Purkan Jauhaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ei merkittävän kaupungin pallokerho
Valitettavasti Kärpät ratkaisee pelin viimeisen minuutin ylivoimalla.
Valitettavasti Kärpät ratkaisee pelin viimeisen minuutin ylivoimalla.
Kypärissä on Autosalpan mainokset.Ei sit Autosalpan logoa näy missään, vähän outoa. Tai sit oon sokee
Johtajia on kuitenkin enemmän kuin Mestiksessä ja Liigassa yhteensä.Mikä tämä mainostettu paljon mainostettu projekti on? Taitaa koko projekti olla yhtä itsepetosta ja suuntana taitaa olla mestis. Joukkueen rosteri ainakin on rakennettu mestistä varten.
Mikä tämä mainostettu paljon mainostettu projekti on? Taitaa koko projekti olla yhtä itsepetosta ja suuntana taitaa olla mestis. Joukkueen rosteri ainakin on rakennettu mestistä varten.
3,47 - 3,91.Liigan sivuilta xG:t: 3.8 - 3.4. Täyttää vielä odottaa Liigaplot vastaavat.
3,47 - 3,91.
Kerholla tosin oli viimeiselle kympille asti n. 1,50. Loppukiri oli hurja, mutta alkoi tänään hieman liian myöhään.
Mitä muutakaan sä voit tehdä sentteristöllä Mustonen-Huttunen-Toivola-Järvelä? Eli kun pelitavallinen ripulipaska on housussa ja oksennukset rinnuksilla jo alkulämmöissä.Mukavia noi hyökkäysalueen puolenvaihdokset lähes aina rännin kautta, kun muutakaan ei keksitä ja samaan vaihtoon pitkää päätyyn ja perään. Luovuus kukkii.
Mukavia noi hyökkäysalueen puolenvaihdokset lähes aina rännin kautta, kun muutakaan ei keksitä
Kyllähän kaikki viittaa siihen että pennin pyörylää ei ole vahvistuksiin. Muuten juuri vaikkapa Malinen vetäisi Kerhossa isolla vastuulla.Kuvaavaa on se, että JYPin Mestiksestä hätäavuksi haalima Jarkko Malinen olisi Kerhossa ylivoimainen ykkössena. Valovuoden erolla muihin.
Kyllähän kaikki viittaa siihen että pennin pyörylää ei ole vahvistuksiin. Muuten juuri vaikkapa Malinen vetäisi Kerhossa isolla vastuulla.
”Kattellaan rauhassa oikeaa palasta”, sallikaa minun nauraa.
Spede yritti turhaan itse keksiä ikiliikkujaa. Olisi tullut tänne vaan kattomaan.Sit täällä voitais yhdessä huutaa, että mitä helvettiä Malinen tuolla tekee.
Juu, lähinnä pointti oli se että se jokainen liigatason sentteri täyttää sen sopivan palasen kriteerit (haukotus emoji).Sit täällä voitais yhdessä huutaa, että mitä helvettiä Malinen tuolla tekee.