Massiivinen tiistaina 5.5. Töölöntorilla klo 18: Jokerijoukkueen julkistaminen

  • 217 978
  • 401

zidane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Canadiens, Jokerit
Koistinen ?

Vahalahti olisi myös melko Masamainen hankinta nyt kun on maajoukkueessakin mutta mies taitaa vetää TPS:ssä vielä ens kauden
Koistinen olisi kyllä ylläri. Kaveri taisi "leijonakortissaan" puhella, että ensi kaudeksi ei ole sopimusta ja että kisojen jälkeen sitten katsellaan... ;)
Ville Nieminenkin olisi mahtavuutta, mutta taitaa olla henkeen ja vereen porkkanapöksy ja vielä sopimustakin jäljellä. Offsiisoni on kyllä huikeeta kaikkine spekulaatioineen! :D
 

Visnovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång, alltid. Vaahteralehdet. HCK.
Jos tarkkaan luet postaukseni niin siinä sanotaan, jotta hän EI OLE bla bla bla...

Jos olen väärässä Viitaluoman suhteen, niin ok. Mutta annappa 1 pisteen vihje tästä, ni tiedetään asiasta enemmän.
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Jos olen väärässä Viitaluoman suhteen, niin ok. Mutta annappa 1 pisteen vihje tästä, ni tiedetään asiasta enemmän.

Yhden pisteen vihje: Tällä "Villellä" viedään täällä porukkaa kuin pässiä narussa...

Tekisi mieleni lainata legendaarista kiekkoselostaja T. Jutilaa: "Kis kis, älä lähre sinne..."
 

Visnovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång, alltid. Vaahteralehdet. HCK.
Aika vaativa yhden pisteen vihjeeksi. Ei kyllä pahemmin tule ketään 'Ville'ä mieleen, jota ei olisi täällä mainittu. Muutama kyllä, Ville Koho(Ei kovakaan naruttaja..), Ville Snellman(onko mainittu?).
 
Viimeksi muokattu:

Petr T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks | Kärpät | SoJy
Aika vaativa yhden pisteen vihjeeksi. Ei kyllä pahemmin tule ketään 'Villeä' mieleen, jota ei olisi täällä mainittu. Muutama kyllä, Ville Koho(Ei kovakaan naruttaja..), Ville Snellman(onko mainittu?).

Niin. Mutta kyseessä olikin "Ville". Snellmankin meni jo Ilvekseen.
 

Boogey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Voittamisen kulttuuri
Yhden pisteen vihje: Tällä "Villellä" viedään täällä porukkaa kuin pässiä narussa...

Tekisi mieleni lainata legendaarista kiekkoselostaja T. Jutilaa: "Kis kis, älä lähre sinne..."

Heh. Kujalla ollaan, pakko myöntää. "Ville" onkin siis Niko? Tai kenties Nieminen.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Elton vie kaikkia nyt kebabkioskille näköjään :D Eiköhän Villellä tarkoiteta erästä Fanikatsomossa vaikuttanutta henkilöä, joka oli ilmeisesti oli kyseenalaistanut faniutensa viime kauden jälkeen.
 

Baroni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, sympatiaa Lukolle
Yhden pisteen vihje: Tällä "Villellä" viedään täällä porukkaa kuin pässiä narussa...

Tekisi mieleni lainata legendaarista kiekkoselostaja T. Jutilaa: "Kis kis, älä lähre sinne..."

ahaa... Saadaan siis pakistoon kokemusta ja pehmeitä käsiä kun Timo "Ville" Jutila julkaistaan huomenna? ;)

Tämä Ville taitaa olla vain hämäystä...
 

Visnovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång, alltid. Vaahteralehdet. HCK.
Heh. Kujalla ollaan, pakko myöntää. "Ville" onkin siis Niko? Tai kenties Nieminen.

En usko että Ville Nieminen tulisi jokereihin. Kuten ylempänä mainittu, taitaa olla porkkanapaita uransa loppuun asti. Mutta sikälimikäli Ville Nieminen tulisi jokereihin, olisi 'Hentunen-Pirnes-Nieminen' ehdottomasti SM-liigan paras hyökkäyskolmikko. Uskon että melkein kuka vain, tekisi Hentusen ja Pirneksen rinnalla hyvät pisteet.
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Elton vie kaikkia nyt kebabkioskille näköjään :D Eiköhän Villellä tarkoiteta erästä Fanikatsomossa vaikuttanutta henkilöä, joka oli ilmeisesti oli kyseenalaistanut faniutensa viime kauden jälkeen.

No tätähän minä olen yrittänyt vihjailla ja yhden pisteen vihjeessä jo aivan suoraan sanoin, että tällä "Villellä" tietyt nimimerkit vievät muita kuin pässiä narussa, mutta jengi vaan sen kuin raapii päätään ja kelaa kaikki Ville nimiset kiekkoilijat läpi pää sauhuten...

Nyt on osa porukasta nielaissut koukun, kohon ja vavan samalla kertaa...=)
 

Boogey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Voittamisen kulttuuri
No tätähän minä olen yrittänyt vihjailla ja yhden pisteen vihjeessä jo aivan suoraan sanoin, että tällä "Villellä" tietyt nimimerkit vievät muita kuin pässiä narussa, mutta jengi vaan sen kuin raapii päätään ja kelaa kaikki Ville nimiset kiekkoilijat läpi pää sauhuten...

Nyt on osa porukasta nielaissut koukun, kohon ja vavan samalla kertaa...=)

Uppos ainakin mulle.. hyvän makuinen vapa, hieman vivahdus teollista polyplastberryä mutta oikein mainio. Koukun oksiidipitoinen hapokkuus kruunasi yhdistelmän. :)

Ilmeisesti täällä maakuntien etäkannattajaryhmissä ollaan vielä enemmän kujalla kuin muualla. :)
 
Viimeksi muokattu:

Visnovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång, alltid. Vaahteralehdet. HCK.
No tätähän minä olen yrittänyt vihjailla ja yhden pisteen vihjeessä jo aivan suoraan sanoin, että tällä "Villellä" tietyt nimimerkit vievät muita kuin pässiä narussa, mutta jengi vaan sen kuin raapii päätään ja kelaa kaikki Ville nimiset kiekkoilijat läpi pää sauhuten...

Nyt on osa porukasta nielaissut koukun, kohon ja vavan samalla kertaa...=)

Ite tuli ainaki nielastua jokainen. :D
 

KlapKlap

Jäsen
Suosikkijoukkue
NoMoreHockey
Kannattaisi pitää jalat tukevasti maassa huomisen infon suhteen ... masa saattaa informoida huomenna ainoastaan, että se varsinainen the one and only massiivinen pidetäänkin vasta mm-kisojen jälkeen kauppatorilla ... " nähdään siis torilla" :)
 

Baroni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, sympatiaa Lukolle
Tämä Ville taitaa olla vain hämäystä...

Arvasin saatana! =)
Mutta älkää toki veljet hylätkö ajatusta jonkun Villen saapumisesta joukkueeseemme. Mailma on täynnä Villejä eikä voi tietää vaikka joku saapuisi ilmalaankin..
 

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ville...

Villejä ja seksikkäitä Cheerleadereitä vanhojen kulahtaneiden tilalle? ;-)
Onpas tänne keksitty Villejä arvoituksia ratkaistavaksi! :)
 

keigykedy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Leijonat
Tämähän on hauska arvuutteluleikki, olisko "Ville" joku entinen HIFK-pelaaja ? Karalahti ? Rem Murray ?
 

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
Arvasin saatana! =)
Mutta älkää toki veljet hylätkö ajatusta jonkun Villen saapumisesta joukkueeseemme. Mailma on täynnä Villejä eikä voi tietää vaikka joku saapuisi ilmalaankin..

Tai toiselta nimeltään tai tulee kesällä tai ?? :) Tänään ne treenit "alkoivat" tarkkojen turvatoimien saattelemana . Mutta huomennahan se selviää että MIKSIIII ? KUKA ??? EI voi olla......:) Onpa pitkä ja nuori...:)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös