Monikin hehkutti kun palasi loukkaantumisen jälkeen. Eli en tarkoittanut nyt yksin tätä iltaa. Täällä taisi olla konsensus siitä, että tuo paljon peliin, noh valitettavasti se ei näy missään, ei tilastoissa eikä tuossa pelissä.Kuka on "hehkuttanut"? Tää on kyllä huvittava settiä...
Käsi pystyyn, odotin kaverilta huomattavasti enemmän. Täysi turisti.Juu täällä monenkin hehkuttama Päivärinta peruutti nätisti edestä pois ja katsoi sen jälkeen vierestä, kun kaveri painaa. Sääli, peli kyllä tuottanut tänään mahdollisuuksia josta kertoi maaliodottamakin, ei vain ole sitä kärkeä, kuten Pelsuilla.
Vittu mikä asenne. Syöpä.Varmaan tekisi Mestis-reissu tälle organisaatiolle ihan hyvää
Siitähän se alamäki alkoi!Pulli koitti jo kauden toista omaa.
Voi olla enemmän tai voi olla vähemmän tai voi olla sama. Vitustako sen tietää? Sen tietää, et se mitä panostettiin meni perheelleen.
Siellä oli Trettenes ja Järvinen, molemmat n. 20 kertaa parempia seppiä, kun yksikään tämän kauden sentteri. Väitän, että Maso olisi vienyt sen ryhmän pleijareihin.Miksi ylipäätään hankkia ketään tai mitään koska eihän sitä koskaan voi tietää pelaako joukkue paremmin jos sillä olisi laadukas ykkössentteri.
Ei ole tainnut kukaan sanoa, että tuo paljon peliin. Oli ainoa joka sai kiekkoa kunnolla Martellille ennen loukkaantumista. Peli alkoi näyttämään hyvältä. Sitä tässä eniten odotettiin, jos olisi saanut Martelin taas tehoilemaan.Monikin hehkutti kun palasi loukkaantumisen jälkeen. Eli en tarkoittanut nyt yksin tätä iltaa. Täällä taisi olla konsensus siitä, että tuo paljon peliin, noh valitettavasti se ei näy missään, ei tilastoissa eikä tuossa pelissä.
Siellä oli Trettenes ja Järvinen, molemmat n. 20 kertaa parempia seppiä, kun yksikään tämän kauden sentteri. Väitän, että Maso olisi vienyt sen ryhmän pleijareihin.
Tästä samaa mieltä. Maso olisi vienyt tuon porukan pleijareihin.Siellä oli Trettenes ja Järvinen, molemmat n. 20 kertaa parempia seppiä, kun yksikään tämän kauden sentteri. Väitän, että Maso olisi vienyt sen ryhmän pleijareihin.
No eikös tuo juurikin olisi ollut paljon? Olisi saanut Martelin eloon.Ei ole tainnut kukaan sanoa, että tuo paljon peliin. Oli ainoa joka sai kiekkoa kunnolla Martellille ennen loukkaantumista. Peli alkoi näyttämään hyvältä. Sitä tässä eniten odotettiin, jos olisi saanut Martelin taas tehoilemaan.
Edelleen kuitenkin puhutaan pelaajasta, joka oli monta kuukautta sivussa. Mutta täällä ei saa sanoa mitään positiivista pelaajista, ilman että se otetaan jonain ylistyksenä.
Päivärinnassa on kuitenkin potentiaalia. Kausi meni nyt pilalle loukkaantumisen takia.
Ei olisi ollut paljon siihen nähden, että näiden kahden välille oli syntymässä kemiaa ennen loukkaantumista.No eikös tuo juurikin olisi ollut paljon? Olisi saanut Martelin eloon.
Eikä tässä pelkästään negaa anneta vaan argumentoidaan faktoja ja posia saa antaa, itse annan vain eriävän mielipiteen nyt.
Päivärintaan on kohdistunut ehkä vähän liiankin suuret odotukset. Ihan mukava pelaaja, mutta ei kyllä ole minun eikä juttelemieni kiekkoihmistenkään papereissa alakenttiä korkeammassa roolissa.
Päivärinnasta tulee vahvasti mieleen eräs HPK:n kasvatti. Pelaa tällä hetkellä Jokereissa ja Mestiksessä tuo hyvin tekeekin tulosta.Päivärintaan on kohdistunut ehkä vähän liiankin suuret odotukset. Ihan mukava pelaaja, mutta ei kyllä ole minun eikä juttelemieni kiekkoihmistenkään papereissa alakenttiä korkeammassa roolissa.
Miksi se pitäisi saada purkuun?Rautiainen on kinkkisempi tapaus, sopimus on vielä ensikaudestakin, se paska nyt täytyy vaan syödä. Toivottavasti ihme tapahtuu ja se saadaan purkuun.. Eihän sitä nyt saada, mutta toivoa voi aina. Jos ei muuten, niin 13 hyökkääjänä niin kauan, että haluaa itse siirtyä toisaalle.
"vähän" heikomman kauden?Miksi se pitäisi saada purkuun?
Tai kyllä mä tavallaan ymmärrän, mutta en sitten kuitenkaan ymmärrä sitä, että kun joku pelaa vähän heikomman kauden, niin pelaaja on automaattisesti kasa paskaa ja pitäisi heittää menemään.