Tähtikiekkoilija... Joopasen joo. Ja vielä huutomerkki perässä.
Onnea ja menestystä Virtaselle kuitenkin.
Ike
Ilta-Sanomien netin otsikko on hauska:
Entinen tähtikiekkoilija JYPin päävalmentajaksi!
Ike
Eihän Suomessa muita olekaan kuin tähtikiekkoilijoita jos Iltapulujen otsikoita on uskominen. Aivan sama kenestä entisestä tai nykyisestä pelaajasta puhutaan niin se on aina tähtikiekkoilija tai kiekkotähti otsikossa tarpeen mukaan ehkä ex-etuliitteellä varustettuna.Ilta-Sanomien netin otsikko on hauska:
Entinen tähtikiekkoilija JYPin päävalmentajaksi!
Ike
En osaa sanoa Virtasen valmennuspuolesta vielä juuri mitään, mutta näen kyllä kohtalaisen suurena vaarana nyt organisaation jämähtämisen siihen, ettei ulkopuolelta tule missään vaiheessa uutta verta ja näkemystä rikkomaan vanhoja kaavoja.
Missä he ovat nyt? Räty muistaakseni tarjosi urheiluhierojan palveluita jäähallin yhteydessä olevissa tiloissa ainakin joskus. Vieläkö näin, ja missä menee "Lede"?
Tulipahan vaan legendaarinen muisto mieleen ja tarkistan palstalaisilta lienenkö oikeassa muistoineni. Samalla kaudella Marko Virtasen kanssa JyP ht:n edustusjoukkueeseen nostettiin suurilla odotuksilla a-nuorista kolmikko jonka muut jäsenet olivat Janne Leppänen ja Tuomo Räty. Kovimmat odotukset kohdistuivat Rätyyn.
Missä he ovat nyt? Räty muistaakseni tarjosi urheiluhierojan palveluita jäähallin yhteydessä olevissa tiloissa ainakin joskus. Vieläkö näin, ja missä menee "Lede"?
Olisitpa elänyt sitä huumaa! Sitä paitsi "Veltsuhan" pääsi Hockey Liigan tarrajulisteeseenkin! Selvä tähtipelaaja siis.[/URL]?
Tottakait se näkyy ja kuten nyt Tappara-ottelun jälkeen hän totesi ettei hänen valmennusfilosofiansa ole muuttunut miksikään kesän aikana. Eli samalla sapluunalla mennään mitä viime vuonna. Itse tätä ounastelinkin Torpeedo pelin perusteella kun kovin samalta näytti peli mitä viime talvena.
"Valmennusideologiani ei ole muuttunut kesän aikana. Tärkeimpänä pidän pelin saamista viime kevään tasolle heti syksystä. Joukkue on pysynyt hyvin kasassa, joten se auttaa asiaa."
Tätä minä en oikein saa aukeamaan vaikka kuinka yritän. Minä kuitenkin näin kaksi aivan erilaista JYPiä viime kaudella. Yksi pelasi täysin mystistä neppailukiilailukiekkoa ja keväällä nähtiinkin sitten välähdyksittäin "vanhaa" JYPiä. Ensin mainittu on kuitenkin se M.Virtasen ideologia pelaamiseen.
Melko hyvin tiedät toisen henkilön ideologian, jopa paremmin kuin tämä itse. Mistä hankit tietosi?
"Valmennusideologiani ei ole muuttunut kesän aikana. Tärkeimpänä pidän pelin saamista viime kevään tasolle heti syksystä." -M. VirtanenEnää ei tarvitse ihmetellä miksei itsekritiikkiä tai peiliin katsomista nähty viime kauden pääteeksi M.Virtaselta. Toki on mielenkiintoista nähdä millainen se pelityyli lopulta on, mutta todella huolestuttavan oloinen merkki ettei herra Virtanen kykene analysoimaan omia toimiaan ja pieleen menneitä asioita. Yksi niistä oli pelitapa.