Martin ”Susi” Berger – ihmiskuula

  • 99 433
  • 432

kurnuttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kookoo
En tiedä muista, mutta mun mielestä Bergerille pitää näyttää ovea tämän kauden päätteeksi. Alkukaudesta ja varsinkin viime kaudella vielä jotenkin pystyi perustelemaan Bergerin paikan kokoonpanossa. Hän pelasi jopa loistavaa peruspeliä. Tällä kaudella, varsinkin "koronatauon" jälkeen on nähty paljon huonoja suorituksia. Kiekonmenetyksiä, harhasyöttöjä ja varsinkin paljon jäähyjä.

Koittakaahan nyt joku Bergerin puolustaja perustella minullekin, että mitä pelillistä antia Bergerillä on, jota joku muu perusluuta (esimerkkinä vaikkapa Rautanen) ei pystyisi tarjoamaan?
 

LUHGUNITED

Jäsen
Suosikkijoukkue
Konkkakypsän kriisiseuran munattomat kendojanarit
Vaikka Berger suoriutuisi ajoittain, jopa suurimman osan pelaamastaan ajastaan hyvin, on hän "kävelevä aikapommi". Aina on vaara, että tämän herran idioottimainen ylilyönti/sikailu maksaa joukkueelle koko pelin.

Toivon todella, että jos ja kun Ahokas Tepsiin saapuu, ei hän ota Bergeriä mukanaan.

Pahoittelut vieraisiin pöytiin huutelusta ja tsemiä loppukauteen.

P.s ei näköjään kohdata enää runkosarjassa, joten nähkäämme finaaleissa!
 

Kalapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vain Martin itse voi nyt auttaa itseään. Oletan, että ammattiapua on tarjottu ja annettu. On harmi, jos hieno pelaaja pilaa uransa. Kookoon rosteri on niin kapea, ettei menetyksiin ole nyt varaa. On myös kavereille kohtuutonta pelata vajaalla pitkiä pätkiä hölmöilyjen jälkeen. Nyt olisi Martinin viimeinen hetki ryhdistäytyä. Toivon hänen myös tekevän niin. Eilinen tempaus oli kyllä
täysin järjetön ja surullinen. Onneksi ei käynyt pahemmin.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kun Bergeriä arvostellaan, niin yksi asia pitäisi muistaa.

Bergerillähän on diabetes. Asian saanee mainita, koska hän on itsekin siitä kertonut. Mietin vain, että mahtaako tuo vaikuttaa jotenkin niihin kilahtamisiin. Verensokerin heittely voi saada ihmisen äkäiseksi. Tuossa linkittämässäni jutussa Berger kertoo kyllä huolehtivansa sairaudesta aika tarkasti, kuten pitääkin, mutta lopulta sairauden hoitaminen on yksityisasia. Ja diabeteksen hyvä hoitotasapaino vaatii valtavasti itsekuria.

Ei tämä vapauta Bergeriä vastuusta, mutta mielestäni tämä asia pitäisi ottaa huomioon. Silti se on Berger itse, joka parhaiten tietää, miten paljon sairaus vaikuttaa hänen elämäänsä.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Bergerillähän on diabetes. Asian saanee mainita, koska hän on itsekin siitä kertonut. Mietin vain, että mahtaako tuo vaikuttaa jotenkin niihin kilahtamisiin. Verensokerin heittely voi saada ihmisen äkäiseksi.

Vai voisiko olla vaan niin yksinkertaisesti, että Berger on ilkeä ja vmäinen luonne kiekkokaukalossa? Suomessahan tämä on aika harvinainen piirre kiekkoilijassa, ei löydy hirveän montaa suomalaista pelaajaa jotka haluavat tietoisesti tai vahingossa satuttaa vastustajaa. Rapakon takaa näitä löytyy enemmän. Veikkaan, että ikä rauhoittaa Bergeriäkin ja jäähymäärät tulevat vähenemään
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vai voisiko olla vaan niin yksinkertaisesti, että Berger on ilkeä ja vmäinen luonne kiekkokaukalossa? Suomessahan tämä on aika harvinainen piirre kiekkoilijassa, ei löydy hirveän montaa suomalaista pelaajaa jotka haluavat tietoisesti tai vahingossa satuttaa vastustajaa. Rapakon takaa näitä löytyy enemmän. Veikkaan, että ikä rauhoittaa Bergeriäkin ja jäähymäärät tulevat vähenemään
Aika täydellisesti nyt ohitat tuon diabeteksen. Ehkä niin voi tehdä, jos ei asiasta mitään tiedä. Kuten sanoin, en ole vapauttamassa Bergeriä vastuusta, mutta ehkä tämäkin asia pitäisi ottaa huomioon. Bergerin teot tiedetään, mutta tiedetäänkö tämä asia? Luonteesta voivat puhua ne, jotka kaverin oikeasti tuntevat. Minä en tunne, ehkä et sinäkään.
 

yaremchuk

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo,Green,Strömwall, Caito, JP Haataja
Aika täydellisesti nyt ohitat tuon diabeteksen. Ehkä niin voi tehdä, jos ei asiasta mitään tiedä. Kuten sanoin, en ole vapauttamassa Bergeriä vastuusta, mutta ehkä tämäkin asia pitäisi ottaa huomioon. Bergerin teot tiedetään, mutta tiedetäänkö tämä asia? Luonteesta voivat puhua ne, jotka kaverin oikeasti tuntevat. Minä en tunne, ehkä et sinäkään.

Onneks kyse on miespuolisesta henkilöstä, muuten tässä varmaan mietittäis että oliko menkoilla osuutta asiaan....
Kyllähän diabeteksen hoitotasapaino on niin kaukaa haettu syy kun olla ja voi, aivan takuuvarmasti sieltä ei huippu-urheilijan kohdalla syytä näihin aivopieruihin voi hakea.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Onneks kyse on miespuolisesta henkilöstä, muuten tässä varmaan mietittäis että oliko menkoilla osuutta asiaan....
Kyllähän diabeteksen hoitotasapaino on niin kaukaa haettu syy kun olla ja voi, aivan takuuvarmasti sieltä ei huippu-urheilijan kohdalla syytä näihin aivopieruihin voi hakea.
Selvästikään et tunne sairautta. KooKookin lienee täysin sen varassa, miten Berger sanoo itse hoitavansa sairauttaan. Tämä on se pointti. Diabeetikko voi olla itse sitä mieltä, ettei sairaus vaikuta normaalielämään tai työntekoon mitenkään, mutta se on vain oma arvio. Totuus voi olla toinen.

Menkkoihin vertaaminen tai jokin kuvitteellinen synnynnäinen kusipäisyys ovat juuri parhaita merkkejä siitä, ettei asiaa oikeasti ymmärretä. Anteeksi vain.

En puolusta Bergerin hölmöilyjä. Mutta tämän asian halusin tuoda esiin, koska sillä voi olla merkitystä.
 

Tuuletin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps, änäri suomalaiset
Selvästikään et tunne sairautta. KooKookin lienee täysin sen varassa, miten Berger sanoo itse hoitavansa sairauttaan. Tämä on se pointti. Diabeetikko voi olla itse sitä mieltä, ettei sairaus vaikuta normaalielämään tai työntekoon mitenkään, mutta se on vain oma arvio. Totuus voi olla toinen.

Menkkoihin vertaaminen tai jokin kuvitteellinen synnynnäinen kusipäisyys ovat juuri parhaita merkkejä siitä, ettei asiaa oikeasti ymmärretä. Anteeksi vain.

En puolusta Bergerin hölmöilyjä. Mutta tämän asian halusin tuoda esiin, koska sillä voi olla merkitystä.
Taitaa siis olla liigan ainoa diabetes pelaaja. Toivotaan että saa sokerit kuntoon ettei kilahtele jatkuvasti.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Taitaa siis olla liigan ainoa diabetes pelaaja. Toivotaan että saa sokerit kuntoon ettei kilahtele jatkuvasti.
Tuskin on ainoa. Tuossa aiemmin linkittämässäni jutussa Berger viittaa siihen, että muitakin on. Pitävät yhteyttä. Mutta ei näillä ole mitään velvollisuutta tulla esiin, jos eivät halua. Sairaus on kuitenkin yksityinen asia. Ei Liiga näistä mitään tilastoja laadi. Jos joku haluaisi pitää asiaa esillä, se olisi etujärjestö, mutta jos pelaajat haluavat pitää asian yksityisenä, niin sitten se menee niin.

Tätä taustaa vasten haluaisin ihmisten vähän ymmärtävän Bergeriä.
 

Tuuletin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps, änäri suomalaiset
Tuskin on ainoa. Tuossa aiemmin linkittämässäni jutussa Berger viittaa siihen, että muitakin on. Pitävät yhteyttä. Mutta ei näillä ole mitään velvollisuutta tulla esiin, jos eivät halua. Sairaus on kuitenkin yksityinen asia. Ei Liiga näistä mitään tilastoja laadi. Jos joku haluaisi pitää asiaa esillä, se olisi etujärjestö, mutta jos pelaajat haluavat pitää asian yksityisenä, niin sitten se menee niin.

Tätä taustaa vasten haluaisin ihmisten vähän ymmärtävän Bergeriä.
Itse en tätä selitystä osta. Lähinnä ajoin kommentillani takaa sitä että jos diabetes näitä aivopieruja selittäisi niin tuskin Berger ainut asiasta kärsivä pelaaja olisi. Itse uskon enemmän vastustajan kunnioituksen puutteeseen. Jos kuitenkin diabetes bergerille näitä kilareita aiheuttaa toivoisin hänen vaihtavan toiseen lajiin missä muiden telominen olisi epätodennäköisempää.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Bergeristä ei ole liiemmin hyötyä joukkueelle jos taklailee itseään jatkuvasti pelikieltoihin.

Tässä näkyy aika hyvin miten mielikuva määrittää pelaajaa.

Tästä olen kirjoitellut aikaisemmikin eli kyllä ne töhöilyt ovat yleensä jotain muuta kuin taklauksia. Ja tämä ei ole toki mikään puolustuspuheenvuoro vaan ihan havainto.

Berger voisi lopettaa toki tuon hökälöinnin kokonaan ja keskittyä pelaamaan.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Itse en tätä selitystä osta. Lähinnä ajoin kommentillani takaa sitä että jos diabetes näitä aivopieruja selittäisi niin tuskin Berger ainut asiasta kärsivä pelaaja olisi. Itse uskon enemmän vastustajan kunnioituksen puutteeseen. Jos kuitenkin diabetes bergerille näitä kilareita aiheuttaa toivoisin hänen vaihtavan toiseen lajiin missä muiden telominen olisi epätodennäköisempää.
Miten monta kertaa se asia pitää selittää? Ei niitä diabeetikkopelaajia nyt satoja ole, mutta kun sairaus on yksityinen asia, niin emme tiedä ilmiöstä oikein mitään. Vain sen, mitä kyseiset pelaajat haluavat julkisesti kertoa. Seuratkaan tuskin tietävät paljon sen enempää. Tietävät ihan saman verran kuin työnantajat tietävät työntekijöiden terveydentilasta.

Enkä ole missään vaiheessa sanonut, että diabetes tiettyä käytöstä suoraan aiheuttaisi, mutta se voi aiheuttaa. Se on mahdollista, hyvinkin mahdollista. Tästä on ihan satavarmaa tietoa.
 

Tuuletin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps, änäri suomalaiset
Miten monta kertaa se asia pitää selittää? Ei niitä diabeetikkopelaajia nyt satoja ole, mutta kun sairaus on yksityinen asia, niin emme tiedä ilmiöstä oikein mitään. Vain sen, mitä kyseiset pelaajat haluavat julkisesti kertoa. Seuratkaan tuskin tietävät paljon sen enempää. Tietävät ihan saman verran kuin työnantajat tietävät työntekijöiden terveydentilasta.

Enkä ole missään vaiheessa sanonut, että diabetes tiettyä käytöstä suoraan aiheuttaisi, mutta se voi aiheuttaa. Se on mahdollista, hyvinkin mahdollista. Tästä on ihan satavarmaa tietoa.
Juu ja minä suosittelen edelleen lajin vaihtoa jos ei pysty itseään sairaudesta johtuen kontrolloimaan. Missään viestissäni en ole yrittänyt edes väittää ettei Liigassa ole ko. sairaudesta kärsiviä pelaajia vaan en vain usko ylilyöntien johtuvan siitä. Tunnen monia diabeetikoita eikä heistä kukaan ole käyttäytynyt urheilun saralla bergermäisesti vaikka olisi sokerit alhaalla. Yleensä näkynyt energiatason laskuna ja väsymyksenä ennemminkin mutta ei ylilyönteinä. En ole lääkäri enkä siitä syystä lähde kanssasi omista näkemyksistäni väittelemään kun se ei tule mitenkään johtamaan mihinkään. Mukavaa että löydät inhimilliset syyt bergerin kyseenalaisiin suorituksiin mutta minä en usko asian näin olevan.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tunnen monia diabeetikoita eikä heistä kukaan ole käyttäytynyt urheilun saralla bergermäisesti vaikka olisi sokerit alhaalla. Yleensä näkynyt energiatason laskuna ja väsymyksenä ennemminkin mutta ei ylilyönteinä.
Anteeksi vain, mutta tämä jo kertoo, ettet ymmärrä tuosta sairaudesta paljoakaan. Alhainen verensokeri näkyy muun muassa ärtymyksenä ja pahimmillaan äkäisyytenä ja vihaisuutena. Korkea verensokeri näkyy sitten sinä energiatason laskuna ja väsymyksenä. Nämä voivat vaihdella nopeastikin, ja diabetestä sairastavalle nämä ovat välillä yhtä helvettiä.

Kun puhutaan Martin Bergeristä, niin toivoisin, että nämä otettaisiin huomioon. Vaikka luulen, että Martti itse pitäisi tätä keskustelua kiusallisena.
 

Frölunda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Boston
Niin, diabetes ilmenee ja oireilee monin tavoin. Agressiotkin mainitaan, aiheen kirjallisuudessa, hypojen yhteydessä.
En kyllä usko, että sieltä kumpuaa, Bergerin toiminta.
Monella sokerit nousevat peleissä, stressireaktion ja anaerobisen suorittamisen pihjalta. Toki korjailun myötä, voi päätyä matalille, jo pelissä. Usein tämä tulee sitten myöhemmin
 

Hockey#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kun puhutaan Martin Bergeristä, niin toivoisin, että nämä otettaisiin huomioon. Vaikka luulen, että Martti itse pitäisi tätä keskustelua kiusallisena.

Tuommoisella spekulointi on kyllä täysin turhaa koska se ei johda mihinkään. Jokaisella kerralla kun Berger hölmöilee niin pitäisi muistaa ottaa huomioon, että hänellä on diabetes. Ketä se hyödyttää? Ymmärtäisin keskustelun silloin jos Berger itse sanoisi sen vaikuttaneen johonkin tilanteeseen, mutta muuten tuolla asialla spekulointi on ajan hukkaa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tuommoisella spekulointi on kyllä täysin turhaa koska se ei johda mihinkään. Jokaisella kerralla kun Berger hölmöilee niin pitäisi muistaa ottaa huomioon, että hänellä on diabetes. Ketä se hyödyttää? Ymmärtäisin keskustelun silloin jos Berger itse sanoisi sen vaikuttaneen johonkin tilanteeseen, mutta muuten tuolla asialla spekulointi on ajan hukkaa.
No kun sinä tai minäkään emme tiedä, miten se vaikuttaa. Berger itse tietää, miten se vaikuttaa. Kuten olen jo miljoona kertaa sanonut, sairauden hoito on yksityisasia, joten Berger itse tietää asian parhaiten. Diabetes on lopulta tosi yksityinen sairaus.

Mutta olen yrittänyt täällä kertoa, miten diabetes vaikuttaa ihmiseen. Se voi vaikuttaa jääkiekkoilijaankin. Teistä kovin harvat ymmärtävät sitä sairautta. Lopputuloksena on se, ettei asia mene perille. Berger on paha ja vittuako siitä diabeteksestä ynnä muuta.
 

Hockey#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
No kun sinä tai minäkään emme tiedä, miten se vaikuttaa. Berger itse tietää, miten se vaikuttaa. Kuten olen jo miljoona kertaa sanonut, sairauden hoito on yksityisasia, joten Berger itse tietää asian parhaiten. Diabetes on lopulta tosi yksityinen sairaus.

Tämäpä just oli se minun pointtini. Vain Berger tietää ja muiden kohdalta se on vain spekulointia jolla ei ole mitään arvoa.

Mutta olen yrittänyt täällä kertoa, miten diabetes vaikuttaa ihmiseen. Se voi vaikuttaa jääkiekkoilijaankin. Teistä kovin harvat ymmärtävät sitä sairautta. Lopputuloksena on se, ettei asia mene perille. Berger on paha ja vittuako siitä diabeteksestä ynnä muuta.

Berger voi tämän tulla itse kertomaan jos se vaikuttaa häneen sillä tavalla. Tiedät varmasti diabeteksestä kaiken, enkä lähde siitä kiistelemään, mutta niin kauan kuin Berger ei itse mene sen taakse niin turha sillä on kenenkään muunkaan puolustella.

Itse en pidä Bergeriä pahana ihmisenä, eikä mielestäni kenenkään täällä pitäisi arvostella ihmistä vaan tekoja. Berger on hölmöillyt enemmän kuin keskiverto kiekkoilija, mutta on ihan turhaa arvailla johtuuko se diabeteksestä, tyhmyydestä, alkoholismista tai jostain muusta häneen liitetystä.
 

kurnuttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kookoo
Anteeksi vain, mutta tämä jo kertoo, ettet ymmärrä tuosta sairaudesta paljoakaan. Alhainen verensokeri näkyy muun muassa ärtymyksenä ja pahimmillaan äkäisyytenä ja vihaisuutena. Korkea verensokeri näkyy sitten sinä energiatason laskuna ja väsymyksenä. Nämä voivat vaihdella nopeastikin, ja diabetestä sairastavalle nämä ovat välillä yhtä helvettiä.

Kun puhutaan Martin Bergeristä, niin toivoisin, että nämä otettaisiin huomioon. Vaikka luulen, että Martti itse pitäisi tätä keskustelua kiusallisena.
Itseasiassa matala verensokeri aiheuttaa väsymystä ja energiatason laskua ja sitäkautta voi aiheuttaa agressivisuutta ja kiukkua. Korkeilla sokereilla taas voi esiintyä ylivilkkautta ja keskittymishäiriöitä. Näin ainakin omassa lähipiirissä ilmenee, tämä on toki yksilöllistä. Ammattiurheilijan elintavoilla mitään valtavaa verensokerin heittelyä ei pääse edes muodostumaan. Jos Bergerin diabetes olisi huonossa hoitotasapainossa, niin hän ei kiekkoa liigatasolla pelaisi.

Diabeetikoiden elämää läheltä seuraavana, en kyllä muutenkaan osta selitystä. Periaateessa voi olla että joku sekoilu voisi mennä sairauden piikkiin. Mutta missään tapauksessa ei voida kuitata Bergerin historiaa ja tekoja kaukalossa diabeteksellä. Mielestäni turha edes keskustella asiasta.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Diabeetikoiden elämää läheltä seuraavana, en kyllä muutenkaan osta selitystä. Periaateessa voi olla että joku sekoilu voisi mennä sairauden piikkiin. Mutta missään tapauksessa ei voida kuitata Bergerin historiaa ja tekoja kaukalossa diabeteksellä. Mielestäni turha edes keskustella asiasta.
Ja ostat selityksen kuitenkin, kun sanot, että joku sekoilu voisi mennä sairauden piikkiin. Sen enempäähän en ole väittänytkään. Olen vain sanonut, että tämä on yksi asia, joka voi vaikuttaa. Ja olen varmaan joka viestissä sanonut, ettei tämä vapauta Bergeriä vastuusta. Siitä olen samaa mieltä, että asiasta keskusteleminen on aika turhaa, kun monilla on vaikeuksia ymmärtää lukemaansa.
 

Isaskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jatkoajan Maanantaijäässä kirjoitettiin Bergeristä:

Puolustuspuheenvuorot ovat heppoisia: ”Berger on KooKoon luottopuolustaja”, ”Berger on pelillisesti hyvä” tai ”Jukka Jalosen mukaan Berger on tulevaisuuden maajoukkuepelaaja

Todellisuudessa Bergerin rooli on pienentynyt KooKoon puolustuksen vahvistuessa − tällä kaudella hän on tosin saanut toiseksi eniten peliaikaa, mutta vastuu on vähentynyt kolmansissa erissä, kun joko suojellaan johtoa tai jahdataan tasoitusta."


Tässä pyritään aika kevyillä perusteilla tekemään Bergeristä heikkotasoista liigapuolustajaa. KooKoo on kuitenkin yksi sarjan vähiten maaleja päästäneistä joukkueista ja Berger on saanut toiseksi eniten peliaikaa, kuten tuossa tekstissäkin sivulaiseessa todetaan. Ilmeisesti pitäisi vakuuttua, ettei se Berger niin kovin hyvä pelaaja olekaan eikä etenkään luottomies, kun pelaa kolmansissa erissä vähemmän kuin kahdessa ensimmäisessä. Bergerin peli on päättynyt kaksi kertaa ulosajoon ennen kolmatta erää ja kerran suunnilleen kolmannen erän puolivälissä. Lisäksi kymppejä on tullut ainakin kahdesti niin, että ovat käytännössä vaikuttaneet vain kolmannen erän peliaikaan. Jos nämä vaikuttavat peliaikatilastoihin siten kuin oletan, niin selittävät aika hyvin kolmannen erän vähentyneen peliajan. Samoin voi todeta senkin, että Bergerin peliaikakeskiarvo olisi itse asiassa suurempi ilman noita ulosajoja ja kymppejä. On siis jopa tärkeämpi pelaaja KooKoolle, kuin peliaikatilastot osoittavat.

Mielestäni ei ole heppoista, vaan hyvin perusteltua sanoa Bergeriä KooKoon luottopuolustajaksi. Kokonaan toinen asia on, mitä Bergerin hölmöilyistä on mieltä.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Tuossa jutussa nyt toistuu muutoinkin se sama mantra, että Berger on sikaillut ja telonut runsaasti vastustajia yhteen soittoon.

24-vuotiaan puolustajan on annettu toistuvasti jakaa vaarallisia taklauksia

Pelikieltoja on jaettu ja julkisesti on paheksuttu niin sääntöjen vastaisia taklauksia... Mikään ei ole kuitenkaan muuttunut

Berger saa jatkaa vastustajista piittaamattomia ja epäurheilijamaisia toilailujaan.

Tuossahan olisi toki voinut listata ne lukuisat sääntöjen vastaiset taklaukset eikä todeta ihan nollasummakommenttina:

Kurinpitohistoriaa Bergerillä on vähemmän kuin hänen maineellaan uskoisi, mutta

Loppu onkin sitten jo ihan höpöhöpö-uhriutumista:

Liiga olisi ilman Bergeriä paitsi pelillisesti kovatasoisempi myös turvallisempi sarja.

Kurinpito on jo osoittanut kyvyttömyytensä huolehtia Liigan turvallisuudesta, joten
seuraavaksi odottava katse on suunnattava seurajohtajiin. Liiga on hyvin kilpailukykyinen sarja pelaajamarkkinoilla, joten kaikkien tahojen kannalta on parempi keskittyä laadukkampiin pelaajiin ja jättää vastaamatta Bergerin agentin yhteydenottoihin.
 

Nordle

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, MyPa
Melkoista kuraa tuossa artikkelissa. Ei selkeästi olla pelaajaan tutustuttu kohuotsikoita enempää ja samaa mantraa toistaa tosiaan tuo juttu ilman järkeviä referenssejä. Tämä järjettömyyksiin paisunut noitavaino on kyllä Bergerin kohdalla aivan kohtuutonta. Bergerin kauden ensimmäinen sikailu kategoriaan menevä teko ja puhutaan kuin ei ois muuta tehnykkään.
 

MurhaaMenoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo ja JokiPo sekä HyväPeli
Perkeri on merkitty Liiga.fi -sivustolla pelikieltoon. Kuitenkin hänen K -arvonsa eli Kymppikertymä on 5. Vasta kun se on 6 napsahtaa 2 peliä pelikieltoa. Missään ei ole uutisoitu että edellisestä polvitaklauksesta olisi annettu pelikieltoa.

Kyseinen yhtälö ei jotenkin nyt täsmää tai sitten en ole osannut lukea Perkerin pelikieltouutista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös