Siivouskomero
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HPK
No nyt @Ikävänkantaja. Ilon ja onnen päivä...
Uutta kohdetta jo valitsemassa..
No nyt @Ikävänkantaja. Ilon ja onnen päivä...
Päivärinta jo mainittu. Toki muitakin vaihtoehtoja varmasti harkinnassa...Uutta kohdetta jo valitsemassa..
Mason puku tulee kokemaan niin kovan loppukauden, että jo vähän säälittää.Uutta kohdetta jo valitsemassa..
Onneksi en ollut juomassa mitään...Mason puku tulee kokemaan niin kovan loppukauden, että jo vähän säälittää.
No nyt meillä ei oo Museakaan enää. Toivottavasti kaikki on ihan vitun iloisia!
Tätä olin just tulossa! :DNo nyt @Ikävänkantaja. Ilon ja onnen päivä...
Kiihkottomasti katsoen Muse hoiti leiviskänsä kuitenkin pääosin ihan asiallisesti, rooli vaan oli etenkin tällä kaudella ihan liian iso.
Iso hatunnosto teikäläiselle! Oot kyllä oikeassa, Musen tontti oli kyllä liian iso. Ei saatu koskaan sitä kunnollista ykkössenaa, kiitos Kerho tästä.Tätä olin just tulossa! :D
Kiitos Muselle näistä kahdesta vuodesta ja anteeksi palstapaskasta, jota olen häneen kohdistanut; ei ole Aleksin vika että tämä seura on sössinyt keskushyökkääjäosastonsa niin perusteellisesti jo pitkään. Kiihkottomasti katsoen Muse hoiti leiviskänsä kuitenkin pääosin ihan asiallisesti, rooli vaan oli etenkin tällä kaudella ihan liian iso.
Eikä kakkos.Iso hatunnosto teikäläiselle! Oot kyllä oikeassa, Musen tontti oli kyllä liian iso. Ei saatu koskaan sitä kunnollista ykkössenaa, kiitos Kerho tästä.
Just viimeks kaudella 2020-2021 oli ykkössena. Ei niitä ny joka (neljäs) kausi tarvita. Mene(s)tystä tulee muutenkin.Eikä kakkos.
Mun mielestä Muse olis mennyt vallan mainiosti kakkosen keskelle, paremmilla laitureilla. Onhan sentään parempi kuin Päivärinta ja Järvelä (Toivolaa unohtamatta). Toki kaks kunnon sentteriä on aina parempi ku yks.Eikä kakkos.
Kyllä se Muse varmaan Teemu Turusen ja Jerry Turkulaisen välissä voisi jonkun pelin hyvältä näyttääkin. Onko tämä sitten taas realismia Kerhon resursseilla? No ei ole ei.Mun mielestä Muse olis mennyt vallan mainiosti kakkosen keskelle, paremmilla laitureilla. Onhan sentään parempi kuin Päivärinta ja Järvelä (Toivolaa unohtamatta). Toki kaks kunnon sentteriä on aina parempi ku yks.
.. Ja toisekseen Muse on edelleenkin pelannut parhaat pelinsä laitahyökkääjänä..
Korkki kiinni..ja kolmannekseen, ei muuten jumalauta ole.
Eihän tuosta laidalla ollut mitään hyötyä.
Se voi olla että ens kauden jengissä muse olis ollut Jumala mutta toivottavasti olen väärässä!Korkki kiinni..
.. V*ttu mä en jaksa tästä enää jauhaa sanallakaan :D
Muse lähti, ja se on pääasia. Eteenpäin.
Jos ens kauden jengin on sellainen, jossa Muse olis Jumala, niin voi laittaa lapun luukulle tällä sarjatasolla.Se voi olla että ens kauden jengissä muse olis ollut Jumala mutta toivottavasti olen väärässä!
Jäädään odottamaan mitä saadaan mutta odotukset kannattaa pitää aika matalana!Jos ens kauden jengin on sellainen, jossa Muse olis Jumala, niin voi laittaa lapun luukulle tällä sarjatasolla.
Korkki kiinni..
.. V*ttu mä en jaksa tästä enää jauhaa sanallakaan :D
Muse lähti, ja se on pääasia. Eteenpäin.
Kickoffissa lavalle kuulutetaan ensi kauden ykkösentteri, joka sattuu olemaan Sveitsistä saapuva paluumuuttaja!Jäädään odottamaan mitä saadaan mutta odotukset kannattaa pitää aika matalana!
Ilmeisesti oot päikkäreiltä herännytKickoffissa lavalle kuulutetaan ensi kauden ykkösentteri, joka sattuu olemaan Sveitsistä saapuva paluumuuttaja!