Mason aikakausi – Kerhon peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 494 518
  • 8 258

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Vielä kun toimistolla saisivat purettua näiden parin nimeltämainitsemattoman oman kasvatin sopparin, niin lupaan käydä lopuissa kotipeleissä ja ostaa muutaman erätaukokaljan.

Ei vaan taida olla näkyvissä.

Edit: Ai että kuinka komialta Lausitzer Füchsen paita näyttäisi Rautiaisen päällä, kun pelaisi samassa ketjussa Ville Järveläisen tutkaparina!
 

Liitteet

  • wsw-trikot2324-home.jpg
    wsw-trikot2324-home.jpg
    256,8 KB · kertaa luettu: 81
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
No nyt @Ikävänkantaja. Ilon ja onnen päivä...
Tätä olin just tulossa! :D

Kiitos Muselle näistä kahdesta vuodesta, tsemppiä jatkoon, ja anteeksi palstapaskasta, jota olen häneen kohdistanut; ei ole Aleksin vika että tämä seura on sössinyt keskushyökkääjäosastonsa niin perusteellisesti jo pitkään. Kiihkottomasti katsoen Muse hoiti leiviskänsä kuitenkin pääosin ihan asiallisesti, rooli vaan oli etenkin tällä kaudella ihan liian iso.
 
Viimeksi muokattu:

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kiihkottomasti katsoen Muse hoiti leiviskänsä kuitenkin pääosin ihan asiallisesti, rooli vaan oli etenkin tällä kaudella ihan liian iso.

No, herra varjele, mikäs sulle nyt tuli?

Siitä ollaan ihan samaa mieltä, että ihan asiallisesti hoiti ruutunsa, ja siitäkin että "ihan asiallisesti" hoitaminen ei vain riittänyt siihen tarpeeseen, joka Kerholla oli.

Ja siitäkin, että Mustonen nyt vaan yksinkertaisesti ei ole tarpeeksi hyvä jääkiekkoilija illasta toiseen vetämään tulosvastuullisessa 18-20 minuutin roolissa, oli sitten positio laidalla tai keskellä.

Ja pienempään turhan kallis.

Olen sanottavani sanonut aiheesta Muse, seuraaviin pelaajion.
 
Suosikkijoukkue
HPK, Carolina Hurricanes, Ferrari
Tätä olin just tulossa! :D

Kiitos Muselle näistä kahdesta vuodesta ja anteeksi palstapaskasta, jota olen häneen kohdistanut; ei ole Aleksin vika että tämä seura on sössinyt keskushyökkääjäosastonsa niin perusteellisesti jo pitkään. Kiihkottomasti katsoen Muse hoiti leiviskänsä kuitenkin pääosin ihan asiallisesti, rooli vaan oli etenkin tällä kaudella ihan liian iso.
Iso hatunnosto teikäläiselle! Oot kyllä oikeassa, Musen tontti oli kyllä liian iso. Ei saatu koskaan sitä kunnollista ykkössenaa, kiitos Kerho tästä.
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Mun mielestä Muse olis mennyt vallan mainiosti kakkosen keskelle, paremmilla laitureilla. Onhan sentään parempi kuin Päivärinta ja Järvelä (Toivolaa unohtamatta). Toki kaks kunnon sentteriä on aina parempi ku yks.
Kyllä se Muse varmaan Teemu Turusen ja Jerry Turkulaisen välissä voisi jonkun pelin hyvältä näyttääkin. Onko tämä sitten taas realismia Kerhon resursseilla? No ei ole ei.

.. Ja toisekseen Muse on edelleenkin pelannut parhaat pelinsä laitahyökkääjänä..
 

OPEX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kuvaavaa mitä järvelä tekee kun huomaa ettei voi 2-1 hyökkäyksessä syöttää. Jäätyy täysin ja kuskaa kiekon veskan syliin.

Jaahas peli ratkesi samalla kun kirjoitin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös