Jukan takahiukset
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko. Mälsä pierumäki kiekko.
Viestini oli sarkasmia.Valitettavasti Jalosen ei tarvitse Rauman suuntaan enää kustakaan.
Pointtini ehkä enemmän on se, että seuraavan valmentajan pitää olla kunnon tekijä.
Viestini oli sarkasmia.Valitettavasti Jalosen ei tarvitse Rauman suuntaan enää kustakaan.
Pointtini ehkä enemmän on se, että seuraavan valmentajan pitää olla kunnon tekijä.
Joo, olihan sillä.Eikö Kotkaniemellä pitänyt olla jonkinlainen urapolku U20 -> Liigajoukkue?
Pahoittelut vieraisiin pöytiin huutelusta, mutta omiin korviin kantautui myös tälläinen huhu. Hänen lähdettään en tiedä, mutta harvemmin sanoo asioita, joista ei tiedä.Ilveksen leiristä varmaHKO huhu on siirtämässä Myrrää Raumalle 23-24.
Toteutuessaan kelpaa.
Voihan se olla hyvinkin mahdollista, että valmennus on ensi kaudella muodossa Myrrä-Kotkaniemi-Hämäläinen.
Sen minä kelpuuttaisin kyllä välittömästi.
Kyllä, väärässä olet.Voi olla, että olen väärässä, mutta jäänyt sellainen kuva ettet kelpuuta nykyistä valmentajaporukkaa Virtasen johdolla.
Olkoon vaikka kolmen viime kauden tilastot sitten tukemassa sitä faktaa, miksi liputan Myrrän puolesta enemmän, kuin Virtasen jatkamista.Mitä sellaista Myrrä on tähän mennessä saavuttanut valmentajana, mitä Marko ei?
Jos Virtasen tuloksia reilun parin vuoden Lukko -rupeaman ajalta mietitään, niin U20 mestaruus ja tappio puolivälierissä tulevalle mestarille ei paperilla näytä huonolle. Itse peli on mun silmään näyttänyt vaan niin paskalta ja sekavalta, että aika vähän olen jaksanut katsoa pelejä. Jotenkin yksoikoista, ideaköyhää ja puuduttavaa. Pitäis varmaan aktivoitua taas katsomaan pelejä, josko hommaan ois tullut järkeä, mutta toisaalta täältä lukemalla ei mitään rohkaisua siihen suuntaan ole.
Itse en paljoa muuta Myrrästä tiedä kuin tilastolliset faktat, mutta Ilveksellä on sen verran laaja rosteri, että kyllä siellä kierrätystä pitääkin tapahtua varsinkin alkukaudella. Sitä ei myöskään kaikki tiedä, että mitä treeneissä tapahtuu, onko jollain jotain pikkuvammaa jnejne. jonka takia annetaan huilia. Lisäksi jokaisella valmentajalla on koirankoppinsa ja suosikki-pelaajansa, vaikka ammattiurheilussa tuo turha suosiminen ei yleensä joukkueen suoritusta paranna. Tästä esimerkkinä esim. Dufvan härski konkarien palvonta omien junnujen kustannuksella. Virtasen kanssa näin ei onneksi ole ollut, vaan junnut pääsevät kokoonpanoon jos miehet meinaa loppua kesken.Lisäksi sivuhuomio Ipan kokoonapanosta ja palstalta; kokoonpanoja Myrrä tykkää vaihdella pelistä toiseen ja herättänyt paljon närää kusiviiksien kannattajissa. Itsellä ei psyyke toimivien ketjujen myllerrystä ole ikinä kestänyt.
Myrrä ja Ojanen ovat pohjimmiltaan niin Tapparan miehiä, että eiköhän ne vaihda siihen leiriin.Huhua on että myös Marko Ojanen tulisi Myrrän mukana Lukkoon mutta korostan että vasta huhu.
Äläs kuule sano. On siellä pikkuisen historiaa Lukossakin...ja tähän hymiöMyrrä ja Ojanen ovat pohjimmiltaan niin Tapparan miehiä, että eiköhän ne vaihda siihen leiriin.
Virtanen vuoden ykkösenä ja Myrrä vuoden tutustumassa organisaatioon siinä sivussa jonka jälkeen pari kautta päävastuussa. Kuulostaa etäisesti jotenkin tutulta.Jospa Myrrä tulisikin Virtasen aisapariksi. Siinä olisi kasassa nuppi ja nahka.
Mitäs älämölöä täältä kuuluu?Jospa Myrrä tulisikin Virtasen aisapariksi. Siinä olisi kasassa nuppi ja nahka.
Toivoa sopii ettei Maso Lehtosta Raumalle palkata. Muutaman kauden sitä kuritonta sekoilua seuranneena en usko että Rauma on hänelle oikea paikka. Mestiksessä eri leikit ja hänellä ollut käsissään Mestis tasolle kovia rostereita aina.
Kertoo just sen että Virtasen Lukko laukoo enemmän kuin Virran Lukko. Nyt siellä ei sentään ole sellaista kaveria joka laukoo miinuskulmistakin sen 3-4 kertaa pelissä plekseihin, kuten viime kaudella, mutta kai tuossa aika selvä ero on Virran aikaan, jossa mentiin eka kausi hieman miinuksella ja sen jälkeen jokunen laukaus plussalla keskimäärin kolme kautta.Kymmenesosa kaudesta takana, joten on korkea aika tehdä aivan liian aikaisia tilastollisia johtopäätöksiä pelillisten asioiden etenemisestä. Tämän innoittamana heitin kuvaajaan Lukon laukausten ja päästettyjen laukausten erotuksen viimeisen kuuden kauden ajalta, eli Virran ensimmäisestä lähtien. Nämä laukaukset siis tasakentällisin viidellä viittä vastaan per peli.
Tätä voi tulkita miten lystää, mutta eteenpäin on ainakin menty?