Jos ei jotain radikaalia muutosta ole tehty viime aikoina, niin ei Liiga uskalla antaa kunnon pelikieltoja oikeastaan... mistään.Useita pelejä rapsahtaa veikkaan mä.
Jos ei jotain radikaalia muutosta ole tehty viime aikoina, niin ei Liiga uskalla antaa kunnon pelikieltoja oikeastaan... mistään.Useita pelejä rapsahtaa veikkaan mä.
Joo, vielä pahempaa olisi että muuttaisi raumalle.Mitäpä muuta porilaiselta vatipäältä voi odottaa?
Itsekin odotin ekojen viestien perusteella jotain ihan älyttömän rumaa niittiä, mutta eipä tuo nyt niin älyttömän ylitörkeä ollut, ruma kylläkin. Pari peliä Masille pannaa.
Yllättävintä tilanteessa oli varmaan se, että Kärppien tsekkiä sattui oikeasti, eikä Kreps palannut jäälle pyörittämään 5 minsan yv:tä. Marja-Masilta noita aivopieruja voi odottaakin.
Kiekollisen pelaajan vetää täysin pystyyn.
Ainoastaan jatkoajasta löytyy luisteluvirtuooseja, jotka kaarreluistellen tulevat lujaa toista päin pitäen kokoajan molemmat jalat maassa.
Kiekollisen pelaajan vetää täysin pystyyn.
Ainoastaan jatkoajasta löytyy luisteluvirtuooseja, jotka kaarreluistellen tulevat lujaa toista päin pitäen kokoajan molemmat jalat maassa.
Selvä ulosajon paikka, mutta ensimmäisten kolmen sivun itkut ja liioittelut voi huoletta jättää lukematta.
Selvä ulosajon paikka, mutta ensimmäisten kolmen sivun itkut ja liioittelut voi huoletta jättää lukematta.
En mä nyt kyllä ihan heti keksi mitä vikaa tuossa Marjamäen taklauksessa oli? Ryntäys se ei ainakaan ole, sillä liukuu viimeiset 5-6 metriä tilanteeseen. Taklaus ei tule raukkamaisesti selästä eikä kohdistu myöskään laitaan päin. Päähän taklaus ei kohdistu. En mä tuossa näe aineksia edes 2min jäähyyn.
Olet harvinaisen pihalla. Hyppy ei ole hyppy ellei jalat irtoa jäästä ilman kontaktia vastustajaan. Se on tuo kontakti mikä nostaa noissa tilanteissa jalat pois jäästä voiman suuntautuessa osittain ylöspäin.
Nämä ovat sitten sivullekirjoittaneen subjektiivisia näkemyksiä.Mikähän se älyttömän ruma sitten on?
Jaahas, että tälläinen. Mielestäni taklaus itsessään ei ole mitenkään maailman pahimmasta päästä, mutta olosuhteet tekevät siitä täysin idioottimaisen.
Marjamäki hakee Krepsin, niin että tällä ei ole mitään tsänssiä ottaa taklausta vastaan hyvin. Sitten vielä suuntaus ylöspäin, niin morjens.
Penalttia vatipäälle, törkeää kanssa pelaajan kunnioittamatta jättämistä!
Puhdas taklaus, pidetään pää ylhäällä, varsinkin tsekit.
Ainoa kauneusvirhe taklauksessa oli se ettei kohteena ollut Rosa tai Tenkrat.