Kruunasi tämän pelinSekin nyt vielä samaan peliin.....
Kruunasi tämän pelin
KalPalta onnistuu maalivahtikin maalinteossa. Ja Kerho ei saa mistään.
Ei tämän pelin häviäminen edes vituta, ihme kyllä. Todella hyvää tekemistä noin pääpiirteittäin. Aikataulussa ollaan hienosti playoffien suhteen.
Juu, aika kovalla kädellä tuli runtua käsille. Itseä kyllä hymyilytti, ja ajattelin että noin sitä just pitäisi aina kaivaa sieltä. Jos vastustaja sulkee kädellä tai jalalla kiekkoa, niin sivuosumaa sinne sekaan että on edes ikävää.Näkikö kaikki kuinka Nessu anto mailaa äsken tuolla laidassa. Eikä hymyillyt tilanteen jälkeen. Oon ollut näkevinäni tätä jo muutaman pelin ajan.
Näkikö kaikki kuinka Nessu anto mailaa äsken tuolla laidassa. Eikä hymyillyt tilanteen jälkeen. Oon ollut näkevinäni tätä jo muutaman pelin ajan.
Onhan se viime peleissä parantanut paljon. Vahva kiekossa ja kohtuullisesti pisteitä.Juu, aika kovalla kädellä tuli runtua käsille. Itseä kyllä hymyilytti, ja ajattelin että noin sitä just pitäisi aina kaivaa sieltä. Jos vastustaja sulkee kädellä tai jalalla kiekkoa, niin sivuosumaa sinne sekaan että on edes ikävää.
Toisaalta eipä tuo ole näkynyt Nessun otteissa muuten minkäänlaisena tappona tai järin fiksuna, peliä edistävänä toimintana. Ylivoiman loppuunkin löysä veto syliin ja aloitus KalPan väsytettyä nelikkoa vastaan.
Tiedän, mulla on jäänyt vähän levy päälle. Mutta haluaisin nähdä edes niitä muita hyviä tekoja. Nenosta joku juuri kehaisi omissa. Tässäkin asiassa olen eri mieltä, sillä musta Markuksesta ei ole oikein hyötyä nyt missään päässä kenttää. Kovasti toki toivoisin, että parantaa. Jonkun pisteen se on nyt napannutkin, mutta yleisilme ja tekeminen kauttaaltaan ei musta riitä silti ensinkään.