Montako tuntia muuten tuo läpipelaaminen keskimäärin vie? Oma tyylini on tehdä kaikki eteentulevat tehtävät ja tutkia kaikkea niin aikaahan tuossa tulee varmasti menemään itsellä enemmän. Tällaisena hitaasti ja perusteellisesti etenevänä ihmettelen kuinka jotkut on jo kerenneet pelaamaan tämän lävitse ja millaisena pikaisena läpijuoksuna tämä silloin tehdään ja antaako se pelin tarina jotain tuollaisena läpijuoksuna? No jokainen tietenkin tyylillään.
Ai niin mikä tämän level katto on? Kun oma Vanguard Sheppardini huitelee tällä hetkellä muistaakseni 41 levelissä. Löytyishän tuo tietenkin varmaan nettiä selaamalla mutta kysytään tämä nyt tässäkin niin tulee tuo info tähänkin ketjuun.
Itse veikkaan että olen aika lopussa ja n.30h pelattuna. Olen tehnyt varmaankin 80-90% sidequesteista(kaikki mitä eteen tullut, paitsi yhden, mutta varmaan missanutkin jotain). Riippuu paljon miten käyttää aikaa citadelissa, jne. Itse ykkösessä taisi mennä 50-60h, mutta siinä sitten meni citadelissa valtaisat ajat, samoin planeetoilla ajossa makolla.
Level Cap taitaa olla 60, itse muistaakseni joku ~55. Harmi että se pieni bugi tässä kolmosessa esti saman ulkonäön importtaamisen, kun hahmon importtaat. Mutta sanoin itselleni että Shepard on käynyt kauneusleikkauksessa(tuli tosin rumempi, mikä oli tarkoituskin).