Markus Seikola – mätisäkki vai väärin ymmärretty nero?

  • 58 999
  • 137

gnarlie

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Seikolan liiga tilastot;
Koodi:
TPS 306 20+30=50
HPK 45 5+8=13
ILV 105 35+49=84
PEL 107 29+27=56
--------
YHT 563 89+114=203

Ei ole Seikolalle onnistumisia tullut liiaksi TPS nutussa, ppg Tepsissä 0,16.

Onko jollain tietoa harjoitteleeko, vai kestääkö paikat enää pelaamista?

Ura ohi, talo myynnissä.
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Seikola on harjoitellut Kaarina Indiansin kanssa ja saattaa ainakin alkusyksystä pelata Suomi-sarjaa joukkueessa.

No eipä jää työmoraalista kiinni Seikolan paluu. Suurin osa jengistä olisi varmaan laittanut pillit pussiin ajat sitten.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid

pikkusikaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kapteenit tanskalaisen taxin takapenkillä
Seikola on harjoitellut Kaarina Indiansin kanssa ja saattaa ainakin alkusyksystä pelata Suomi-sarjaa joukkueessa.

Seikola on kylläkin harjoitellut Naantalissa VG-62:n kanssa. Näin ainakin minulle sanottiin, kun kysyin miksi Seikola on jäällä. Aika myöhään tulee, eikä tällä varmaan enää ole mitään merkitystä.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Seikola on kylläkin harjoitellut Naantalissa VG-62:n kanssa. Näin ainakin minulle sanottiin, kun kysyin miksi Seikola on jäällä. Aika myöhään tulee, eikä tällä varmaan enää ole mitään merkitystä.
Viimeisin viesti ennen teikäläisen viestiä, siitä löytyvä linkki ja voilá....:

"Seikola on ollut mukana Suomi-sarjassa pelaavien HC Indians Kaarinan ja VG-62:n jääharjoituksissa."
 

pikkusikaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kapteenit tanskalaisen taxin takapenkillä
Viimeisin viesti ennen teikäläisen viestiä, siitä löytyvä linkki ja voilá....:

"Seikola on ollut mukana Suomi-sarjassa pelaavien HC Indians Kaarinan ja VG-62:n jääharjoituksissa."
Joo, luin sen vasta sen jälkeen kun olin oman viestini postannut. Siinä alkuperäisessä TS:n jutussa ei ollut mainintaa siitä, että on treenannut myös Naantalissa.
 

Pirkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kertokaapa please joku paikallaollut miten Say colalla sujui tänään VG:n riveissä. Tilastot näyttävät yhtä syöttöpistettä.
 

Receiver

Jäsen
Suosikkijoukkue
VG-62, TPS, TuTo, Suomen maajoukkue
Kertokaapa please joku paikallaollut miten Say colalla sujui tänään VG:n riveissä. Tilastot näyttävät yhtä syöttöpistettä.
Seikola oli kentällä ainakin kolmen vastustajan maalin aikana sekä yhden VG:n tekemän maalin aikana, joten plusmiinussaldo jäi pari astetta pakkasen puolelle. Omaan päähän syntyneistä maaleista ei tosin pelkkää Seikolaa voida syyttää. Mitä itse otteisiin tulee niin niistä paistoi rauhallisuus, joista muutkin VG:n pakit toivon mukaan ottavat opikseen. Syötöt löysivät totuttua VG-pakistoa paremmin perille ja viivasta nähtiin useampi laukaus, jotka eivät kuitenkaan tuottaneet tulosta.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös