Massiivinen tiedotustilaisuus ma 21.4.2008

  • 103 509
  • 253
Tila
Viestiketju on suljettu.

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Avaan tänne uuden ketjun, jossa voidaan spekuloida massiivisen tiedotustilaisuuden antia etukäteen ja sitten tilaisuuden jälkeen kommentoida hankintoja.

Valmennustiimi olettavasti ilmoitetaan maanantaina ja Hanlonin lisäksi siihen liittynevät Ismo Lehkonen ja herra X. Maalivahdiksi veikkaan Juuso Riksmania. Sitten lisäksi ovat olleet esillä mm. herrat Hulkkonen, Lintu, Hauhtonen, Nielikäinen, Laine ja Koivisto. Varmaankin tulee myös joitakin yllättäviä hankintoja, joten tässä jo jännityksellä odottelen maanantaita.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Suomen maajoukkue, altavastaajat
Mihinkäs kellonaikaan tän kevään massiivinen tärähtää käyntiin? Ja onko joku kirjoittajista menossa paikalle jotta saataisiin liveseurantaa?
 

Tuomas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vain yksi jengi Stadista
Mihinkäs kellonaikaan tän kevään massiivinen tärähtää käyntiin? Ja onko joku kirjoittajista menossa paikalle jotta saataisiin liveseurantaa?
Kello 14.

Eiköhän ne nimet saada ainakin jokerifanit.nettiin heti kun pressi pärähtää käyntiin.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kello 14.

Eiköhän ne nimet saada ainakin jokerifanit.nettiin heti kun pressi pärähtää käyntiin.

Se paikalle mennyt Jokerifanien edustaja voisi heittää vaikkapa roskiksella (pikku-ifk meiningin mukaisesti) nielikkää otsaan jos nielikkä tilaisuudessa on mukana.
 

Kole13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Huh Huh! Vihdoinkin massiivinen. =) Onneksi olen maanantaina vielä lomalla niin voi jännittää netissä ihan melkein realiajassa tilaisuuden antia.

Omat toiveet ovat Riksman, Lehkonen, Pirnes, Lintu ja pari kädellistä pakkia.

Ja oletko Flint ystävällinen ja et tule joka hiton ketjuun hehkuttamaan Pasi vihaasi, muutenkin rasittaa kun jotain saat päähäs niin jauhat sitä ihan heikkopäisenä joka viestissä.

Joo ja itsekään en tahtoisi Nielikäistä Jokereihin, mutta jos tulee niin on kai sitä sitten sen kanssa elettävä.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Joo ja itsekään en tahtoisi Nielikäistä Jokereihin, mutta jos tulee niin on kai sitä sitten sen kanssa elettävä.

Miksi olisi? Ei kaikkea tarvitse ohittaa olankohautuksella. Naapuri kävi painamassa muijaasi - aijaa, no ei voi mitään.
 

ensio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Greg "Paras" Jacina & John "0+2" Lammers
Miksi olisi? Ei kaikkea tarvitse ohittaa olankohautuksella. Naapuri kävi painamassa muijaasi - aijaa, no ei voi mitään.

Heh, täällä ollaan vähän niin kuin samiksia; kiva nähdä, että Pasin ystäviä riittää muuallakin Suomessa, heh heh... no mutta, jos näin kummallisesti pääsee käymään että suomi-sarjaenforceri pääsee Jokereihin, niin kyllä teillä nyt piisaa ainakin paikallisissa latausta jos ns. sisäpiiristä tullut huhu muuan Nickersonin HIFK-sopparista pitää paikkaansa. Olettaen, että Pasille riittää sitä jo arvolle välttämätöntä peliaikaa...
 

Banhammer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Mystinen mies
Pirnes taisi jäädä saamatta ja miehen stunttia tuskin julkistetaan vielä...

Huomisen saldo voisi olla Riksman, Hauhtonen, Lind, Laine, Koivisto, Hulkkonen ja NIELIKKÄ!! Sokerina pohjana Busterin sekä ennen kaikkea Louhen jatkosopparit!
 

Wilburg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joo ja itsekään en tahtoisi Nielikäistä Jokereihin, mutta jos tulee niin on kai sitä sitten sen kanssa elettävä.

Onneksi olkoon! Kiteytit juuri koko jokeri-organisaation sekä suuren osan kannattajakuntaa yhteen surulliseen lauseeseen. Käännetään sitä poskea, snif.
 

Kole13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onneksi olkoon! Kiteytit juuri koko jokeri-organisaation sekä suuren osan kannattajakuntaa yhteen surulliseen lauseeseen. Käännetään sitä poskea, snif.

Onnea vaan itsellesi, yksinkertaisena eläminen on varmasti helpompaa.
Oikeasti jos ne sen sinne hankkiin niin ne hankkii (varsinkin jos Hanlonin tahto), sitten voidaan äänestää jaloilla tai muilla keinoin.
Mutta se että joku tulee joka hiton ketjuun asiasta itkemään ei muuta asiaa miksikään.

Täyttäkää ennemmin Hjalliksen sähköposti tai kännykkä niillä viesteillä. (=
 

Tuoppi

Jäsen
Onneksi olkoon! Kiteytit juuri koko jokeri-organisaation sekä suuren osan kannattajakuntaa yhteen surulliseen lauseeseen. Käännetään sitä poskea, snif.

Olen ilmeisesti olen elänyt jossain kiven alla (= liikaa töitä?) viime päivät kun nyt Nielikäinen on ilmeisesti sittenkin tulossa. whaa?!

Lainaus siksi että olen täysin samaa mieltä. Kai Karalahdelle on jo sopimustarjous pistetty vetämään. Kunhan hommat hovissa lutviintuu niin ei kun jokereiden kymppipaitaa sovittamaan. Jos Hanlon haluaa niin sittenhän kaikkin on ihan jees! Ja hei! Pääasia että Lind tulee takaisin.

Pasi The Powerforward, my ass!

No onpahan toista sataa ylimäärästä rahaa ens talvena. Pitää varmaan alottaa tupakointi...
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jami Kauppi. Johan tämä on ollut tiedossa jo kuukauden päivät.
Onhan täällä spekuloitu Suikkasen nimelläkin. Itse veikkaan ilman mitään taustatietoja, että kaivetaan esille joku todellinen jokerikortti.

Hyvältä vaikuttaa kuitenkin, mikäli todellakin Jokereihin on ensi kaudeksi tulossa monia jokeritaustan omaavia pelaajia. Ei yksi Nielikäinen pysty pilaamaan Jokerien ensi kauden joukkuetta.
 

Jokerinho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Blackhawks
Suostui mm. alentamaan palkkaansa roimasti, koska koki olevansa sen organisaatiolle ja faneille velkaa.

Ja kertoi jo 2 vuotta sitten, että Jokerit on aina ollut stadin jengeistä lähempänä sydäntä. Louhen jatkosoppari on täysin hyväksyttävä, oikeaan roolin päästessään jopa loistava asia.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Onhan täällä spekuloitu Suikkasen nimelläkin. Itse veikkaan ilman mitään taustatietoja, että kaivetaan esille joku todellinen jokerikortti.

Kysyn itseltäni koko ajan, what'ta fuck minä täällä narriosastolla hämmennän? No yksi viesti vielä ja sitten mä meen, totuus selviää maanantaina.

Valmennustiimi: Hanlon - Kauppi - Suikkanen
UTJ - Lehkonen

Virmanen, goodbye ja TJ onkin sitten kuka?
 

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
En tiedä onko Nielikäisen myyntipuheet mennyt sitten lävitse. Ainakin viime kaudella mies olisi kovin halukkaasti mennyt Jokereihin suoraan Hifk:sta. Uskoo, että Ämericalaisella valmentajalla olisi hänelle eniten käyttöä.
 

Swearengen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fortress Europe, turvattomat tilat
Valmennustiimi: Hanlon - Kauppi - Suikkanen
UTJ - Lehkonen

Virmanen, goodbye ja TJ onkin sitten kuka?

Mikä Masan toimenkuva todellisuudessa onkaan, niin aika jeesusihme on pitänyt tapahtua, että hänet olisi seurasta tai edes toimarin paikalta fudittu. Tittelit on vain titteleitä. Ja vaikka täällä on positiivisia huhuja Jokereiden ammattimaistumisesta, niin ei siitä päästä mihinkään, että Harkimon päähänpistojen varassa koko homma lopulta pyörii.
 

Tuomas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vain yksi jengi Stadista
Kysyn itseltäni koko ajan, what'ta fuck minä täällä narriosastolla hämmennän? No yksi viesti vielä ja sitten mä meen, totuus selviää maanantaina.

Valmennustiimi: Hanlon - Kauppi - Suikkanen
UTJ - Lehkonen

Virmanen, goodbye ja TJ onkin sitten kuka?
Täälläkin kysytään mitä hämmennät varsinkin kun faktat "hyvin" kunnossa. Luetaan niitä viestejä.

PS. Onko A. Abreu hyvä? ;)
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Laita yv:llä kokoonpano, mä laitan takaisin. Katsotaan sitten maanantaina klo 14.05 :P

Miksi? Enhän mä ole kuin heittänyt arvioita (pois lukien Jamin diili) mahdollisesta valmennustiimistä. Jos jossain kohtaa viesteissäni lukee, että minulla on varmaa tietoa niin ole niin ystävällinen ja näytä.

Osui ja upposi ;)

Mikä?

"Mun mummolla on pitempi pippeli kuin sun mummolla"

Aikuistukaa nyt hyvät ihmiset. =)

Jos tällä viitattiin allekirjoittaneen viesteihin niin samat sulle tossa ylempänä.
 

Jokerinho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Blackhawks
Jos tällä viitattiin allekirjoittaneen viesteihin niin samat sulle tossa ylempänä.

Ei viitattu mihinkään. Perjantai illan kevennys. Tjaa nyt onkin jo sunnuntai. Niin se ilta venähtää.. :D

Ei tarvi enää kauaa kestää, kohta on maanantai kello 14 ja nielikäisen grand slam unelma toteutuu..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös