Odotan tiedotetta jo tänä iltana.
Odotan tiedotetta jo tänä iltana.
Raha, on seuran arvojen mukaista, ei urheilullinen menestys.Potkujen antaminen ei ole seuran arvojen mukaista (Tommi Virkkunen).
Toisaalta saihan Lauri Mikkolakin potkut. Minä kyllä luulen, että tässä ollaan taas ottelu lähempänä sellaista "laastari avohaavaan" -mallista ratkaisua, jossa Marjamäki korvataan jollain Jarno Pikkaraisella, muun valmennustiimin jatkaessa entisellään. Jotenkin sellainen suurempi tuuletus valmennuksessa haiskahtaa omaan nenääni Kärpät tuntien liian "radikaalilta" ratkaisulta.Potkujen antaminen ei ole seuran arvojen mukaista (Tommi Virkkunen).
No otetaan esimerkkinä 3-2 maali. Jos Marjamäki tosiaan on ohjeistanut puolustajan lähtevän rynnimään kiekosta ohi ja varmistajan heittävän sokkosyötön keskialueelle niin tosiaan voisi antaa potkut samantien. Jopa minä vetäisin sillon paremmin. Sattuneesta syystä en usko hetkeäkään tuon olevan Marjamäen neuvo pelaajille.Mitä jos onkin niin, että pelaajat pelaavat kuten valmennus heidän haluaa pelaavan? Kuulostaisiko ihan mahdottomalta skenaariolta? Että jos ne viivat pidetään päin vittua siksi, että on tietyllä tavalla ohjeistettu, tai että puolustusalueella ollaan väärässä paikassa tekemässä vääriä asioita, koska tämä on pääkäskijän tahto ollut?
Tähän toimii helppo ajatusleikki. Mene katsomaan vaikka top4-joukkueiden kentälliset ja mieti kenet Kärppien pelaajan saisit sinne mahtumaan ja mihin rooliin, sitten vertaa toisinpäin.En suostu vieläkään uskomaan tuon joukkueen olevan noin vitun paska kuin esitykset antavat uskoa.
Se on se yli 200 000e kaudesta.Joo en tiiä minkä vitun sopimuksen purku esto pykälän se on puhunut sopimukseensa
Minusta tämä on peruskauraa nykyään. Kun hyväksyy vaan realiteetit.Alkaako jo riittämään? Aika nöyryyttävä tappio.
Miksi Kärppien pelaajat tekevät niin helvetisti enemmän henkilökohtaisia virheitä kuin muiden joukkueiden pelaajat? Mun mielestä tämä johtuu siitä, että Kärppien pelaamista ohjaa häviämisen pelko, jo toista kautta putkeen.No otetaan esimerkkinä 3-2 maali. Jos Marjamäki tosiaan on ohjeistanut puolustajan lähtevän rynnimään kiekosta ohi ja varmistajan heittävän sokkosyötön keskialueelle niin tosiaan voisi antaa potkut samantien. Jopa minä vetäisin sillon paremmin. Sattuneesta syystä en usko hetkeäkään tuon olevan Marjamäen neuvo pelaajille.
Minustakin Marjamäen teoria/suunnitelma on ihan hyvä, mutta käytäntö ja toteutus jää pahasti puolitiehen. Kertoo siitä, että se pelikirja on väärä tälle(kin) joukkueelle ja kaikille osapuolille parempi ratkaisu olisi että Marjamäki laitettaisiin sivuun. Mieluiten koko valmennusryhmä (toistettuna toiveena lisäten, että pl. Hilli) ja sisään peliä osaava ja jonkinlaisen auktoriteetin omaava valmentaja tai sitten samat ominaisuudet kahden eri henkilön osalta.No otetaan esimerkkinä 3-2 maali. Jos Marjamäki tosiaan on ohjeistanut puolustajan lähtevän rynnimään kiekosta ohi ja varmistajan heittävän sokkosyötön keskialueelle niin tosiaan voisi antaa potkut samantien. Jopa minä vetäisin sillon paremmin. Sattuneesta syystä en usko hetkeäkään tuon olevan Marjamäen neuvo pelaajille.
No otetaan esimerkkinä 3-2 maali. Jos Marjamäki tosiaan on ohjeistanut puolustajan lähtevän rynnimään kiekosta ohi ja varmistajan heittävän sokkosyötön keskialueelle niin tosiaan voisi antaa potkut samantien. Jopa minä vetäisin sillon paremmin. Sattuneesta syystä en usko hetkeäkään tuon olevan Marjamäen neuvo pelaajille.