Katselin youtubesta Donny ven de Beekin pelaamista. En siis ole ihan hirveän hyvin perillä tästä miehestä, mutta omaan silmään hän vaikuttaisi pelaajalta, jolle luulisi olevan käyttöä. Miksi hän on joutunut OGS:n koirankoppiin?
Ei varmaankaan ole ollut pelaaja, jonka OGS on halunnut joukkueeseen? Tässä todella luotettava lähde pelaajista, jotka ovat tyytymättömiä tilanteeseensa ja heille on lupailtu viime kesänä jotain muuta, mitä on ollut tarjolla peliajan suhteen
Tästä on mediassa varmaan yhtä paljon riistiriitaisia tietoja kuin siitä, että haluaako Pogba jatkaa vai lähteä muualle. Joka tapauksessa van de Beekin siirto tuli aikanaan täysin puskista, kun taas monet Solskjaerin aikana hankitut pelaajat olivat jo hyvissä ajoin tiedossa esim. Maguire, AWB, Sancho.Miten muistelisin niin, että Van De Beek nimeomaan oli pelaaja, jonka Ole halusi seuraan. Missään kohtaa ei sitten kuitenkaan ole halunnut kunnolla peluuttaa. On kyllä kieltämättä aika ihmeellistä toimintaa.
Tästä on mediassa varmaan yhtä paljon riistiriitaisia tietoja kuin siitä, että haluaako Pogba jatkaa vai lähteä muualle. Joka tapauksessa van de Beekin siirto tuli aikanaan täysin puskista, kun taas monet Solskjaerin aikana hankitut pelaajat olivat jo hyvissä ajoin tiedossa esim. Maguire, AWB, Sancho.
Tuosta on varmaan lähtenyt se yleinen ajatus, että ei ollut Solskjaerin haluama mutta ostettiin kun tuli tilaisuus. Totuus selvinnee joskus kun vdB pelaa toisessa seurassa ja voi kommentoida asiaa itse. Minä en jaksa uskoa siihen, että Solskjaer ei olisi häntä halunnut.
Mä luulen, että Ole halusi jonkun muun kuin Donnyn samalle pelipaikalle ja kun ei saanut niin Donny kelpasi, mutta kun ei välttämättä ole juuri yksi yhteen ensisijaisesti halutun pelaajan kanssa niin Ole ei häntä käytä tai siis osaa käyttää... Tämä on taas osoitus Olen kyvyistä valmentaja, kun ei voi sitten käyttää Donnya jossain soveltavassa roolissa ja pelata sitten vaikka hieman eri tavalla. Mene ja tiedä näistä.
Nythän oli juttua ilmoilla, että Ole lähtee heti kun sopiva korvaaja löytyy oli se sitten kesken kauden tai kauden jälkeen. Rodgersia oli hiillostettu median toimesta ja selvästi huomasi diplomaattisista vastauksista, että jotain on meneillään, mutta luulen että se on vasta kesäkuussa -22.
Seuraavaksi vastassa on Watford ja eiköhän pistetä verkot tötterölle ja anneta Rodgersien yms. Jatkaa puuhasteluaan muualla.
Paikalla olevien pelaajien lista kertoo aika paljon. Toivottavasti palaveri koski juurikin kyseisiä pelaajia ja heidän toimintaansa kentällä.Ole pitänyt kriisipalaverin johtavien pelaajien kanssa.
”Jätkät, kävin tossa Norjassa kalassa viikon verran ja join neljä pulloa akvaviittia päivään. Tulin lopulta siihen tulokseen, että tämä homma kääntyy sillä kun työ kaikki olette ensi pelissä penkillä”.Paikalla olevien pelaajien lista kertoo aika paljon. Toivottavasti palaveri koski juurikin kyseisiä pelaajia ja heidän toimintaansa kentällä.
Twitter ainakin sanoisi poks. Lindelöf saa multa synninpäästön, mutta muuten en ihan hirveästi pistäisi pahakseni.”Jätkät, kävin tossa Norjassa kalassa viikon verran ja join neljä pulloa akvaviittia päivään. Tulin lopulta siihen tulokseen, että tämä homma kääntyy sillä kun työ kaikki olette ensi pelissä penkillä”.
Älä nyt. Siinähän on joukkueen alkukauden kaksi ylivoimaisesti surkeinta pelaajaa ja kaksi laiskaa käsien levittelijää. Maticille voi kai antaa synninpäästön siitä, että hän edes yrittää ja Lindelöf on ollut alkukaudella joukkueen parhaita ja tasaisimpia suorittajia.Paikalla olevien pelaajien lista kertoo aika paljon. Toivottavasti palaveri koski juurikin kyseisiä pelaajia ja heidän toimintaansa kentällä.
Paikalla olevien pelaajien lista kertoo aika paljon. Toivottavasti palaveri koski juurikin kyseisiä pelaajia ja heidän toimintaansa kentällä.
Ehkä siellä on ollut myös se Newcastlen uusi videovalmentaja paikalla ja pelaajat on tuon palaverin jälkeen silkkaa kryptoniittia.
Pete Gravesin mukaan (luotettava) Lingardin ja ManUn keskustelut jatkosopimuksesta ovat loppuneet kokonaan ja Lingard lähtee seurasta. Tammikuussa haluaa jo lainalle muualle. Eli tuskin ihmeemmin saa tuota ennen peliaikaa.
Vielä nyt sen verran Lingardista että oli jakanut ko. kuvan juuri Instagramissa.