Nimim. Mutasen kirjoitus vaikuttaa toki katkeralta, mutta sä alat sitten yleistämään. Kuka muu täällä on katkera? Edelleen, minä olen kirjoittanut huomattavan määrän kyseisen pelejä nähneenä, sinä et. Ja mikset ottanut kantaa kun kolmeen eri kohtaan vastasin edelliseen surkeatasoiseen viestiisi?
Nyt ei ole kyse siitä että Masto olisi Suomisarjan tason menijä, ei ole. Mutta täähän on aivan selvä asia. Se, että edes sun tarvii tarttua tällaiseen kummastuttaa meikäläistä ainakin. Vastaa mieluummin mun kirjoitukseen. Mitä maajoukkueeseen tulee niin mun mielestä Mastosta ei millään ole pysyväksi EHT-tason pelaajaksi. Ehkä joskus, muttei tällä kaudella tai ensi kaudella, sillä tuskin niin paljon petraa tuota pakittamista kuin olisi tarvis. Ja edelleen, kirjoitan about 50 matsia sua enemmän nähneenä.
Maajoukkueeseen valittiin myös muuan Mikko Pukka ja muuan Jukka Peltola, ei se nyt sitä tasoa takaa että on saanut vipeltää Jalosen sinisissä muutaman matsin...
Edelleen kiinnostaa, ketkä nää katkerat turkulaiset on?
En oikein ymmärrä mihin kohtaan sinun edellisessä viestissä olisi pitänyt ottaa kantaa?
Nordlundilla heikko +/- tilasto? Siihenkö haluat kommenttia?
Hauhtonen -10, Birner -11, Kudelka -12, Vahalahti -13, Plihal -15, Skålberg -17, Super-Mario -23. Riittääkö teroittamaan pointtia, että paskassa jengissä pelaajilla on pääsääntöisesti paska +/- lukema. Nordlundin kovalla peliajalla (yli 24 min. per peli) olisi suoranainen ihme ja käytännössä mahdottomuus, että hänellä olisi noin paljon ineen ottaneessa joukkueessa hyvät +/- statsit.
Nordlundilla on puutteita puolustuspelaamisessa, sen tietää kaikki hokista jotakin ymmärtävät. Aika harvassa ovat ne pakit jotka pystyvät noin koviin tehoihin hyökkäyspäässä ja ovat samalla kurkoja omassa päässä. Nämä jannut pelaavat lähtökohtaisesti hieman suuremmissa sarjoissa.
Jokerit haki täsmähankintaa ylivoimapeliinsä kovan viivatykin muodossa ja sai siihen mielestäni liigan parhaan vaihtoehdon. Nordlundin puolustuspeliä parantamaan meillä on heittää peliin kaksi alan kiistatonta velhoa, Westerlund ja Virta. Lisäksi Nordlund saanee pakkipariksi liigan parhaan puolustavan puolustajan, Ossi Väänäsen.
Voin laittaa aika ison viinalekan vetoa, että Nordlundin +/- tilasto on pikkaisen siedettävämpää katseltavaa vuoden päästä tähän samaan aiikaan.
Olit sitten katsonut 50 tai 500 peliä Nordlundilta luotan kaikella kunnioituksella enemmän Jarmo Kekäläisen, Ville Sirénin ja Jukka Jalosen kompetenssiin arvioida pelaajia, heidän heikkouksia ja vahvuuksia, sekä kehityspotentiaalia.
Pakko vielä lainata Hifk-henkistä palstaveljeä, sen verran pointtia on hänenkin kirjoituksessaan:
On muuten merkillinen juttu, että Nordlundista puhuttaessa ei oteta huomioon ollenkaan 09-10 kautta jolloin kundi pelasi voittavaa kiekkoa pelaavassa joukkueessa. Verrokkina pidetään ainoastaan tätä meneillä olevaa kautta(uskomatonta, että pystyn käyttämään noita sanoja vielä tähän aikaa vuodesta... Viva la HIFK!) jolloin TPS oli yksi liigan paskimmista joukkueista päästäen 2. eniten maaleja omiin koko liigan joukkueista.
Markus Nordlund teki siis 09-10 kauden runkosarjassa pelaten 55 ottelua tehot 6 + 15 = 21, teholukemin -3. Playoffseissa pelaten 15 ottelua Masto(?) tekaisi tehot 4 +4 = 8, teholukemin +10.
Minun mielestä Nordlundin hankinta on lähtökohtaisesti helvetin kova kaappaus.