Minäkin näkisin Jokerit mielelläni ensi kaudella ilman Nielikäistä. Kaikella kuitenkin lienee tarkoituksensa, etenkin jos ja kun tämä ei ole vain Virmasen päähänpisto. Jos valmennus haluaa Nielikäisen, niin ottakoot.
Aavistuksen ärsyttää tämmöiset ostokset. Samaan hengenvetoon voin kuitenkin todeta sen, etten allekirjoita sitä mieletöntä itkua mitä jonkun epämiellyttävän pelaajan hankinta aiheuttaa. Asiallinen kritiikki on erikseen. Jos Pasia ei todella tarvita, niin onhan siinä paskamainen ostos kaiken kaikkiaan.
Mutta itse haluan nähdä Jokereiden taas pitkästä aikaa oikeasti menestyvän. Sheddenin miehistö siihen ei pystynyt. Jos menestyksen yksi palanen on Pasi Nielikäinen, otan hänet vastaan mukisematta. Itse ainakin voin teinikiukuttelun sijaan aidosti iloita, jos Nielikäinen onnistuu roolissaan.
Mielelläni näkisin flintstonen ja muiden protestoijien reaktiot ensi kaudella, jos nähdään se ihme kun Nielikäinen maalintekijänä Jumalan armosta sylkee maalin kärppäverkkoon. Jos mieli menee mustaksi niin onneksi olkoon vaan, Nielikäisviha todistetusti kumpuaa syvältä.
Kusipäitä on helppo vihata, yhdistettynä julliuteen siitä vasta mahtava keitos syntyykin. Tästä huolimatta kun narrilogo ilmestyy paitaan, käännän minä takkini. En välttämättä ole samaa mieltä, mutta jos asiasta päättävät ovat antaneet asioiden edetä siihen pisteeseen, en voi kuin hiljaa hyväksyä sen.
Niinpä huomista massiivista odottelen ihan iloisin mielin. Jos jonkun päivän pilaa Nielikäisen sopimus niin kannattaa pysähtyä hetkeksi pohtimaan miten huonosti asiat todella voisivat olla. Esimerkiksi että Kantorille 3 vuoden jatkopahvi ja Kuparinen ulos. Se läikyttäisi jo omaakin sieluani todella.