tuomareille veikin. Noh, kai sen voi sitten käyttää mahdollisessa pudotushaasteessakin. Tiukka kisa, josta ei voi kyllä yhtään sanoa, että kuka sen vie. Azerbaidžanin vahvistusta, makujen ja perinnekeittiön mestaria olin vielä hetki sitten veikkaamassa finaaliin, mutta niin hänestäkin ainakin yhden annoksen perusteella tuli tavallinen kuolevainen.
Vaikka kilpailu kiristyy, niin mun silmiin kisailijoilla on edelleen hyvä yhteishenki, tai ainakin hyvin pystyvät peittämään sen, jos pinnan alla kuplii ja kattila kiehuu, heh. Ja mitäpä hyötyä mistään kyräilystä olisikaan, kun kisaajat itse eivät äänestä ketään pois ja millään mitä kaveri tekee ei ole vaikutusta omaan suoritukseen. Joukkuehaasteet ovat toki asia erikseen, mutta niissäkin on tiukat erot tiimien kesken, eikä sellaista grande catastrophe mokaa ole mielestäni sattunut kenellekään, ei ainakaan hetkeen. Sitten kun kaikki alkaa olemaan jo tässä vaiheessa niin saatanan hyviä, niin tuskin on mitään järkeä alkaa toivoa jonkun tietyn kilpakumppanin putoamista, tai käyttämään voimavaroja sen miettimiseen.