Mason aikakausi – Kerhon peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 493 593
  • 8 258

AIV30

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk ja Pata Pori´see myös.
Tällä vauhdilla Kerho tekee liigan tappioputki ennätyksen. Mason voi laittaa huilaamaan tää lopputalvi (keväällä sit taas) ja ottaa Hanski ja Hietasen Juha penkin päähän, että saatais se yksi voitto edes herättelyllä.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Aika yksin tuo Rajaniemikin tuolla on, Pärssisen ja Reinin kohdalla ei tarvitse miettiä edes jatkoja. Huttusen jatkoa olen myös alkanut kyseenalaistamaan.
Huttunen näytti kauden alussa potentiaalisemmalta...mutta kaikki ominaisuudet eivät vain kehity.
 

Leipuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Posipetterit
Aika yksin tuo Rajaniemikin tuolla on, Pärssisen ja Reinin kohdalla ei tarvitse miettiä edes jatkoja. Huttusen jatkoa olen myös alkanut kyseenalaistamaan.
Mites tuo Pärssinen on pelannut? Vielä jokunen vuosi sitten pidettiin kohtuu lupaavana ja pidettiin jonkinlaisena menetyksenä kun lähti Turusta.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Huttunen näytti kauden alussa potentiaalisemmalta...mutta kaikki ominaisuudet eivät vain kehity.
Ihan paskalta näytti Liiga-tilastojensa perusteella jo ennen kauttakin tämä Mason ”luottoratsu”.
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Ihan paskalta näytti Liiga-tilastojensa perusteella jo ennen kauttakin tämä Mason ”luottoratsu”.
Kuinkahan monella päälle parikymppisellä pelaajalla ne tilastot on ihan priimaa vielä ekoilla kausilla :D

Edit.
Onhan Huttunen siis nyt noin 17-20 pisteen tahdissa, mikä tietysti on ihan kohtuullisesti alakenttien pelaajalle, mutta tässä matkan varrella saanut vastuuta myös ylivoimalla, niin ehkä inasen enemmän pitäisi lyödä pöytään
 
Suosikkijoukkue
HPK,Dallas Stars
Mitä vitun järkeä tätä paskaa on seurata.. itse olin toiveikas joku tovi sitten mut nyt alkaa riittämään.. tällästä paskaa taas esitellään kotiyleisölle ja sit toivotaan, että yleisömäärät saadaan kasvuun! Tulkaa pois sieltä kun ketään ei kiinnosta.. Saarinen maaliin pliis vaikkei Rajua kaikista maaleista voi syyttää.
Ps ainakin liigan tappioennätykset menee komiasti uusiksi
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Lisää jääaikaa vaan neloselle. Toki tarkoittaa lisäaikaa myös Ruokoselle, mutta ehkä voisi vaihtaa Skinnarin sinne.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Kuinkahan monella päälle parikymppisellä pelaajalla ne tilastot on ihan priimaa vielä ekoilla kausilla :D

Edit.
Onhan Huttunen siis nyt noin 17-20 pisteen tahdissa, mikä tietysti on ihan kohtuullisesti alakenttien pelaajalle, mutta tässä matkan varrella saanut vastuuta myös ylivoimalla, niin ehkä inasen enemmän pitäisi lyödä pöytään
20-25 näytti vielä pitkä aikaa toteutuvan. Vaan ei kyllä osu vieläkään edes ladon seinästä ohi.
 

Rusty44

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kaksi Lukon pelaajaa vie Ruokosen laitaa vasten vihellyksen jälkeen kurmuutukselle ja jokainen muu kerhon jätkä lähtee kohti siniviivaa ja vaihtoaitiota, yhtäkään ei kiinnosta mennä puolustamaan joukkuekaveria.

Pieni juttu mutta kertoo kaiken.

Hyi vittu mitä toimintaa ja asennetta!
 

J.H #21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mitä vitun järkeä tätä paskaa on seurata.. itse olin toiveikas joku tovi sitten mut nyt alkaa riittämään.. tällästä paskaa taas esitellään kotiyleisölle ja sit toivotaan, että yleisömäärät saadaan kasvuun! Tulkaa pois sieltä kun ketään ei kiinnosta.. Saarinen maaliin pliis vaikkei Rajua kaikista maaleista voi syyttää.
Ps ainakin liigan tappioennätykset menee komiasti uusiksi
Odottakaas vaan ensi torstaita. Ässät erikoistunut mälläröimään tämmöiset pelit. Etenkin kerhoa vastaan tuntuu tulevan ihmeellisiä kotitappioita lähes vuosittain. Käsittämättömiä tuomarisirkuksia tai muuta vastaavaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös