pernaveikko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Crusaders, Lechia
Sitä olen ihmetellyt, että paljastavatko tuomarit noissa pisteytetyissä tehtävissä aina ensin vähemmän pisteitä saaneen pisteet? Siinä kun sanottiin, että paljastetaan ensin Benin pisteet, niin rupesin arvailemaan, että nyt Ben hävisi.
Minulla on edelleen siniset silmät, mutta tämä kilpailu on rehellinen eikä voittajaa muut sumpli. Mutta tätä samaa olen miettinyt. Nämä pitäisi kaikki purkaa numeroiksi ja katsoa kuinka usein ensin ilmoitettu saa isot pisteet tai ei saa. Tai miten puhutellaan kilpailijoita eliminaatiohuoneessa.
Uskoisin sieltä kaikenlaista säännöllisyyttä löytyvän. Ihminen on psykologinen olento, vaikka kuinka muka yrittää käyttäytyä tietoisesti eri tavalla. Pokerissa kannattaa bluffata päättämällä jonkun kortin perusteella. En bluffaa koskaan paitsi joka kerta, kun minulla on ristinelonen kädessä. Silloin se ei ole oma päätös vaan arpajaisten tulos.
MasterChef Suomi muuten palaa keväällä ruutuun vuosien tauon jälkeen. En pidätä hengitystä eikä edes juuri kiinnosta, mutta voihan sitä sivusilmällä seurata, jos muistaa.