TosiFani on aikalailla samoilla linjoilla minun kanssani, elikkäs positiivisella linjalla...
Wesslin - Bergeron - Tuominen, voisi olla ihan hyvä kenttä.. Viime vuonnahan siellä oli ykkösessä Tähtinen, ja Bergeronissa ei ole sitä riskiä että Maajoukkue-komennus pilaisi hyvin alkavan liigakauden, eihän?
Itse olen uskonut siihen vahvasti että Bergeron kamppailee maalipörssin voitosta ensi kaudella. Pistepörssin voittokaan ei olisi mikään huono asia, täytyyhän siellä olla joku mies Langkowin lisäksi joka vetää yleisöä hallille, täytyyhän?
Eli jos tekee vaikka 35häkkiä, niin olen tyytyväinen... Jos 20, niin olen yllättynyt. Jos 10-15 olen pettynyt, mutta hallille meinaan lähteä. Ja juuri Ässien takia. En sm-liigan parhaan maalintekijän takia...
Itse olen myös sitä mieltä että Ässät tarvitsee jonkinlaista johtajaa kentällä, Korpisalo on kyllä jokaisen Ässän johtaja pukukopissa ja sydämessä. Mutta pysyykö Korppi enää nuorten poikien perässä (siis luistimilla)?
Ja Marttihan voisi olla sellainen suunnan näyttäjä, eli näyttää pojille että vaikka Koivun Saku heittää kiekon tyhjän maalin edestä tolppaan, niin Ässä-leirissä nämä pitää heittää maaliin... Muuten ei mennä kuuden joukkoon, ja kuuden joukkoon pitää mennä ettei joudu pelaamaan mitään turhia karsintapelejä... Toisaalta jos ei kuuden joukkoon, niin sitten lepäillään vähän kauden lopussa sijoille 9-10 jotta saa säästettyä hieman niihin tärkeisiin karsintapeleihin...
Mutta Bergeronistahan tässä piti puhua, eikä muusta...
Jokainen joka tämän jaksoi lukea (kaikki te kolme) tietää nyt, ettei positiivisuus välttämättä ole perseestä...
Ja jos olen väärässä; niin tiedän että olen turvassa, koska ketään teistä ei tunne minua, eihän?
Mutta tulee sitten vaikka Nielikäinen-Helminen-Barkov ykköskentäksi, niin fanejenhan sinne pitää tulla hallille, pitäähän? Koska me tuodaan joukkueelle täydellä hallilla niin suuri pala rahaa, että ensi vuonna voidaan saadakkin se 1-vitja tyyliin Varis-Holden-Nurminen, voidaanhan?