Mason aikakausi – Kerhon peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 493 606
  • 8 258

Läskisalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HauSi
Itte ei tehdä mistään, paitsi omiin ja sinne omiin menee muutenkin melkein kaikki. Sit se on tällaista. Nikkiläkin toki perseili todella paljon, mutta noi nyt vaan pitäisi ottaa kiinni, jos meinaa voittaa.

Muutenhan KalPaa on viety kun mätää kukkoa, en muista koska viimeksi Kuopiossa.

Jatkolalta hieno peli ja upea kruunu siihen.

Eteenpäin.
 
Viimeksi muokattu:

Ritarisydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia Flyers, Real Madrid
Kalpalla onnistuu tänään aivan kaikki, taitaa tuuripajatso tyhjentyä vähäksi aikaa
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Ei tämän pelin häviäminen edes vituta, ihme kyllä. Todella hyvää tekemistä noin pääpiirteittäin. Aikataulussa ollaan hienosti playoffien suhteen.

Vähän samat fiilikset.

Toki vakiolöysät aina pistää ärsyttämään mutta isossa kuvassa hyvää tekemistä ja ollaan oikealla tiellä. Matkalla pudotuspeleihin.
 

ouzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Posia- peli-ilme, siinä ne nyt olikin..

Negaa- Mistään ei saada sisään, ei varmaan riittäs fudis maalitkaan
- Nikkilä, vittu mitä omiin muroihin kusemista.
- Huttunen, ethän sä nyt vittu rupee haukotteleen, jos et ohjausta maaliin saa, sitten vielä kun heräs niin selkä suorina omiin.
- Ylivoima, se vaan on tälle joukkueelle vaikeaa.

Posin kautta, eteenpäin!!
 

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
Näkikö kaikki kuinka Nessu anto mailaa äsken tuolla laidassa. Eikä hymyillyt tilanteen jälkeen. Oon ollut näkevinäni tätä jo muutaman pelin ajan.
Juu, aika kovalla kädellä tuli runtua käsille. Itseä kyllä hymyilytti, ja ajattelin että noin sitä just pitäisi aina kaivaa sieltä. Jos vastustaja sulkee kädellä tai jalalla kiekkoa, niin sivuosumaa sinne sekaan että on edes ikävää.

Toisaalta eipä tuo ole näkynyt Nessun otteissa muuten minkäänlaisena tappona tai järin fiksuna, peliä edistävänä toimintana. Ylivoiman loppuunkin löysä veto syliin ja aloitus KalPan väsytettyä nelikkoa vastaan.

Tiedän, mulla on jäänyt vähän levy päälle. Mutta haluaisin nähdä edes niitä muita hyviä tekoja. Nenosta joku juuri kehaisi omissa. Tässäkin asiassa olen eri mieltä, sillä musta Markuksesta ei ole oikein hyötyä nyt missään päässä kenttää. Kovasti toki toivoisin, että parantaa. Jonkun pisteen se on nyt napannutkin, mutta yleisilme ja tekeminen kauttaaltaan ei musta riitä silti ensinkään.
 

Oranssia

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MLSE
KalPalla vähän hölmö päivä tänään :D

Ei kyllä edes vituta.

Vaikka vihaankin ”ohipeli” -termiä, niin tänään kyllä Kerholla ollut ohipeli.
Toivottavasti tätä tulosta ei nyt jäädä liikaa tuijottelemaan ja seuraavissa peleissä pomppii meille sitten tämänkin pelin edestä.

Ymmärrän myös, jos Kerhon pelaajilla pasmat vähän sekasin kun koko illan kuunnellut amispoppia ja läpsyttimiä, olisi paha paikka pelata jääkiekkoa kenelle tahansa.
 

Läskisalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HauSi
Juu, aika kovalla kädellä tuli runtua käsille. Itseä kyllä hymyilytti, ja ajattelin että noin sitä just pitäisi aina kaivaa sieltä. Jos vastustaja sulkee kädellä tai jalalla kiekkoa, niin sivuosumaa sinne sekaan että on edes ikävää.

Toisaalta eipä tuo ole näkynyt Nessun otteissa muuten minkäänlaisena tappona tai järin fiksuna, peliä edistävänä toimintana. Ylivoiman loppuunkin löysä veto syliin ja aloitus KalPan väsytettyä nelikkoa vastaan.

Tiedän, mulla on jäänyt vähän levy päälle. Mutta haluaisin nähdä edes niitä muita hyviä tekoja. Nenosta joku juuri kehaisi omissa. Tässäkin asiassa olen eri mieltä, sillä musta Markuksesta ei ole oikein hyötyä nyt missään päässä kenttää. Kovasti toki toivoisin, että parantaa. Jonkun pisteen se on nyt napannutkin, mutta yleisilme ja tekeminen kauttaaltaan ei musta riitä silti ensinkään.
Onhan se viime peleissä parantanut paljon. Vahva kiekossa ja kohtuullisesti pisteitä.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Harvoin tällaisia numeroita on taululla, kun peli on tuollainen. Nyt oli ja itseään Kerho tuosta saa syyttää. En mä lähtisi maalivahtia syyttämään edes vähää, mutta toki se osa-alue hävittiin myös.

Oikein pöljänä päivänä vastustaja tekee omia ja oma veskarikin niittaa maalin ja siihen on jo paha vastata.

Jääpähän ainakin nälkää eikä mikään hyvä olo pukkaa tähän pikku paussille.
 

Kerho64

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Putosiko Järvelä vai miksi Mustonen pelasi 4-ketjun keskellä lopussa? Jos taas meni Kuopiossa 2 rikki niin vahvistuksia on pakko hakea jos halutaan pleijareihin.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
4-1 maali meni Markkaselle, muuten oli ihan hyvä esitys. Tuossa maalissa Korhonen vei tilanteen jo niin pieneksi, että veskarin pitää nuo ottaa. Toki Markkasen todella hidas sivuttaisliike hirvittää lähes aina. Rautiainen on muuten paska, olenkohan tuota maininnut.
 

TJ MACKEY

Jäsen
Tämä on sitä wanhaa hyvää Kerhoa, ihan joka tavalla. Joskus väkisin tällä tavallakin hävitään.

Se nopein ja kiekollisin jengi vedetään heidän kotiluolassa pelilisesti aivan pystyyn. Sitten tulee näitä omia maaleja, vastustajan veskarin tekemiä (!) ja samalla tietysti vitutusta lisätäksi pari kerholaista kylmäksi. Itse ei tehdä ei sitten yhtään mistään. En edes ala puhua maalivahtipelistä, se tavallaan kuuluu juuri nähdyllä tavalla tähän pakettiin. Näitä tuli aikanaan nähtyä ihan pari kappaletta Hartwall Areenassa.

Siitä sitten tappio niskassa 400km himaan bussissa. Tästä kun oikealla tavalla otetaan kaikki vitutus mukaan ja jaetaan sitä sopivan raivon muodossa seuraavissa matseissa.

Oli Masolta ja suurimmalta osalta jengistä kova näyttö. Näin Kerhon tulee pelata. Ei mitään väärää.
 

HokiHero

Jäsen
Palasin Spenglerin takia liigakiekkoon vasta eilen, joten pääsi yllättämään totaalisesti millaisessa lennossa teidän jengi onkaan, harvoin on KalPa kotona yhtä pinteessä. Siellä Pihlströmkin oli kuin uudesti herännyt ja aiheutti jatkuvasti ongelmia puolustajille.

Tuolla menolla menette playoffeihin heittämällä, ehdottomasti parhaita esityksiä tällä kaudella Kuopiossa.
 
Suosikkijoukkue
HPK
Toivottavasti Ketolalle ei tule pitkää huilia. Nikkilä seilaa jossain hämärän rajamailla ja Ketola selkeä ykköspakki tällä hetkellä.
 

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
Onhan se viime peleissä parantanut paljon. Vahva kiekossa ja kohtuullisesti pisteitä.
Piste per peli -tahdissahan tuo on tosiaan muutamat viime pelit nyt mennyt, ja koko kaudelle nykyinen lupailee sellaista normisuoritukseksi vakiintunutta puolta pistettä per peli. Palkkaansa en tiedä, mutta ainakin omissa odotuksissa tuollaiset pisteet olisivat varmaan jonkinlainen vähimmäisvaatimus. Vaikka niistä itse en nyt niin puhunutkaan, vaan pelistään muuten.

Välillä Nenonen näyttää tosiaan tekevän sitä mitä pitää, eli on mailalla vahva ja ehtii pelaamaan suunnilleen 60 metrin vastuullista peliä. Joku av-purkukin roikahtaa rannevippinä esimerkillisen määrämittaisena. Mutta sitten taas seuraavassa vaihdossa kentällä kyyrääkin hiihtäjä-Nenonen, joka karvaa ja syöttää vähän sinne päin, ja hyökkäysalueella joko nuhjaa olemattomasti pelistä sivussa tai tappaa pelin laukomalla kiekot kaukaa maalivahdin syliin tai muuten vaan jonnekin hevon helvettiin.

Ehkä minun ja Nenosen liitto tosiaan vaan on tiensä päässä. Joka tapauksessa olen kyllä sitä mieltä, että seuraavaksi voisi olla aika joukkueen ja pelaajankin siirtyä tahoillaan eteenpäin.
 

Tomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Enpä nyt kovin huolissani olisi. Tappioita välillä tulee, ja nyt oli vastassa sarjan paras kotijoukkue. KalPa muutenkin ollut Kerholle paha vastus viime aikoina. Peli olisi voinut erinäköinen jo ihan pelkästään sillä, jos ekan erän huipputonteilta olisi tehty maali ja päästy johtoasemaan. Maalivahtien taistossa hävittiin, mutta ei me hyökkäyspäässäkään tehty kuin yksi. Eteenpäin vaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös