Naurava Sika
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Porin Ässät
Ensinnäkään sen koommin minä kuin tuskin kukaan muukaan on väittänyt näiden veljesten olevan "kovimpia ikinä missään". Jos olen, niin näytä se sitten toteen, ole hyvä.Eikö näiden daavidin poikien pitäis olla kovimpia ikinä missään ja silti olet antamassa 20 peliä aikaa näyttää? Siis kaksikymmentä peliä kuudenkymmenen pelin runkosarjassa?
Toisekseen, minä toki odotan jokaiselta pelaajalta sitä, että he antavat kykyjensä ja osaamisensa kannalta odotetunlaisen panoksen kentällä. Aina. Mutta sanoin etten aio antaa sen koommin heistä kuin kenestäkään muustakaan pelaajasta tai valmentajasta minkäänlaista arviota, ennen kuin tosipelejä on pelattu edes jonkin verran. Olkoon nyt vaikka tuo 20 peliä. Mielestäni se on ihan passeli määrä katsoa, että lähteekö se kulkemaan vai ei.
Haluan myös muistuttaa, että pelaajat ovat ihmisiä. Edes Wayne Gretzky ei pystynyt pistämään ihan joka ilta puolta tusinaa tehopistettä, hänelläkin oli heikompia pelejä aina toisinaan.
Mikä sinusta on passeli määrä antaa lopullinen tuomio? Onko esimerkiksi pitsiturnauksen näytöt sinulle jo riittävä määrä, että voit tuomita joka pelaajasta millainen kausi heillä tulee olemaan? Vai mikä määrä on hyvä? Kolme harkkapeliä? Viisi?
Esitin sinulle muutaman kysymyksen, joten voit rauhassa vastailla niihin. Aloita vaikka tuosta, että missä minä tai joku muu on väittänyt veljesten olevan "kovimpia ikinä missään".
No, en sano pahalla. Olet selvästi huomattavasti nuorempi ja sitä kautta kärsimättömämpi kuin minä. Ja ymmärrän sen täysin, olin itsekin nuorempana samanlainen. Mutta toivon toki, että sinäkin katsot ensin edes muutaman tosipelin, ennenkuin alat panikoimaan kuin puolijauhoinen.
Kausi ei ole vielä edes alkanut.