Mä odotan vaan sitä kun HPK alkaa tekemään niitä maaleja. Osaatko sanoa meneekö tämä ensin 6-0 ja sit siitä alkaa kaikkien aikojen nousu?Mun veikkaus 6-8 elää vielä.
Mä odotan vaan sitä kun HPK alkaa tekemään niitä maaleja. Osaatko sanoa meneekö tämä ensin 6-0 ja sit siitä alkaa kaikkien aikojen nousu?Mun veikkaus 6-8 elää vielä.
No sieltä se vastaus tulikin.Mä odotan vaan sitä kun HPK alkaa tekemään niitä maaleja. Osaatko sanoa meneekö tämä ensin 6-0 ja sit siitä alkaa kaikkien aikojen nousu?
No sieltä se vastaus tulikin.
Tai 7 jos haluaa voittaa 6-7. Tai 9 jos haluaa voittaa 6-9.Kerhon pitää tehdä enään 8 maalia tänään niin ollaan voitettu 6-8
Erikoinen taktiikka, mutta enpäs tähän hätään muutakaan selitystä keksi.Ehkä Oulun reissun taktiikkana on yrittää saada Kärpät tuleen huomiseen peliin ihan takki auki ja yrittää iskeä siihen
Tai 7 jos haluaa voittaa 6-7. Tai 9 jos haluaa voittaa 6-9.
Ruokonenkin rikki. Näillä mennään.
Huomenna Savolainen irti.Ruokonenkin rikki. Näillä mennään.
Tasaisella kehityksellä huomenna luvassa siis 0-3 tulos ja pisteet Hämeenlinnaan!Tätä vauhtia seuraava erä hävitään enää 1-0. Huomenna siis ensimmäinen erä ehkä jo tasan 0-0.
Mikähän tuohon on syynä. Siis että ketään ei kiinnosta paskaakaan pelata edes vähän sinnepäin.
Peli 6-0 ja mallikas blokki ja ehkä nilkka murusiksi. Olisivat blokanneet noita vähän aiemmin! No parempi myöhään, kun ei ollenkaan.Ruokonenkin rikki. Näillä mennään.
Näen syy-seuraussuhteen toisin päin.No jos peli on 6-0 niin ei siellä kumpaakaan jengiä enää oikein kiinnosta. Pelaillaan erä pois ilman loukkaantumisia ja huomenna uusi yritys.
Näen syy-seuraussuhteen toisin päin.
Ei se sieltä maasta ainakaan kovin reippaasti noussut ja oli sen tilanteen jälkeen myöhemminkin polvillaan. Veikkaan, että sairasloma loppui vähän turhan aikaisin, koska Hietanen ja Nikkilä on klesana.Oli maalin takana kontallaan siihen malliin että hajos mutta ilmeisesti ei. Vaikuttaako ettei ole hetkeen pelannut vai onko edelleen hajalla.
Veikkaan, että sairasloma loppui vähän turhan aikaisin, koska Hietanen ja Nikkilä on klesana.
Tämä vanheni spektakuläärisen huonosti.Kerhon peliä en ole enää katsellut ekan erän alun 3-0 jälkeen, mutta positiivista että tulosveto 6-0 näemmä olisi tällä tuloksella edelleen otettavissa.
Kymppi rikki, ja varmaan itse Johtajakin heräisi, että jotain tarttis tehdä.
Hävettävän paska organisaatio ja joukkue!