Martin Bergeron

  • 42 047
  • 259

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Peli kulkee taas

Martilla varsin hyvin. Pisteitä ja maaleja on tullut taas tärkeissä peleissä ja varsin ratkaisevilla hetkillä. Eilenkin voittomaali, jota ilman pleijarihaaveet olisi varmasti haudattu. Toisaalta kukaan ei miestä täällä kehu, tietenkään ei viitsitä alkaa turhaan kehumaan oman joukkueen toiseksi tehokkainta pelaajaa ja 17+20 tehopistettä merkannutta miestä. Itse en jaksa alkaa kaivelemaan, mutta olisi mielenkiintoista tietää koska viimeksi ulkomaanapu on tehnyt 40 pistettä Ässissä? Olisikohan yhtä paljon shittiä niskaansa saanut Benda? :)
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Hyvä Martti!!!

Minä olen hemmetin tyytyväinen Martin tasonnostoon kahdessa viime matsissa, jotka ovat olleet ääritärkeitä pleijareiden kannalta. Eilen ratkaisubörsä ja Kärppiä vastaan 1+1. Minä ainakin toivon että putki jatkuu ja ykköskenttä johdattelee Ässät pitkästä aikaa playoffeihin. Tosiasia on että ykköskentän on pystyttävä ratkomaan pelejä meille. Apuja hirveästi ei muista kentistä ole, poikkeuksena kakkosen virkeä Virkkunen.

Tosta Saipa-peli ketjusta lueskelin meidän joukkueen kannattajien kehuja Sachlille! Voi helvetin helvetti! Äijä hoidatti selkänsä kuntoon Porissa ja Ässät maksoi! Jos kyseessä todellakin oli välilevyn pullistuma, niin kyllä Petteri tiesi aivan varmasti kauden menevän jokatapauksessa pieleen ja polki palkkaansa sen verran sai sopparin. Mies kusetti Ässiä oikeen olan takaa ja nyt porataan sen perään. Suksikoon kuuseen, saakelin huijari!!!!

Kyllä Martti on saanut aivan liikaa shittiä niskaansa, ja nyt aika antaa vittuilijoille vähän takaisin. Ihan sen takia jo toivon, että Ässien ja Martin loppukausi sujuisi kuin rasvattu, niin nähtäis taas kerran tää porilainen kannattajakulttuuri!


- Kyllä toi Nielikäinen on... SM-liigan tyhmin pelaaja- Jussi Aho, Radio Pori
 

DeS

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT
Kun on kritiikin aika, tulee kritiikkiä antaa ja näin tein minäkin jokin aika takaisin meidän Martinista.
Nyt on kuitenkin kehujen aika, Verdunin Gretzky on parantanut peliään eksponentiaalisesti ja ihan hiton nopeassa tahdissa.
Näin sitä pitää, hyvä Martin!!!!
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Välillä vähän ristiriitanen fiilis; jotku kehuu alottajana, toiset sanoo ihan paskaks. Kieltämättä kauden aikana useat tärkeät b-pistealotukset päättyny 100-0 tappioon. Mutta esim. eilen Jokereita vastaan hyökkäyspään 100-0 alotusvoitot varmaan tuplattiin kauden osalta. Ja puolustuspäässäkin homma toimi suht hyvin, parissakin ketjussa. Onko toi aloittaminenkin jotain henkimaailmajuttuja, että ku herää taistelemaan ja saa fiiliksen päälle, löytyy terävyyttä myös alotuksiin.
Vaikkei mikään raketti olekaan, kykenee kuitenkin haastamaan vastustajia, osoittanut sen viime peleissä. Ja sitähän on tehnyt monet muutkin, Virkkusesta ja Kivenmäestä alkaen. Ja siitähän se lähtee, uskalluksesta haastaa, tyyliin Kiilholma eilen. Ettei vedetä kiekkoa ränniin vaan veivataan ja kierretään. Aina ei voi onnistua mutta pitkässä juoksussa tekniikka kehittyy - nuoremmilla- ja muutenki joukkue saa tilanteita aikaan. Itseluottamus nousee onnistumisten kautta huikeesti.
 

Bemo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät & Jokipojat
Martäään

Bergeroon on ollut todella hyvä viime peleissä, mutta ei mielestäni silti ansaitse jatko sobbaria ensi kaudeksi. Nämä hetkittäiset onnistumiset eivät riitä siihen millään. Mikäli Martään sopimuksen ensi kaudeksi saa niin pitää miettiä hyppäämistä lukon reviiriin... :)
 

Sheriffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Viestin lähetti TouchAndGo
Martti ei jatka Ässissä ensi kaudella.
Lähde: MTV3 tekstikanava

Erittäin hienoa. Päivän paras uutinen.
 

coupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄssätFc Porto
Viestin lähetti poliisikonstaapeli
Vaikkei luistelunopeus ole kummoinen, täytyy silti ihailla kaverin sitkeyttä, mailankäsittelytaitoa, pelisilmää, ja ennen kaikkea viimeistelyä. Pitkästä aikaa Ässillä on pelaaja, joka on röyhkeästi maalin edessä, ja punnertaa melkein paikasta kuin paikasta maalin.
Itsekin syyllistyin tähän porilaiseen "selkäänpuukotus" menetelmään, mutta joudun jälleen kerran syömään sanani

Siis sinä olisit halunnut että Bergeron jatkaa patapaidassa. Olet luultavasti ainoa, tai ainakin yksi niistä harvoista porilaisista jotka sitä toivoivat.
No jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen, mutta itse en ole samaa mieltä. Minä olen tätä mieltä:
Lähde menemään, äläkä tule takaisin.
 

rellu

Jäsen
Suosikkijoukkue
sm-sarja/SM-liiga/Liiga 1957 -
Hmmm.. eipä kai tähän tarvitsisi sotkeutua, mutta tuo poliisikonstaapelin mielipide näyttää olevan päivältä 19.10.2003. Kyllä silloin oli kausi vielä nuori ja toiveet Martinkin piristymisestä olivat varmaan oikeutetut. Jälkiviisaus on helppoa.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viestin lähetti TouchAndGo
Martti ei jatka Ässissä ensi kaudella.
Lähde: MTV3 tekstikanava


Vuosikymmenen paras uutinen liittyen Porin Ässiin. Kiitos!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös