Minä en sano tavuakaan näistä talousasioista, koska minä pystyn myöntämään etten niistä tavuakaan tiedä. Minä pystyn kyllä myös sanomaan, että vahvasta itseluottamuksestaan huolimatta Hadekaan ei tiedä, ei varsinkaan Tapparan asioista. Hade tietää vain sen mitä tämä syväkurkku on kertonut, ja minä tiedän, että tällaiset syväkurkut kertovat vain sen, mitä haluavatkin näiden sinisilmien tietävän ja sitten eteenpäin levittävän. Kun Tapparan <I>sisälläkin</I> niistä talousasioista tietää tarkasti vain yhden käden sormin laskettava määrä ihmisiä, niin millä todennäköisyydellä <I>Ilveksen katsomoaitiossa</I> joku syväkurkku niistä asioista todella tietäisi? Kyseinen henkilö saattaa tietää jotain ja muutenkin näissä asioissa on tapana laskea 1+1 ja saada tulokseksi \"Tappara on panostanut kaikkensa menestyksen eteen\" mikä on helvetinmoista puppua, mutta se varsinainen totuus pysyy edelleen tuolla ulkona.
<BR>
<BR>Kysymys: Kun sanotaan \"Ilves on velaton\", tarkoitetaanko sillä \"Ilves Oy on velaton\"? Vai onko todellakin ry:n velatkin saatu jo kuitattua? Ja jos on, niin onneksi olkoon uudesta rahamieshankinnasta taustajoukkoihin.
<BR>-----------------
<BR><FONT SIZE=\"-2\" COLOR=\"red\">
<BR><CENTER><B>
<BR>\"What we\'ve got here is failure to communicate.
<BR>Some men you just can\'t reach.\"
<BR></B></CENTER>
<BR></FONT>
<BR><BR><font size=-1>[ tätä viestiä on muokannut: axe 2001-02-10 22:40 ]</font>
<BR>
<BR>Kysymys: Kun sanotaan \"Ilves on velaton\", tarkoitetaanko sillä \"Ilves Oy on velaton\"? Vai onko todellakin ry:n velatkin saatu jo kuitattua? Ja jos on, niin onneksi olkoon uudesta rahamieshankinnasta taustajoukkoihin.
<BR>-----------------
<BR><FONT SIZE=\"-2\" COLOR=\"red\">
<BR><CENTER><B>
<BR>\"What we\'ve got here is failure to communicate.
<BR>Some men you just can\'t reach.\"
<BR></B></CENTER>
<BR></FONT>
<BR><BR><font size=-1>[ tätä viestiä on muokannut: axe 2001-02-10 22:40 ]</font>