yksi vs yksi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Peli kertoo
Siis tuo kuusi peliä on siis lähinnä tsoukki, jos et rivien välistä ymmärtänyt. Kirjoitinhan että puhdas taklaus =) jos minä olisin kurinpitäjä, niin ei mitään
^^ Samalla Mastossa kyllä ärsyttää ettei taklaa enemmän. Helvetin hyvät raamit pakiksi ja pommit ovat kovia, silloin kun hujoppi vaivautuu osallistumaan fyysiseen peliin. Ja jos kokoeroa on paljon, niin puhtaistakin pommeista tulee joskus rumaa jälkeä. Semmoista se lätkä on.
Olen lähes sanaton. En tiedä miten tämän muotoilisin, mutta arvon KuumaaKamaa:n tulisi muistaa, että kirjoituksellaan antaa henkilökohtaisen hyväksynnän myös vastaaviin, oman joukkueen pelaajiin kohdistuneisiin taklauksiin, joissa taklattava loukkaantuu. Miksi en jaksa uskoa, että Mosesin loukkaantuminen naurattaa samalla tavalla?
Pyydän huomioimaan, etten ota viestissäni sanallakaan kantaa taklauksien puhtauteen enkä niistä tuleviin mahdollisiin sanktioihin. Niillä kun mun mielestä ei juuri nyt oikein ole edes väliä.
Pakko tulla antamaan peukkua Maston huikeelle taklaukselle! Aivan oikea kohde ja aivan loistava pommi. Sokea reettakin näkee, että taklaus ei osu päähän. Pistää kyllä naurattamaan se, että kuinka sekaisin naapurissa ollaan, nyyh sitä ja nyyh tätä, hahahahaha, tätä lisää kiitos! ifk on ainakin runkosarjan osalta kyykyssä. Ottakaa sitä!
Masto taklaa useammin, koska sä osaat taklata PUHTAASTI!!!!!!! Valitettavasti veikkaan, että kurinpito haluaa tappaa liigasta tunteen ja fiiliksen ja antaa Mastolle muutaman pelin pelikieltoa!
Haluan ehdottomasti painottaa, että ei minua se taklaus ja Peltosen loukkaantuminen naurata, vaan se miten ifk kannattajat/valmennusjohto siihen asiaan suhtautuvat. Eikä minua etenkään naurata Moseksen loukkaantuminen, jossa oli mukana erittäin paljon huonoa onnea. Pakko kysyä, että pitäisikö sun mielestä rangaista pelaajaa sääntökirjan mukaan hyvin suoritetun taklauksen jälkeen siitä, että kaveri loukkaantuu?
Pakko kysyä, että pitäisikö sun mielestä rangaista pelaajaa sääntökirjan mukaan hyvin suoritetun taklauksen jälkeen siitä, että kaveri loukkaantuu?
Pakko tulla antamaan peukkua Maston huikeelle taklaukselle! Aivan oikea kohde ja aivan loistava pommi. Sokea reettakin näkee, että taklaus ei osu päähän. Pistää kyllä naurattamaan se, että kuinka sekaisin naapurissa ollaan, nyyh sitä ja nyyh tätä, hahahahaha, tätä lisää kiitos! ifk on ainakin runkosarjan osalta kyykyssä. Ottakaa sitä!
Masto taklaa useammin, koska sä osaat taklata PUHTAASTI!!!!!!! Valitettavasti veikkaan, että kurinpito haluaa tappaa liigasta tunteen ja fiiliksen ja antaa Mastolle muutaman pelin pelikieltoa!
onko mukavaa? haloo - onko ketään kotona?
Huono kirjoitus herralta, jota lainasit, mutta sinun anti näiden tapahtumien osalta on myös täysi nolla. Pelkkää trollaamista ja provoa provon perään. :)
Järventienkin taklaus menee myös kurinpitäjälle, mutta toivotaan, että Nordlund ei joudu uhriksi tässä. Jos tästä taklauksesta tulee yksikin ottelu pelikieltoa, voidaan sanoa, että SM-liigassa tulee antaa jatkossa jokaisesta taklauksesta pelikieltoa. En toivo Järventielle myöskään mitään.
Kevät tekee tuloaan, sen huomaa kun Nordlund aloittaa taklaamisen. Olisikohan ollut kauden ensimmäinen kunnon taklaus? Viime poffeissa jyrän alle jäi Pesonen, toivotaan että alkaa käyttämään varttaan enemmän.
Itse koen, että pyrit provoamaan itse, kun toivot että taklauksista tulee loukkaantumisia - toivottavasti ymmärsin väärin.
Mitä tuohon taklaukseen tulee, niin mielestäni ei todellakaan vaadi lisäselvitystä, vaan Peltosella (kuin myös Moseksella) kävi huono tuuri kun herrat loukkaantuivat. Mielipiteeni turvakaukaloon voi myös lukea ylempää.
Vielä Mastosta ja tästä Maston taklauksesta. En vaan voi vieläkään käsittää näitä Summasen ja koko IFK:n käskytys- ja ajojahtipuheita.