Marjamäelle kenkää!

  • 577 458
  • 3 859

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Joo, ei tämä voi jatkua edes kauden loppuun näin.

Huomenna on tultava tiedote että tämä rillipää on potkittu vittuun ja mielellään uitettu Perämeressä. Loppukausi nyt voidaan vetää vittu ihan kenellä tahansa ja uuden valmentajan kartoitus käyntiin välittömästi. Ihan sama onko edessä säälit vai puolivälierät, tämä ukko on saatava ihan oikeasti vittuun tuolta.
 

19465

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Mika Pyörälä, Ville Mäntymaa
Marjamäki, kerää kamppeesi ja painu helvettiin Oulun Kärpistä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Toivottavasti ymmärtää itse lähteä. Muuten näyttää aivan pelleltä.
Ei tule missään nimessä itse eroamaan. Eihän kukaan vapaaehtoisesti luovu n. vuoden palkasta, Laten kohdalla tuo palkkakuitti on varmasti ihan kohtalainen.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei tule missään nimessä itse eroamaan. Eihän kukaan vapaaehtoisesti luovu n. vuoden palkasta, Laten kohdalla tuo palkkakuitti on varmasti ihan kohtalainen.
Itseasiassa Pekka Virta erosi ja ilmoitti ettei tarvitse ensi kauden palkkaa maksaa SaiPan puolesta.

Itse olisin valmis maksamaan vaikka viiden vuoden palkan parista kaudesta, jos Virta saadaan takaisin heti huomenna Raumalle.
 

Rekka Pinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Vancouver Canucks
Ei tule missään nimessä itse eroamaan. Eihän kukaan vapaaehtoisesti luovu n. vuoden palkasta, Laten kohdalla tuo palkkakuitti on varmasti ihan kohtalainen.
Tiedän, ettei Late tule itse mihinkään lähtemään, mutta onhan tuo vaan niin vitun härskiä ja noloa kun mietitään miten kausi on mennyt verratuna puheisiin ja odotuksiin, että ainakin itseäni hävettäisi jäädä jos olisin Laten paikalla.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itseasiassa Pekka Virta erosi ja ilmoitti ettei tarvitse ensi kauden palkkaa maksaa SaiPan puolesta.

Itse olisin valmis maksamaan vaikka viiden vuoden palkan parista kaudesta, jos Virta saadaan takaisin heti huomenna Raumalle.
Peksillä oli selkärankaa. Tällä meidän vätyksellä ei takuulla sellaista löydy.

Yksi kaikkien aikojen farsseista.
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Hilli voisi pitää valmennustiimille ryyppyillan. Marjamäki, ja koko muu valmennus paitsi hilli, köytetään toisiinsa kiinni ja auton peräkonttiin. Ja kauas Oulusta.
 

avail

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ei tule missään nimessä itse eroamaan. Eihän kukaan vapaaehtoisesti luovu n. vuoden palkasta, Laten kohdalla tuo palkkakuitti on varmasti ihan kohtalainen.
Juuri näin, ei todellakaan tule itse eroamaan. Nyt pitäisi hallituksen sekä osakeyhtiön johdon näyttää johtajuutta ulostamalla tuo mies. Kalliiksi tulee, mutta saa Marjamäki vietellä pois alta jo vuosi sitten haaveilemansa välivuoden sekä meidän ei tarvitse katsella häntä penkin takana ensi kaudella, eli kaikki voittaa.

Tai no, kyllähän Late välivuoden näköjään piti kaikesta huolimatta.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei VOI olla muuta vaihtoehtoa kuin monoa heti kauden jälkeen. Jos tätä ei tapahdu on Kärpät tippunut täydeksi vitsiorganisaatioksi.
Potkisin jo ennen maanantaita. Tilalle vaikka Tami.

Marjamäki on menettänyt joukkueen. Silloin ei ole mitään, ei mitään edellytyksiä jatkaa.
 

Stouts77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Potkisin jo ennen maanantaita. Tilalle vaikka Tami.

Marjamäki on menettänyt joukkueen. Silloin ei ole mitään, ei mitään edellytyksiä jatkaa.
Olishan tuossa erätauolla aikaa potkia Marjamäki pois tuolta peliä pilaamasta.

Mutta tuskin saa kenkää Late. Ensi kaudella samaa paskaa tarjolla.
 

Yargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KeKi
On olemassa urbaanilegenda, jonka mukaan paperin voi taittaa ainoastaan seitsemän kertaa. Paperin koolla, muodolla tai materiaalilla ei ole väliä, sillä seitsemän taitoksen jälkeen homma käy mahdottomaksi. Asia ei kuitenkaan ole näin, sillä virallinen maailmanennätys on 12 kertaa.

@Proffa_20 Sinä pidit laskentaa kuinka monta kertaa tällä kaudella Marja pelikirjoineen on taiteltu vastustajan valmentajan povitaskuun? Ollaanko tässä ylletty peräti maailmanennätykseen kauden aikana?
 

Koskenkorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Marjamäki ei lähde niin kauan kun hallille mennään. Fanitkin siellä paikanpäällä mieltään osoittamassa, kun oikea paikka olisi ollut kotona tai baarissa... missä tahansa muualla paitsi hallilla!! Tämähän on oululaisten silmään pissaamista eikä mitään tekoa huippu-urheilun kanssa.
 

Rekka Pinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Vancouver Canucks
Marjamäki ei lähde niin kauan kun hallille mennään. Fanitkin siellä paikanpäällä mieltään osoittamassa, kun oikea paikka olisi ollut kotona tai baarissa... missä tahansa muualla paitsi hallilla!! Tämähän on oululaisten silmään pissaamista eikä mitään tekoa huippu-urheilun kanssa.
Lieneekö tuo sitten seuraava toimenpide. Sillä kyllähän pelkästään tuon tuloksen pitäisi seurajohdon herättää. Ei sen kuuluisi fanien homma olla. Surullistahan tämä on että ylipäätään tähän on ajauduttu, että fanit alkavat jo osoittaa mieltään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös