Olisi kiva nähdä tuosta haastattelusta video. Tuo toimittaja Harri Pirinen kun tuntuu kovasti hakevan palstatilaa tällä aiheella mässäilemällä..
Jonne@KSML kirjoitti:Kyllähän se ihan sikailu oli. Mun mielestä aina jos hyppää, pitää tulla kovia rangaistuksia. Hauska nähdä, että mitä liiga nyt päättää. Jos tästä tulee joku onneton yhden pelin pelikielto, niin sittenhän mun täytyy itsekin miettiä, että onko meidän joukkueen etu, jos mä otan yhden pelin pelikiellon ja vedän tuonne Kohon niin, että se ei pelaa loppusarjassa. Se on ihan hyvä vaihtokauppa meille. Liigahan itse vähän määrittää nyt, että miten se jatkuu. Liigalla on tänä vuonna ollut ihan hyvä linja pitkästä aikaa, Virtanen sanoi
Sitä mediankin hehkuttamaa symppis SaiPaa ja bandwagonien ykkösvaunua ei kannata lähteä moittimaan mistään, koska onhan se käsittämätöntä että tuollaisella materiaalilla ollaan näinkin pitkällä (!), joten kaikki sallittakoon ja viedään huomio muualle kuin itse tekoihin.
Pitää vaan sitten muistaa, että joskus sattuu omaankin nekkuun.
Nyt Tyni hereillä. Uutta hassunhauskaa t-paitaa tulille. Selkäpuolelle teksti "SaiPan ajama" ja eteen kuva kiinnipideltävästä Jonnesta.jätetään selkäänajot SaiPalle, tuntuu olevan tavaramerkki.
Ei nyt liity kauheasti asiaan, mutta kovasti tunnutte vievän huomion muualle esimerkiksi Pihlmanin poikkarista Giliatin naamaan. Siitä on pari kertaa muistutettu tälläkin palstalla, mutta olette yllättäen jättäneet sen huomioimatta. Battle Ankan sanoin, mitä jos Giliatilta olisi leuka murtunut? Jos tuomio tulisi teon eikä seurauksen mukaan niin Pihlman tuskin huomenna pelaisi, joten älä jaksa mussuttaa.
Ei nyt liity kauheasti asiaan, mutta kovasti tunnutte vievän huomion muualle esimerkiksi Pihlmanin poikkarista Giliatin naamaan. .
Ei nyt liity kauheasti asiaan, mutta kovasti tunnutte vievän huomion muualle esimerkiksi Pihlmanin poikkarista Giliatin naamaan. Siitä on pari kertaa muistutettu tälläkin palstalla, mutta olette yllättäen jättäneet sen huomioimatta. Battle Ankan sanoin, mitä jos Giliatilta olisi leuka murtunut? Jos tuomio tulisi teon eikä seurauksen mukaan niin Pihlman tuskin huomenna pelaisi, joten älä jaksa mussuttaa.
Virtanen vain uhkailee tekevänsä sen, minkä SaiPa on jo tehnyt kolme kertaa.
Kovasti on SaiPan menestys mennyt tunteisiin. Kyllähän se varmasti vituttaa, kun liigan pienimmällä budjetilla ollaan pystytty rakentamaan esimerkiksi JYPiä toimivampi kokonaisuus. Ei ole Jyväskylässäkään tainnut olla mitään ruusuilla tanssimista vuodesta toiseen, joten nopeasti on sielläkin kusi noussut päähän.Heh kommenteista huomaa, että kovasti on tullut itseluottamusta lappeenrantalaisiinkin, kun välieräpaikka on ulottuvilla 1. kerran viiteentoista vuoteen.
Kovasti on SaiPan menestys mennyt tunteisiin. Kyllähän se varmasti vituttaa, kun liigan pienimmällä budjetilla ollaan pystytty rakentamaan esimerkiksi JYPiä toimivampi kokonaisuus. Ei ole Jyväskylässäkään tainnut olla mitään ruusuilla tanssimista vuodesta toiseen, joten nopeasti on sielläkin kusi noussut päähän.
Samaa mieltä. Jos pelaaja tahallaan hyppää pää edellä seinään kalastaakseen jäähyä, niin jäisi nyt jumalauta edes vähäksi aikaa sinne jäähän makaamaan. Sillä tavallahan niitä ulosajoja on kalasteltu. Wärn nousi itse ylös ja luisteli vaihtoon. Typerää filmaamista.Tiedoksi vaan, että Wärn ei lauantain pelin tilanteen takia pelaa enää tässä sarjassa, joten täyttä paskaa puhut filmaamisesta.
Menee vahvasti offtopicin puolelle, mutta ei tainnut Wärnin seläänkääntö olla ensimmäinen tapaus tässä sarjassa? Muutenkin makaillut jäässä melkein samaa tahtia kuin Miika Lahti.Samaa mieltä. Jos pelaaja tahallaan hyppää pää edellä seinään kalastaakseen jäähyä, niin jäisi nyt jumalauta edes vähäksi aikaa sinne jäähän makaamaan. Sillä tavallahan niitä ulosajoja on kalasteltu. Wärn nousi itse ylös ja luisteli vaihtoon. Typerää filmaamista.
Tavanomaisesti pelaaja joka on ajellut toista selkään pyytelee tekoaan jälkikäteen anteeksi.
Virtasen olisi hyvä varmistaa vaikka Tyniltä, milloin avaa suunsa.
Kyseessä on mediapeliä ja hämmennystä lähes tekemättömän paikan edessä. Tarkoitus on sekoittaa SaiPan pasmoja huomiselle