Siirretään keskustelu osuvampaan ketjuun.
Joukkuehengestä olen kuullut puhuttavan hyvää.
Ja kyllähän Marjamäkikin valmentaa yhtä Liigan suurseuraa edelleen, vaikka miehen viimeisimmät näytöt ovat noin kymmenen vuoden takaa. Tasaista alamäkeä ever since.
Minä en ole nähnyt/kuullut Kärppien pelaajien kehuvan Marjamäkeä tällä kaudella lainkaan. Olenkohan missannut jotain?AC Oulun pelaajat ovat kehuneet Rauno Ojasen valmennusotetta, ei tuo ole tässä vuosien aikana vaan näyttänyt omistavan hirveän hyviä lahjoja mitä valmentamiseen tulee. Myös Kärppien pelaajat ovat kehuneet Marjamäkeä vuolaasti.
Joukkuehengestä olen kuullut puhuttavan hyvää.
Agree to disagree. Liigassa on varmasti parempia valmentajia, kuten Antti Pennanen sekä Rikard Grönborg, mutta alempaan keskikastiin en Pikkaraista luokittelisi. Jos vaihtoehdot olisivat esimerkiksi Ville Peltonen vai Jarno Pikkarainen, niin valitsisin jälkimmäisen.Pikkaraisen valmennusosaamisesta olen taas täysin eri mieltä. Alempaa keskikastia parhaimmillaan.
Sitä en tiedä, hinkuuko Pikkarainen ulkomaille. Eiköhän sieltä löytyisi töitä niin halutessaan. Liigan päävalmentajapaikat viedään jo aikaisessa vaiheessa, eikä esimerkiksi ensi kaudelle ole käsittääkseni edes ruutuja vapaana.Jännä että tämmöinen valmentaja on vapailla markkinoilla eikä muka kelvannut mihinkään seuraan, jos on suhteellisen hyvä.
Ja kyllähän Marjamäkikin valmentaa yhtä Liigan suurseuraa edelleen, vaikka miehen viimeisimmät näytöt ovat noin kymmenen vuoden takaa. Tasaista alamäkeä ever since.