Olen tainnut keksiä keinon päästä aikaisemmin pois työelämästä...
Kerrytä vähän aikaa ja sitten täsmähaulla pelitili tyhjäksi Kerhon voitolle. On meinaan kerroin kohdallaan.
Olen tainnut keksiä keinon päästä aikaisemmin pois työelämästä...
Tulos tai ulos, joukkue ei ole noin paska, paitsi Ketola.Perustelut, kiitos.
Mä luotan Masoon edelleen täysin ja hänellä Kerhon tulee mennä eteenpäin. Mutta Maso saa paljon anteeksi tuolla karismallaan ja esiintymisellään, eikä siinä mitään, tykkään hänen tyylistä.Olen pahoillani mutta mulla rupeaa murenemaan Mason sädekehä. Kuka hänet korvaisi, jos sille tielle lähdetään. Tuossa kiekossa on niin paljon perusteita hukassa. Tyhmää poikittaista syöttelyä omassa päässä, sitten kun päästään keskialueella niin palautetaan takaisin puolustusalueelle. Ymmärrän ton taktiikan futiksessa, mutta sen nopeus riitä Liigaan, ehkä Mestikseen jos sinnekään. Ei tuo joukkue noin paska ole.
Asia kunnossa.Tulos tai ulos, joukkue ei ole noin paska, paitsi Ketola.
Liian kokemattomia jätkiä liian isoissa rooleissa. Siihen päälle kolmas peli viikkoon, niin ei voi hirveästi odottaa. Hapot alkaa painamaan ja reagoiminen sitä myötä hidastuu. Koita siinä sitten.
Siitä olen huolissani, että miksi joukkue on etenkin johtavien pelaajien osalta noin alistunut.
Nyt on saatu puolustus / oman alueen pelaaminen toimimaan paremmin ja sille osastolle saatiin myös vahvistusta. Vielä vempasta Ahonen ja Ikonen, niin varmasti pelataan omissa ryhdikkäämmin.
Rautiainen ei ole koskaan ollut ketjunsa moottori tai syömähammas. Rautiainen tarvitsee erinomaiset ketjukaverit, jotka tekevät Radusta paremman. Radu ei ole se joka tekee muista parempia.
Sitä mä vaan, että mistä tiedät, ettei olla jo joukkueen maksimissa? Mestiksen mestaruudessa oltais kiinni jo kynsin hampain.Maso on myös ennen pystynyt repimään maksimeita orti joukkueen porentiaalista. Vielä siitä ei näy merkkiäkään.
Pakisto on bueno. Tuulolaa tuo hyökkäys huutaa ja sitä herra äxää, joka ostetaan sitten alennusmyynnistä tai lainataan kolmella perunalla, kun jollain menee jossain sukset ristiin. Vieläkö joku Niclas Lucenius höntsäilee jossain?Kyllä tän Pullin voi suoraan jättää kokoonpanoon loppukaudeksi näillä otteilla ja tämä Ulanderkin pelaa varsin fiksusti tuolla.
Nikkilä, Hietanen, Nurmi, Pulli, Ahonen, Ikonen, Reini. Ehkä jatkot tuolle Ulanderillekin (loukkaantumisvaraa kuitenkin tarvitaan). Ketola sitten pakkirotaatioon.
Pakisto riittäisi ja helposti.
Vieläkö joku Niclas Lucenius höntsäilee jossain?
Strömbergille tervetuloa ihan koska vaan jos kärkisentteri tulee hänen lisäkseen.Kyllä tässä nyt tavoitteet täytyy pistää ihan pikkasen korkeammalle kuin johonkin Luceniukseen.
Ja samoin realismi sen suhteen, että tänne huudettaisiin jotain kallista liigaveteraania.
Tällä kertaan sainauksen täytyy olla esim. tätä Joly/Danforth-osastoa eli joku echl/ahl-rajatapaus, joka syystä tai toisesta on jäänyt paitsioon ja pelihaluja uhkuen tulee tänne. Ja jolle tämä kausi on tässä se läpimurto. Tänne ei mitään Lucee tai Tapparasta tonttia kyttäilevää Konnaa eikä mitään Strömbergejä eikä muutakaan tätä osastoa.