UnenNukkuja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Aika moni, kunhan on turkulainen
Hodarilla bongasin Salkkari-lavasteet. Heitän ihan piruuttani Tiia Elgin (Eva).
Hodarilla bongasin Salkkari-lavasteet. Heitän ihan piruuttani Tiia Elgin (Eva).
Bongasin saman :D Veikkaisin itse Kirsi Ståhlbergia (Isabella).
Ensimmäisen kerran kun kuuntelin niin olin kuulevinani Anne Kukkohovin äänen, mutta uudelleen kuunnellessa oli selvästi Pehkonen. Kukkohovi on näköjään ollut aikaisemmin niin ei voi ollaTää siili on varmaan Tuija Pehkonen
Pumpanen on tosin nähty jo aiemmin sarjassa Kanan asusteessa.Hodariin täsmäisi aika monelta osin. Vilahdus kympin uutisissa ja laulaja tausta mainitaan jutun lopussa...
Yksi Posse-tempaus ei Viivi Pumpaselta unohdu: viuhahti pelkissä pikkupöksyissä Kymmenen uutisiin
Aivan. No sitten en tiedä, jos sama ei saa olla uudestaan ja toisaalta olisi aika perseestä jos olisi uudestaan sama.Pumpanen on tosin nähty jo aiemmin sarjassa Kanan asusteessa.
Tosiaan kun katsojalla on se etu, että esitykset voi katsoa vaikka miten monta kertaa, niin Ukkonen on tällä perusteella Miitta Sorvali. Ääni mätsää täysin, ja tosiaan hänen oikea ristimänimensä on Maritta. Samoin uudelleen kuuntelemalla Siili on tosiaan kokolailla varma Tuija Pehkonen, kiistatta ääni on niin lähellä..Ukkonen voisi olla Miitta Sorvali. Ääni täsmäsi täysin ja ohuesti tietysti tuo vihje, että hänet tunnetaan eri nimellä kun oikea nimi.
Maininta ”muiden tähtien kanssa” vei vahvasti TTK:n suuntaan, ja tuota aariaa ei vedä kuin huippulaulaja, siispä Maria Lund?Myös Diandra vilahtanut kymppiuutisissa (lähde), Hodariksi veikkaan häntä. Erinomaiselta laulajalta ainakin kuulosti.
+ vihjeenä äitinsä on viihdyttäjäMaininta ”muiden tähtien kanssa” vei vahvasti TTK:n suuntaan, ja tuota aariaa ei vedä kuin huippulaulaja, siispä Maria Lund?
Myös Diandra vilahtanut kymppiuutisissa (lähde), Hodariksi veikkaan häntä. Erinomaiselta laulajalta ainakin kuulosti.
Ei ole, Nordman on todella huono laulaja, Banaani on aivan liian hyvä ollakseen hän.Banaani kuulostaa Joonas Nordmanilta, mutta tuskin se on Joonas.. :D
Hyvät päättelyt. Onhan Ettalan puoliso Tuija Pehkonen ollut ohjelmassa myös jo.Se 200 matkapäivää vuodessa on oleellinen vihje, urheilijoilla on ja urheilija viittauksia on aika paljon. Itse asiassa Eero Ettala ei ole huono arvaus, hänellä on lisäksi myös Maikkari kontakteja..