Lampaankulli? Lisäsiitin?Ulos.
Koko joukkue myös täynnä löysiä lampaankulleja
Lampaankulli? Lisäsiitin?Ulos.
Koko joukkue myös täynnä löysiä lampaankulleja
Kumpaan Lalliin ei Sisäliitin luota?!;)Lampaankulli? Lisäsiitin?
No mitä luulet? Itse tehtiin myös 4, joista yksi toki hupihylkäys.Mitäköhän Marko on mieltä tänään. Neljännessä pelissä peräkkäin huippujoukkuetta vastaan vähintään viisi omiin.
Enpä luule mitään, vaan tiedän. Epäonnistuminenhan tuo on. Ja vaikka hupihylkäys olisi ollut maali, niin vasta neljä (4). Ei riitä!No mitä luulet? Itse tehtiin myös 4, joista yksi toki hupihylkäys.
Niin, mä vastasin vain kysymykseesi Virtasen mietteistä, että mitä luulet?Enpä luule mitään, vaan tiedän. Epäonnistuminenhan tuo on. Ja vaikka hupihylkäys olisi ollut maali, niin vasta neljä (4). Ei riitä!
Veltsu vois vittuillakseen alkaa vaihtamaan Sahlstedtin tyyliin maalivahtia jokaisen maalin jälkeen*. Saisi useamman aikalisän.Varmaan näitä oli useampikin, mutta oliko kerran Lukko johdossa kolme vai neljä maalia kotikentällä ja Peksi otti aikalisän kun ei ollut tyytyväinen peliin.
Virtanen sitten tänään 1-2 tilanteessa jäätyi yhtä pahasti kuin koko joukkue eikä edes yrittänyt tehdä mitään katkaistaakseen Tapparan momentumia.
Toivotaan, että saa homman kuntoon ja joukkue sitoutuu. Lukko tarvitsee kiekon voittaakseen pelin. Sillä voidaan Tapparakin haastaa. Juuri niin kuin ekassa erässä. Aloituksia pitää kaivaa myös paremmin.Niin, mä vastasin vain kysymykseesi Virtasen mietteistä, että mitä luulet?
Tietty sitä vituttaa.
2 maalia tänään suoraan aloitusvoitoista. Melko harvinaista pääsarjassa.Aloituksia pitää kaivaa myös paremmin.
Tuokin on totta.2 maalia tänään suoraan aloitusvoitoista. Melko harvinaista pääsarjassa.
Ei sillä, Sunikin oli tänään todella pirteä. Laitetaan molemmat vaikka sinne. Nuorilta pelaajilta löytyi vähän enemmän munaa kuin vaikka Hakuliselta ja Revolta tänään.Petman kevään mies ja ollut erittäin vahva pudotuspeleissä nytkin.
Miksi Suni ykköseen Petmanin sijaan?
Toimi myös Charalla ja Ristolaisella.Nyt Marko se Kukkonen ylivoimalla äkkiä maalineteen. Ei voi mennä enää huonommin ja toimi se myös Kärpissä