Eikö tämäkin ala mennä jo liian pitkälle pikku hiljaa, että mitkä on niitä 'hyväksyttäviä voittoja' ja mitkä ei. Samaa mantraa toistetaan nyt jatkuvasti monelta näppikseltä käsin (mm. sinun), ettei mikään mukamas riittäisi "negaosastolle" ns. oikeiksi ja hyväksytyiksi voitoiksi. Täyttä paskapuhetta. Aivan varmasti 'riittää' kelle tahansa näytteeksi ja todisteeksi hyvästä iskukyvystä, jos Kärpät kaataa esim. Tapparaa / Hifkiä / Ilvestä / Lukkoa
Samaa mantraa todella toistettu. Joka ikisen pelin jälkeen tulee samat joukkueet listattuna ja tulee vielä muuten pitkään jatkossakin. Tämän illan jälkeen saadaan odottaa taas 5 matsia ennen kuin saadaan top 8 joukkue.
Minulle on ihan sama miten joku kirjoittelija kokee Kärppien voiton merkityksellisyyden näin lokakuussa. Enenmän minua on se on huvittanut.
Kärppien oikeasti kova tasonmittaus oli Ilvestä vastaan ja olin varsin tyytyväinen siihen peliin. Vaikka tasoitus hylättiin ja se peli hävittiin, huomattiin ettei me kovin kaukana olla kärjestä.
IFK peli oli huonompi, mutta oli siinä Kärpätkin ollut lauantaista asti reissussa ( peli torstaina) joten ihan kunnon kuvaa siitä ei saanut. Siinä pelissä ei ollut mitään palaa sillä kertaa.
Jostain saatanan syystä vastaan tulee koko ajan SaiPaa, Sporttia, Jukuria, Tepsiä ja kohta 3 kertaa!!! putkeen HPK ( 27.10,28.10,1.11)
Kärppien pelissä on todella paljon parannettavaa, mutta myös asioita jotka jo toimivat hyvin. Negatiivisen ilmapiirin keskellä olen etsinyt positiivisia asioita alkukaudesta alkaen ja olen huomannut että paljon kivempi tapa seurata.
Jos Marjamäki tai rosteri ei riitä, sitten se ei riitä.
Sitä kun ei voi vaikuttaa yhtään mihinkään päätökseen täältä käsin :)
Jaloilla ei pysty äänestämään, kun olen onnistunut muodostaan tästä seuraamisesta jonkin sortin pakkomielteen vuosikymmenten aikana