Minusta tuntuu, että @Rämemajava heitti koukun ja aika moni otti siihen kiinni.
Mulla tulee myös hieman Myrrä-fiilikset tällä hetkellä. Siis Late johdattaa joukkoja voitosta toiseen ja osa porukasta olisi vaihtamassa valmentajaa. Late paikattaisiin Latella? (Mikkola) ja lopputuloksena olisikin vain pronssia. Late I (Marjamäki) on viemässä tätä joukkuetta nyt pitkälle joten odotellaan muutama viikko.Näin keskellä voittoputkea hiipii väkisinkin pelko puseroon, että jos Late nyt johdattaakin Kärpät tällä kaudella mestaruuteen, niin sitten hän ainakin saa valmentaa sopimuksensa loppuun asti.
Minä heitän veikkauksen, että jos ja kun lauantainakin tulee turpaan, niin Marjamäki saa lähteä.Pakko alkaa pikkuhiljaa olla tässä.
En tiiä miksi on se ikävä kutina, että ei Late monoa nää pitkään aikaan…Minä heitän veikkauksen, että jos ja kun lauantainakin tulee turpaan, niin Marjamäki saa lähteä.
Jatkan tätä veikkausta vielä niin, että arvelen, että korvaaja on mallia Myrrä tai Lehterä. Mäntymaa ja Sihvonen luonnollisesti jatkavat, koska ei haluta kesken kauden tehdä "liian rajua" ratkaisua. Tällä valmennuksella mennään sitten seuraavat puolitoista vuotta.Minä heitän veikkauksen, että jos ja kun lauantainakin tulee turpaan, niin Marjamäki saa lähteä.
Ei ollut paska peli, ja ihan viihdyin, mutta Marjamäki ei saa tuosta joukkueesta ulosmitattua läheskään kaikkea potentiaalia. Tästä umpisolmusta ei ole kuin yksi ulospääsy. Tulos tai ulos.
"Lauri ulos! Lauri ulos!..."
Olisi kyllä helvetin omituinen kohta antaa potkut, kun kerta päätettiin miehellä tämä kausi jatkaa. Peli on kuitenkin parantunut pelien edetessä, mutta joukkue ei tällä hetkellä sovi tuohon pelitapaan. Kivistö ja Tiivola pitäisi saada ulostettua asap, Koiviston roolia pienennettyä ja siihen päälle tuotua vähintään sentteri, laituri ja puolustaja.Minä heitän veikkauksen, että jos ja kun lauantainakin tulee turpaan, niin Marjamäki saa lähteä.
Itsekkin viihdyin vikassa erässä, oikeastaan erien alut ja viimeinen erä oli ihan hyvääkin kiekkoa. Toki tulosta ei sitten tullut.Ei ollut paska peli, ja ihan viihdyin, mutta Marjamäki ei saa tuosta joukkueesta ulosmitattua läheskään kaikkea potentiaalia. Tästä umpisolmusta ei ole kuin yksi ulospääsy. Tulos tai ulos.
Keväisten huhujen mukaan tuo oli jo aika lähellä, kun Kärpät oli käynyt neuvotteluja Lehterän apuvalmentajan pestistä. Tiedä sitten kuinka luotettavia lähteitä oli taustalla, mutta tuollaista ainakin huhuketjussa väitettiin.Palkatkaa Tero Lehterä, niin ei tarvitse enää kuunnella sen juttuja lähetyksissä.
Ei ollut paska peli, ja ihan viihdyin, mutta Marjamäki ei saa tuosta joukkueesta ulosmitattua läheskään kaikkea potentiaalia. Tästä umpisolmusta ei ole kuin yksi ulospääsy. Tulos tai ulos.
Keväisten huhujen mukaan tuo oli jo aika lähellä, kun Kärpät oli käynyt neuvotteluja Lehterän apuvalmentajan pestistä. Tiedä sitten kuinka luotettavia lähteitä oli taustalla, mutta tuollaista ainakin huhuketjussa väitettiin.
Ette kyllä halua Myrrää. Toki se päätön koohottaminen aina välillä kantaa hedelmää runkosarjassa, mutta juomu-sultaniakin ohuempi pelikirja, olematon tilannetaju & reagointikyvyn puute takaavat sen, että ero hyvän ja huonon päivän välillä on karmiva.Jatkan tätä veikkausta vielä niin, että arvelen, että korvaaja on mallia Myrrä tai Lehterä.
Toki näinkin, mutta Marjamäki on ollut mukana hyväksymässä jokaisen pelaajan hankintaa, pl. Tiivola.Olisi kyllä helvetin omituinen kohta antaa potkut, kun kerta päätettiin miehellä tämä kausi jatkaa. Peli on kuitenkin parantunut pelien edetessä, mutta joukkue ei tällä hetkellä sovi tuohon pelitapaan. Kivistö ja Tiivola pitäisi saada ulostettua asap, Koiviston roolia pienennettyä ja siihen päälle tuotua vähintään sentteri, laituri ja puolustaja.
Tuota ylivoimaa ollaan nyt näillä samoilla naamoilla yritetty hinkata kuntoon 70 matsin ajan, ja luokatonta se on edelleen. En pidätä hengitystäni, että tällä valmennustiimillä tuo osasto tulee kohenemaan.Studiokin nosti esiin tuon hermostuneisuuden Kärppien pelissä. Syötöt ovat tällä hetkellä täysin luokattomia ja jos se pelaajalle asti menee niin osuu lähinnä luistimiin. Tuossa olisi se ensimmäinen kehityksen kohde, sen päälle ylivoima kuntoon. Nuo kaksi kun saadaan kohdilleen niin niitä pisteitä kyllä tällä pelillä tulee helpostikin.
Voi olla, mutta Marjamäki pelaa aikaa vastaan, kiitos viime kauden fiaskon. Nyt ei ole aikaa kehittää peliä, vaan paine kasvaa tappio tappiolta. Yhdeksän pistettä seitsemään peliin on todella surkea suoritus.Minun silmissä tämä ei ole niin paskaa ollut alkukauden ajan, mitä täältä saa lukea.
Tarkoitan ihan nyt joukkueen yhtenäistä potentiaalia. Joukkueen pitäisi olla enemmän kuin osiensa summa. Ja hyvässä, tai erinomaisessa joukkueessa, vähän "heikommat" yksilöt ylisuorittaa. Kuka Kärpistä ylisuorittaa?En näe kovin monessa pelaajassa enempää potentiaalia. Mitä porukka odottaa täällä esim. Kemppaiselta, Bunnamanilta, Antoselta, Tiivolalta tai Koivistolta?
Turha kuvitella, että noista kukaan olisi pisteiden valossa sateentekijä missään joukkueessa Liigassa.
Aho sai jo kenkään. Katsotaan onko Myllykoski parempi.
Myrrä on muun muassa näistä syistä johtuen yksi viimeisiä valmentajia, jotka Kärppien seuraavaksi päävalmentajaksi itse haluaisin. Muita syitä löytyy vaikkapa tästä viime viikolla kirjoittamastani viestistä.Ette kyllä halua Myrrää. Toki se päätön koohottaminen aina välillä kantaa hedelmää runkosarjassa, mutta juomu-sultaniakin ohuempi pelikirja, olematon tilannetaju & reagointikyvyn puute takaavat sen, että ero hyvän ja huonon päivän välillä on karmiva.
Ette kyllä halua Myrrää. Toki se päätön koohottaminen aina välillä kantaa hedelmää runkosarjassa, mutta juomu-sultaniakin ohuempi pelikirja, olematon tilannetaju & reagointikyvyn puute takaavat sen, että ero hyvän ja huonon päivän välillä on karmiva.
Mutta suurin osa näistä on hommattu viime kauden pelitapaan sopivaksi. Nyt kun pelitapaa on hinkattu sellaiseksi millä liigassa pärjäisi, niin pelaajat ei siihen sovellu. Koiviston hommaaminen on edelleen minulle mysteeri. Mitä kukaan Kärppien organisaatiossa näki miehessä?Toki näinkin, mutta Marjamäki on ollut mukana hyväksymässä jokaisen pelaajan hankintaa, pl. Tiivola.
Soosin aika Kärpissä olisi pitänyt tulla jo päätökseensä. Kiitos muistoista, ne oli hienoja, mutta nyt pitäisi osata irrottaa.Tuota ylivoimaa ollaan nyt näillä samoilla naamoilla yritetty hinkata kuntoon 70 matsin ajan, ja luokatonta se on edelleen. En pidätä hengitystäni, että tällä valmennustiimillä tuo osasto tulee kohenemaan.
Tämän minä näen erillä tavalla. Kiitos viime kauden fiaskon nähdään näitä "Lauri ulos!" chantteja ja potkuvaatimuksia. Minä taas näen esim. Marjamäen ensimmäiseltä kaudelta tuttua palojen yhteen hitsausta. Tänään nähtiin Kärpiltä muuten erinomainen peli, mutta ensimmäisen erän puoliväli oli hirveää. Siihen päälle Kivistön ja Koiviston sekoilut ja Sihvosen aivopieru. Niin ja se maalintekijöiden puute.Nyt ei ole aikaa kehittää peliä, vaan paine kasvaa tappio tappiolta. Yhdeksän pistettä seitsemään peliin on todella surkea suoritus.