Anteeksi suuren suuri luottamuksen puute. On se vaan TILLILIHAA. Ja aina vaan sitkeempää.....Tais uuni lämmetä liikaa nyt.
Rajaniemi *********
Olen kateellinen. Oli kyllä ihana peli telkkaristakin katsottuna.Kiva peli näin paikanpäällä.
Olen kateellinen. Uskalsin katsoa läppäriltä ehkä kolmasosan pelistä. Ei vanhan pumppu kestä.Olen kateellinen. Oli kyllä ihana peli telkkaristakin katsottuna.
Tarvitsen nitroja. Ihan liian jännäksi meni.Olen kateellinen. Uskalsin katsoa läppäriltä ehkä kolmasosan pelistä. Ei vanhan pumppu kestä.
Hiukan oli itselläkin pelko pumpun kestävyydestä. Jstain syystä ratamettässä ei myöskään pidetty tuomareista.Olen kateellinen. Uskalsin katsoa läppäriltä ehkä kolmasosan pelistä. Ei vanhan pumppu kestä.
Kyllä, näin kaadetaan Pennanen, hänen omilla lääkkeillään.Oli siinä vähän tillilihaa ja veljeyttäkin.
Hyvä huomio. Katoin muutamassakin vaihdossa kuinka Kerhon peli näyttää erittäin valmiilta, yksinkertaiselta ja vittumaiselta mutta fiksulta pleijarilätkältä. Toki nyt oli merkitkin kohdallaan, ja pudotuspelit ovat kaukainen haave, mutta hyvältä näyttää.Taas vaihteeksi Kerho näytti erittäin vittumaisesti pelaavalta pleijari- jengiltä.
Ei ne uskaltanut, olisiko siitä pitänyt tuomita maali jos olisivat viheltäneet?Näin radiosta. Uskomatonta, että Nessun kampista ei annettu jäähyä.
Olis kiva joskus hävitä.