Markus Lindström HIFK:n toimitusjohtajana

  • 43 498
  • 317

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Tuuletus jatkuu, Lindström on irtisanottu "yhteisymmärryksessä"; Markus Lindström ei jatka HIFK:n toimitusjohtajana - HIFK

Kaveri joka sai lempinimekseen "näkymätön " olis nyt voinut haahuilla vaikka hamaan tappiin Nordiksen käytävillä. Mutta kaikki jotka ovat edes pienimmässäkin vastuussa nykytilasta jatkavat hommissaan. No Tobbe otti ja lähti tai lähetettiin.

Ja ennen kuin vääräleuat alkaa pätemään niin kun hetken mietitte niin tiedätte kyllä keitä tarkoitan.

Ja ei, en ala vastailemaan niin turha jankkaus jää pois.
 

sirtyg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & feikkiheikit

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
No niin. Bergenheim toimitusjohtajaksi ja Pesonen UTJ:ksi. Eteenpäin. :)
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Kaikki muut saa kenkää paitsi Peltonen? Tsiisus sentään.
Pitäähän sitä jatkuvuutta olla. Onhan tämä syvältä, että kuitenkin se kaikkein huonoin jatkaa muiden poistuessa. Yksi nimi on näköjään juurikin nimenä ylitse muiden ja kaiken seuran sisäisen arvostelun ulkopuolella.
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No minä olen suhtautunut jo pidempään Lindströmiin suurella varauksella. Toki on ollut ihan oikeastikin ulospäin todella näkymätön, joten kompetenssista on hyvin vähän syvällistä evidenssiä, mutta se mitä olen itse häntä toimessaan nähnyt ja kokenut, on kyllä ollut hyvin vaatimatonta. Ja sitten on jopa uskomattomia pieniä tilanteita, jotka ei ole tän kaltaisessa palvelubisneksessä toimivalle toimitusjohtajalle ollut mairittelevia.

Suurinpana kuitenkin se, että hänen johtamanaan urheilullinen tulos on ollut erittäin huonoa. Ei voi tj olla olematta vastuussa. Sama kuin täällä puhutaan, että Peltonen ei vastaa muka yhtään mistään, ei yv:stä, av:stä, ei maalivahdeista, ei pakeista, ei hyökkääjistä.

Kengän kuva persuuksille. Aivan kaikille. Peltoselle myös.
 

Synyster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK




Sama. Miksi tämän pitäisi herättää mitään riemua tai toivoa paremmasta urheilullisesta huomisesta? Hallihan on ollut ennätystäynnä ja tätä rataa. Vai Lindströmkö on jättänyt urheilutuotteen laadun puolitiehen? Mikä tässä saa hihkumaan? Vilpitön kysymys, en ymmärrä.


Millä keinoilla halli on täytetty? Urheilullisen puolen alakulon pääarkkitehti tosiaan vielä näillä näkymin seisoo vaihtoaitiossa ensi kaudellakin.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
FARSSI




Sama. Miksi tämän pitäisi herättää mitään riemua tai toivoa paremmasta urheilullisesta huomisesta? Hallihan on ollut ennätystäynnä ja tätä rataa. Vai Lindströmkö on jättänyt urheilutuotteen laadun puolitiehen? Mikä tässä saa hihkumaan? Vilpitön kysymys, en ymmärrä.

Ehkä tämä on osa strategian muutosta, että toimitusjohtajaksi halutaan henkilö, joka ymmärtää jotain myös tuotteesta eikä istu päivät pitkät pimeässä komerossa näpytellen Exceliä. Mielestäni mallin tulisi olla se, että urheilujohtaja raportoi esimiehelleen eli toimitusjohtajalle, joka yrityksen kokonaishallinnosta loppuviimein vastaa. Koska talous ja tuote eivät ole mitään omissa kuplissaan toimivia kokonaisuuksia vaan liittyvät hyvin vahvasti toisiinsa, niin on täysin kestämätön ajatus, että toimitusjohtaja toimittaa käytännössä ainoastaan talousjohtajan virkaa ottamatta kantaa niihin osa-alueisiin, jotka myös talouteen merkittävästi vaikuttavat.

Nämä ajat Salmelaisen poistumisen jälkeen osoittavat, ettei Lindströmillä ole ollut tuon taivaallistaakaan käsitystä urheilupuolesta. Normaalissa yrityksessä urheilujohtajakuvio olisi hoidettu hallitusti toimitusjohtajan johtaessa tätä prosessia. Näin toimittiin myös Valtasen aikana silloin kun Salmelainen rekrytoitiin Nybondaksen tilalle urheilujohtajaksi (ottamatta kantaa siihen, että osuiko valinta oikeaan henkilöön).
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
YLE: Lasse Kukkonen HIFK:n toimitusjohtajaksi. *









*vitsi
Raportoin. Joudut tästä vastuuseen. En ole koskaan ennen raportoinut mistään, mutta rajansa kaikella. Penaa tulossa.
 
Suosikkijoukkue
Rochester Diablos
Itse olen toiminut useamman vuoden ajan IFK:n kumppanina kahden eri yritykseni kautta ja sen verran voin tuosta kertoa että ainakin meille päin Lindström hoiti asiat todella hyvin ja esimerkillisesti. Noiden kahden yrityksen kautta IFK:lle tuodut rahat olivat paljolti Lindströmin ansiota.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Annoin aikoinaan Lindströmille reilun mahdollisuuden näyttää osaamisensa. Näytöt on nyt annettu ja hyvä niin. Ei ollut Markuksesta johtajaksi, mutta näin toki arvelin jo etukäteenkin. Ihmettelin, miksi HIFK hirttäytyi Markukseen Valtsun jatkajaksi jo vuosia ennen kuin Valtsu lähti, mutta maailmassa on toki paljon muitakin asioita, jotka mua usein ihmetyttää.

Tämä on hyvä uutinen ja kertoo siitä, että hallitus ei todellakaan nuku, vaan reagoi. Todennäköisesti pakon edessä, mutta reagoi silti. Lähtökohtaisesti en itse olisi ollut näin rohkea, että pistetään sekä UJ että TJ vaihtoon samaan aikaan, mutta jos henkilö ei ole sopiva tehtäväänsä tai ei enää nauti luottamusta, ainoa oikea keino on laittaa henkilö vaihtoon. Turha sitä enää mitään ihmettä on odottaa. Nyt saavat uudet miehet laittaa bändin kondikseen ja totisesti toivon, että laittavat.

Ei HIFK:sta ainakaan mielenkiintoa puutu juuri nyt. Aikahan sen näyttää, ovatko muutokset hyviä vai ei-niin-hyviä, mutta ken elää näkee.
 

sixpack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lähtökohtaisesti en itse olisi ollut näin rohkea, että pistetään sekä UJ että TJ vaihtoon samaan aikaan, mutta jos henkilö ei ole sopiva tehtäväänsä tai ei enää nauti luottamusta, ainoa oikea keino on laittaa henkilö vaihtoon. Turha sitä enää mitään ihmettä on odottaa. Nyt saavat uudet miehet laittaa bändin kondikseen ja totisesti toivon, että laittavat.
Hyvin sanottu. Kova päätös laittaa kumpikin vaihtoon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös