Ritarisydän
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HPK, Philadelphia Flyers, Real Madrid
Ei vittu ihan oikeasti, tuostako toi jäähy tuli?
Ilman löysää viivapeliä, ei tuota tilannetta olisi syntynyt.Jäähy tuli kyllä nyt todella kevyesti
Puppe pelasi Kerhon kaikkien aikojen kovimpien rostereiden takana 01-03. Torjui tavallaan hyvin ja paljon. Silti hävisi välierät joka kerta vastustajan veskarille. Ja aivan ihme maaleja meni selän taakse.
Ei ne olleet Puurulan maaleja, kaikui Hauholle asti.
Vaikutti oikeasti, että tässä kävi juuri näin, mutta, jos ei käynyt, niin sitten on vielä surkeempi juttu.Kuopiolaiset huusivat kun maali siirtyi paikaltaan, niin tuomarille tuli paniikki viheltää jäähy jostain.
Tätä se meidän Liigan tuomaritoiminta on. Illasta toiseen aivan luokatonta.Kuopiolaiset huusivat kun maali siirtyi paikaltaan, niin tuomarille tuli paniikki viheltää jäähy jostain.
Mä luulen että näinä pörssisähkön aikoina kelpaisi monelle sähkölämmittäjällekin. Niinq Timo Silakan tärkkelyksellä neopreemipuvussa polkema vaihtovirtakin.Hänen energiaansa kun voisi pullottaa ja juottaa esim. Rautiaiselle.
KalPa ihan voitettavissa, mutta ratkaisupaikoissa puuttuu päättäväisyys tai se kiima. Liian löysää kun pitäisi ratkaista.
Mun suosikkini oli se raumalaisia vastaan päätyplekseistä pompanneen sisään potkiminen.Puppe pelasi Kerhon kaikkien aikojen kovimpien rostereiden takana 01-03. Torjui tavallaan hyvin ja paljon. Silti hävisi välierät joka kerta vastustajan veskarille. Ja aivan ihme maaleja meni selän taakse.
Ei ne olleet Puurulan maaleja, kaikui Hauholle asti.
Ai että, vieläkin on verkkokalvoilla Pardavy tontilla Hakamettässä mutta eihän se tehnyt.Kaikkien aikojen kovin rosteri teki vain kerran välierissä yli kaksi maalia.
Eihän tuota tohtinut jättää käyttämättä.Pullilta todella kliininen yhden kosketuksen viimeistely!
Pulli saa!Tänään on sitten se ilta kun kiekkoa ei saada reppuun edes hyvistä paikoista
Se oli puhdas oma ja tahallinen, Koska kahden maalin johto on pahin johto.Voi Pulli minkä teit...
Jees, olisi pitänyt torjua Pullin ohjauksen...Ei Markkasella voida voittaa tänäänkään..