Herra mun vereni! Manchester United myy pelaajan! No joo, hyvä hinta jne. Win-win-win.
Kuulemma kuitenkin tuo perhe-este oli ihan oikea syy, eikä liittynyt mitenkään mihinkään "kapinointiin". Vissiin olivat jättäneet sen vuoksi lomankin kesken ja matkustaneet Portugaliin.Tämä Ronaldon touhu on täysin ala-arvoista. Viikonloppuna alkoi huhumylly halusta siirtyä muualle. Vähemmän yllättäen, kun piti eilen aloittaa preseason Carringtonissa, tuli "perhe-esteitä". Ja nyt kukaan ei tiedä koska herra palaa ruotuun.
Jos päättäisin Unitedin siirtoasioista, olisin valmis purkamaan sopimuksen ilman korvauksia, jotta pääsisi tuosta eroon.
Linkki: https://twitter.com/DeadlineDayLive/status/1544587050376220672?t=l1gExEVSLHIzYtcvrEwmGw&s=19
Siitäkö sitten hyökkäävää pelaaja rosteriin?
Mä olen ihan varma, monta matsia kun tuli keväällä katsottua, että Amad ei ole lähelläkään valmista pelaajaa Valioliigaan. Uskoisin että lähtee lainalle.------------------------------ ------- Dybala ------
-------------------------- -------- Martial -------
-------------Rashford ------ Fernandes ----- Sancho -----------------------
----------------Elanga ------ Eriksen ------- Antony -----------------------
------------------- FDJ ----------- VDB ------------------------------
------------------ Mctominay --------- Fred -------------------------
-------------Shaw ------- Varane -------- Maguire --------- Dalot
-----------Malacia --------- Martinez -------- Lindelöf ---- AWB
---------- ------------------------- DDG -------------------------
------------- ------------------------- X ------------------------
Alkaisi näyttää jo ihan kelvolliselta. Toki FDJ ja Antonyn tulot ovat vielä jonkinverran kysymysmerkin alla, että siinä tapauksessa tuohon tulisi varmaan omista Garner ja Amad, mikä on sinänsä positiivista että tälläisetkin vaihtoehdot löytyy, mutta toisaalta kyllä kokonaisuus heikkenee merkittävästi. Tuo kakkosveska saisi myös olla edes jonkun tasoinen.
Ulos lähtisi tässä tapauksessa vielä ainakin jotkut näistä ellei kaikki: Telles, Williams, Bailly, Tuanzebe, Jones. Lainalle tai rotaatioon sitten Garner, Laird, Amad, Pellistri, Garnacho ym muut tulevaisuuden nimet.
Mä olen ihan varma, monta matsia kun tuli keväällä katsottua, että Amad ei ole lähelläkään valmista pelaajaa Valioliigaan. Uskoisin että lähtee lainalle.
Jep se eka matsi oli hyvä ja sitten mjoooh….Mä olen ihan varma, monta matsia kun tuli keväällä katsottua, että Amad ei ole lähelläkään valmista pelaajaa Valioliigaan. Uskoisin että lähtee lainalle.
Eniten mua huolestuttaisi se, että Diallo tippui penkille jopa skottiliigan peleissä ja ei päässyt kentälle. Tekniikkaa jne. löytyy, mutta ei minkäänlaista peliälyä ja fysiikkakin on nätisti sanottuna aika vajavainen vielä Valioliigaan. Riskilainalla Championshipin kärkijengeihin jossa olisi hyvä valmentaja. Sieltä rankka 46 ottelun Championship-kausi alle ja työhaalarit niskaan alusta alkaen. Siitä sitten itseluottamusta menestyvässä jengissä ja ratkaisijan viittaa tarjolle. Jos ei tuokaan onnistu niin myyntiin vaan. Esim. Wilderin Boro olisi meikän mielestä todella hyvä vaihtoehto.Jep se eka matsi oli hyvä ja sitten mjoooh….
Samaa on sanonut jokainen scouttianalyysi, jonka olen lukenut. Eli lainalle tulee menemään, ja nyt ilmeisesti haetaan liigan tason sijasta oikeanlaista pelitapaa ja isoa määrää peliaikaa.Mä olen ihan varma, monta matsia kun tuli keväällä katsottua, että Amad ei ole lähelläkään valmista pelaajaa Valioliigaan. Uskoisin että lähtee lainalle.
No ei Dybala mikään työhevonen ole. Pystyy pelaamaan hyökkäyksessä melkein roolia kuin roolia. Tiputtaa alas, kärkkyä linjassa jne. Todella monipuolinen mutta ei maailmanhuippu missään, mikä ehkä estänyt sen nousun sinne ns. ihan maailmanluokan tuntumaan. Todella hyvä laukaus ja tykkää käyttää sitä. Järjestään ollut Serie Assa laukaustilastojen kärkeä. Hyvä syöttämään… hyvä pelaaja ja näkisin kyllä ManUlle hyvänä hankintana juurikin monipuolisuutensa takia. Tietty fyysisyys epäilyttää Valioliigaan ja siksi ei kai sitä siirtoa ole koskaan tullutkaan vaikka joka vuosi tätä on huhuttu.Ainiin ja Dybalasta piti kysellä, että onko joku katsonut hänen peliään? Onko työhaalarit niskassa, minkälainen laukaus, levitteleekö käsiään jne? Mulla on (ehkä syyttä?) mielikuva Paul Pogban ja Angel di Marian huonojen ja hyvien puolien epäpyhästä yhdistelmästä.
Osaisiko vaikka @Ralph valaista?
Lähde tälle? Ainakaan Romanon suunnalta ei ole tällaista kuulunutLisandro Martinez alkaa olla Here we go!
Lähde tälle? Ainakaan Romanon suunnalta ei ole tällaista kuulunut
Paitsi Rolle ja DDGMinäkin katsoin monta matsia keväällä, ja niiden perusteella yksikään United pelaaja ei ole lähelläkään Valioliiga tasoa.
He varsinkaan eivät ole. Ainakaan sen tasoisia tai sellaisia, mitä Unitedissa tulisi avauksessa pyöriä.Paitsi Rolle ja DDG