Manchester United FC 2019–2020

  • 313 489
  • 2 307

Barney

Jäsen
Lisätään nyt, ei pitäisikään olla ManUn kannalta mitään nähtävää, ei liity suoraan ManUun.
No eikös tälle löytyisi sitten sopivampiakin ketjuja kuin Unitedin kausiketju? Pitäisiköhän OGS:lle avata peräti oma ketju, kun hän tuntuu herättävän näin paljon keskustelua, vaikka aika harmaan (heh) ja tylsän oloinen persoona onkin.

Itse ketjun aiheeseen: Unitedin UCL-paikan metsästys helpottui todennäköisesti tänään aika paljon, kun City sai bannit UCL:ään. Eli siis kaiken järjen mukaan top-5 sijoitus Valioliigasta riittää tällä kaudella UCL-paikkaan. Eli siis käytännössä kaksi pitää voittaa porukasta: Chelsea, Spurs ja Wolves. Evertonilla on sen verran vaikea otteluohjelma, että heidän uskon tipahtavan tuosta taistosta pois. Sheffield United on ollut tällä kaudella hyvä, mutta en usko heidän pitävän tasoaan kauden loppuun asti. Arsenalkaan tuskin nousee enää tuolta.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
No eikös tälle löytyisi sitten sopivampiakin ketjuja kuin Unitedin kausiketju? Pitäisiköhän OGS:lle avata peräti oma ketju, kun hän tuntuu herättävän näin paljon keskustelua, vaikka aika harmaan (heh) ja tylsän oloinen persoona onkin.

Itse ketjun aiheeseen: Unitedin UCL-paikan metsästys helpottui todennäköisesti tänään aika paljon, kun City sai bannit UCL:ään. Eli siis kaiken järjen mukaan top-5 sijoitus Valioliigasta riittää tällä kaudella UCL-paikkaan. Eli siis käytännössä kaksi pitää voittaa porukasta: Chelsea, Spurs ja Wolves. Evertonilla on sen verran vaikea otteluohjelma, että heidän uskon tipahtavan tuosta taistosta pois. Sheffield United on ollut tällä kaudella hyvä, mutta en usko heidän pitävän tasoaan kauden loppuun asti. Arsenalkaan tuskin nousee enää tuolta.

Mikä ihmeen vastaus tuokin nyt oli? OGS on ManUn valmentaja, tuo mikä nyt tullut enemmän esiin tapahtui kun oli Molden valmentaja? Etkö sinäkään osaa kommentoida tuota uutista muuten kuin välttelemällä aihetta? Esim. mielipide tapahtuneesta olisi mielenkiintoista. ”Öhö öhö OGSlle oma ketju”.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
En kyllä yhtään uskalla väheksyä Sheffieldiä. Helvetin hyvin puolustava joukkue ja xg-lukemien perusteella ovat aikalailla sillä sijalla millä kuuluukin.

Jos ollaan xg-uskovaisia (kun täällä kerran jo otetaan uskontoasioihinkin kantaa) niin kevään aikana Leicesterin tulisi eniten pudota sarjataulukossa alaspäin ja Unitedin nousta noista @Barney n mainitsemista joukkueista.
 

Barney

Jäsen
Mikä ihmeen vastaus tuokin nyt oli? OGS on ManUn valmentaja, tuo mikä nyt tullut enemmän esiin tapahtui kun oli Molden valmentaja? Etkö sinäkään osaa kommentoida tuota uutista muuten kuin välttelemällä aihetta? Esim. mielipide tapahtuneesta olisi mielenkiintoista. ”Öhö öhö OGSlle oma ketju”.
Nyt meni vähän ohi. Miksi minun pitäisi kommentoida tuota jotenkin? Tai esittää joku mielipide? Mainitsin vain siitä, että tuolle voisi olla sopivimpiakin ketjuja, kuten esimerkiksi vaikka "jalkapallo - yleinen keskustelu" -ketju, sillä kuten itsekin totesit, niin aihe ei liity Manchester Unitediin. Eikä tuo ehdotus OGS:lle oman ketjun perustamisesta ollut mikään vitsi. Pelkästään sinulta on tullut jo tämän kauden aikana sivutolkulla viestejä kyseisestä kaverista. Ketjulle voisi siis olla kysyntää.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Nyt on mun vuoro sanoa sulle, @mikko600 että luepa nyt Telegraphista (ilmainen rekisteröityminen) mitä tuolla on tapahtunut ja missä järhestyksessä. Sulla on aika pahasti hommat hakusessa, epäilemättä noiden roskalehtien takia. Tai ehkä OGS on vaan niin läpeensä paha ihminen, että halusi vielä ManU:n peräsimestä käsin järjestää sarjaraiskurin turvaan. Mutta mä lopetan tämän aivan naurettavan banaalin aiheen käsittelyn nyt tähän.

Sheffield on tosiaan kova ja vahvistui tammikuussa. Kyllä Cityn bänni ManU:n tehtävää helpottaa, mutta kova on urakka siitä huolimatta. Matsi Chelseaa vastaan on ihan massiivisen iso. Ja muutama samanveroinen on vielä senkin jälkeen edessä.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Keskustelun sotkeminen saa riittää, viikon pelikielto annettu
Nyt on mun vuoro sanoa sulle, @mikko600 että luepa nyt Telegraphista (ilmainen rekisteröityminen) mitä tuolla on tapahtunut ja missä järhestyksessä. Sulla on aika pahasti hommat hakusessa, epäilemättä noiden roskalehtien takia. Tai ehkä OGS on vaan niin läpeensä paha ihminen, että halusi vielä ManU:n peräsimestä käsin järjestää sarjaraiskurin turvaan. Mutta mä lopetan tämän aivan naurettavan banaalin aiheen käsittelyn nyt tähän.

Sheffield on tosiaan kova ja vahvistui tammikuussa. Kyllä Cityn bänni ManU:n tehtävää helpottaa, mutta kova on urakka siitä huolimatta. Matsi Chelseaa vastaan on ihan massiivisen iso. Ja muutama samanveroinen on vielä senkin jälkeen edessä.
 

Liitteet

  • FFA00791-608C-49BE-A235-314A5EC6FF8D.jpeg
    FFA00791-608C-49BE-A235-314A5EC6FF8D.jpeg
    653,6 KB · kertaa luettu: 249

Heddy#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning, Manchester United
Ettei nyt vaan olisi Mikolla lähtenyt vähän lapasesta alkaneen hiihtolomaviikon juhlinta. Sen verran kovaa tykitystä oli taas tarjolla hänen lempiaiheestaan. Mielestäni tuo oma ketju Ole Gunnarille olisi ihan paikallaan, niin ei tarvitsisi käydä ylläolevan kaltaisia aiheita Unitedin kausiketjussa läpi.

Vaikka City ei ensi kaudella sieniliigassa pelaisikaan, niin eipä tuo Unitedin tekeminen silti kovin suurta uskoa CL-paikkaan luo. Martialin on yksinkertaisesti pakko alkaa pistämään palloa pussiin ihan eri tahtiin, koska eihän tuolla valitettavasti hänen ja ehkä Brunon lisäksi juuri maalintekouhkaa ole. Greenwoodilla on edessään loistava tulevaisuus, mutta tällä kaudella miehen hartiat eivät vielä kovin suurta painoa jaksa kannatella.

On kyllä mielenkiintoista nähdä, mikä tulee olemaan Glazerien ja Naken reaktio, jos United on kauden päätteksi jollain sijalla 7 ja matkaa CL-paikkaan 10 pistettä. Vaikka itsekin pidän Olesta ja onhan hän seuralegenda, niin tuossa tapauksessa en kyllä silti näkisi kun tasan yhden vaihtoehdon miehen kohdalla. Vastaiskupelaamisen Ole todistetusti taitaa, mutta tuolla tasolla valmentajan on vaan pakko pystyä luomaan sellainen taktiikka, jolla saadaan aukaistua alhaalta puolustavien joukkueiden sumput. Aikaa on nyt ollut jo 14 kuukautta ja kyllä siinä ajassa pitää jo jotain alkaa näkymään siitäkin huolimatta, että Unitedin joukkue on oikeastaan kaikkia päävastustajia huonommin koottu ja kärkiosaamisen puolesta aivan liian kapea nippu.

Maanantain matsi tulee olemaan loppukauden kannalta giganttisen tärkeä. Bruno on toivottavasti päässyt Olen systeemiin (?) sisään ja Martial on löytänyt pöytalaatikostaan pari vuotta kadoksissa olleet kulmahampaansa.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Ettei nyt vaan olisi Mikolla lähtenyt vähän lapasesta alkaneen hiihtolomaviikon juhlinta. Sen verran kovaa tykitystä oli taas tarjolla hänen lempiaiheestaan. Mielestäni tuo oma ketju Ole Gunnarille olisi ihan paikallaan, niin ei tarvitsisi käydä ylläolevan kaltaisia aiheita Unitedin kausiketjussa läpi.

Vaikka City ei ensi kaudella sieniliigassa pelaisikaan, niin eipä tuo Unitedin tekeminen silti kovin suurta uskoa CL-paikkaan luo. Martialin on yksinkertaisesti pakko alkaa pistämään palloa pussiin ihan eri tahtiin, koska eihän tuolla valitettavasti hänen ja ehkä Brunon lisäksi juuri maalintekouhkaa ole. Greenwoodilla on edessään loistava tulevaisuus, mutta tällä kaudella miehen hartiat eivät vielä kovin suurta painoa jaksa kannatella.

On kyllä mielenkiintoista nähdä, mikä tulee olemaan Glazerien ja Naken reaktio, jos United on kauden päätteksi jollain sijalla 7 ja matkaa CL-paikkaan 10 pistettä. Vaikka itsekin pidän Olesta ja onhan hän seuralegenda, niin tuossa tapauksessa en kyllä silti näkisi kun tasan yhden vaihtoehdon miehen kohdalla. Vastaiskupelaamisen Ole todistetusti taitaa, mutta tuolla tasolla valmentajan on vaan pakko pystyä luomaan sellainen taktiikka, jolla saadaan aukaistua alhaalta puolustavien joukkueiden sumput. Aikaa on nyt ollut jo 14 kuukautta ja kyllä siinä ajassa pitää jo jotain alkaa näkymään siitäkin huolimatta, että Unitedin joukkue on oikeastaan kaikkia päävastustajia huonommin koottu ja kärkiosaamisen puolesta aivan liian kapea nippu.

Maanantain matsi tulee olemaan loppukauden kannalta giganttisen tärkeä. Bruno on toivottavasti päässyt Olen systeemiin (?) sisään ja Martial on löytänyt pöytalaatikostaan pari vuotta kadoksissa olleet kulmahampaansa.

Hoh. Ei paha. Jälleen kerran asian sivuuttaminen ja vihjaus johonkin ihmeelliseen meikäläisen juhlintaan ja ei mitään mielipidettä tai kommenttia asiaan minkä toin esiin. Vähän vielä marttyyrin kyyneliä kun keskustellaan ManUn nykyisestä päävalmentajasta. Stay classy vaan hei. Harhaista ja tosiasioiden kieltämistä tässä ketjussa on nyt muutenkin ollut jo koko kauden, mutta nämä ”ite oot kännissä ja roskalehtiä vaan” -kommentit raiskaajan suojelemisesta vetävät kyllä pohjan. Kannattaa joskus kokeilla vaikeista asioista puhumista tai kommentoimista. Tietty sanat ”projekti”, ”seuraava siirtoikkuna” jne. on helpompi ladella peräkkäin ja katsella kun muut hymistelee vieressä.
 

Jeffrey

Jäsen
Hoh. Ei paha. Jälleen kerran asian sivuuttaminen ja vihjaus johonkin ihmeelliseen meikäläisen juhlintaan ja ei mitään mielipidettä tai kommenttia asiaan minkä toin esiin.

Sulla nyt on melkoinen rekordi Unitedin topikissa trollaamisesta. Syystä tai toisesta United ja OGS kiinnostaa sua erityisen paljon, ja niistä jaksat kirjoittajaa. Tämä on toki todella hieno piirre vieraskannattajissa ja osoittaa kuinka paljon United edelleen herättää tunteita ja kiinnostusta.

Esittämäsi syytökset ovat niin kovaa luokkaa, että mikäli ne olisivat edes lähipuilleen totta uutisoisi niistä myös ihan oikeat mediat. Itse en tuollaisia linkkejä edes avaisi, kun haluan myös digilaitteitani suojella tunkeutujilta.

Se miksi esimerkiksi BBC ei ole aiheesta kirjoittanut ei suinkaan johdu siitä, että haluaisivat raiskaajaa suojella. Vaan siitä, että syytteet vaan yksinkertaisesti ei ole totta, ei ainakaan nykyhetkessä.

Ylipäänsä absurdia, että tällaista nostetaan edes trollaamisen ilossa esiin tällä palstalla tai tässä topikissa.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Sulla nyt on melkoinen rekordi Unitedin topikissa trollaamisesta. Syystä tai toisesta United ja OGS kiinnostaa sua erityisen paljon, ja niistä jaksat kirjoittajaa. Tämä on toki todella hieno piirre vieraskannattajissa ja osoittaa kuinka paljon United edelleen herättää tunteita ja kiinnostusta.

Esittämäsi syytökset ovat niin kovaa luokkaa, että mikäli ne olisivat edes lähipuilleen totta uutisoisi niistä myös ihan oikeat mediat. Itse en tuollaisia linkkejä edes avaisi, kun haluan myös digilaitteitani suojella tunkeutujilta.

Se miksi esimerkiksi BBC ei ole aiheesta kirjoittanut ei suinkaan johdu siitä, että haluaisivat raiskaajaa suojella. Vaan siitä, että syytteet vaan yksinkertaisesti ei ole totta, ei ainakaan nykyhetkessä.

Ylipäänsä absurdia, että tällaista nostetaan edes trollaamisen ilossa esiin tällä palstalla tai tässä topikissa.

Ei paha. Trollaaminen ja ”ManU kiinnostaa selvästi” mainittu. Vielä kun olisit vihjannut meikäläisen olevan ManU-fani salaa, niin oltaisiin saatu oikein viiden pennin mukanokkelien vastauksien ”ite oot”-bingo.
Ihan vinkkinä hei myös että kannattaa googlettaa tämä tapaus eikä jälleen mennä helpoimman kautta ja puhua roskalehdistä jne. Siis eikö OGS peluuttanut useasta raiskauksesta syytettyä Sarria kapteenina Moldessa? Eikö Sarrin siirto Venäjälle toteutunutkaan juuri ennen oikeudenkäynnin alkamista? Eivätkä muiden joukkueiden fanit protestoineet Molden toimintaa Sarrin peluuttamisesta? Kerropa nyt hei. Ja kerro (ihan vaikka kuka tahansa) että mitä mieltä olet tästä toiminnasta? Yhtään mielipidettä kun ei ole kuulunut, pelkkää lässytystä.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Stay classy vaan hei.
Jos haluat arvostusta niin kannattaa tulla keskustelemaan muulloinkin kun on jotain provokatiivista sanottavaa ja jättää nuo kommentit keskusteluun kuulumattomien nimimerkkien (lert) omista arvoista heittämättä.

Se että on peluutettu kaveria, joka syytettynä useammasta raiskauksesta kuulostaa tietty helvetin pahalta. Siinä on iso ero onko kyseessä raiskauksesta syytetty vai tuomittu ihminen. Jos miettii urheilijoita joita on syytetty raiskauksesta niin puhutaan Cristiano Ronaldosta ja Kobe Bryantista.

Jos voidaan todistaa että OGS on suojellut raiskauksesta tuomittua ihmistä tietoisesti, niin ei tuollainen toiminta edusta varmasti minkään urheiluseuran arvoja ja potkut on selvä asia, enkä usko että kukaan tässä ketjussa on tästä eri mieltä.

Vaikka myö United-fanit ollaan vittumaista porukkaa niin ei meistä nyt pro-rape porukkaa saa, kato vaikka mun allekirjoitusta.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Jos haluat arvostusta niin kannattaa tulla keskustelemaan muulloinkin kun on jotain provokatiivista sanottavaa ja jättää nuo kommentit keskusteluun kuulumattomien nimimerkkien (lert) omista arvoista heittämättä.

Se että on peluutettu kaveria, joka syytettynä useammasta raiskauksesta kuulostaa tietty helvetin pahalta. Siinä on iso ero onko kyseessä raiskauksesta syytetty vai tuomittu ihminen. Jos miettii urheilijoita joita on syytetty raiskauksesta niin puhutaan Cristiano Ronaldosta ja Kobe Bryantista.

Jos voidaan todistaa että OGS on suojellut raiskauksesta tuomittua ihmistä tietoisesti, niin ei tuollainen toiminta edusta varmasti minkään urheiluseuran arvoja ja potkut on selvä asia, enkä usko että kukaan tässä ketjussa on tästä eri mieltä.

Vaikka myö United-fanit ollaan vittumaista porukkaa niin ei meistä nyt pro-rape porukkaa saa, kato vaikka mun allekirjoitusta.

En niin väittänytkään että pro-rape -porukkaa olisitte. Se että kieltää koko asian ja huutelee jostain meikäläisen muka kännissä olosta ja trollailusta ilman mitään kommenttia itse asiaan on halpaa kiertelyä ja nollatason kommentointia. Nyt esim. teikäläinen kommentoi jopa tuota asiaa, kiitos siitä. @Lert on itse kertonut omista arvoistaan ja mm. lopettanut TPSn kannattamisen Pride-kulkueeseen osallistumisen vuoksi. Eli en mä paskaa puhunut hänen henkilökohtaisista mielipiteistään. Kaikki saa olla sitä mieltä mitä haluaa kunhan osaavat perustella kantansa, minkä esim. @Lert on tehnyt, pisteet hänelle siitä. Jos jotain haittaa että anonyymi Jatkoajan nimimerkki sanoo ääneen että toi kaveri on homofoobikko, niin ihan sama mulle.

Tässä nyt on kuitenkin faktana se, että OGS peluutti useasta raiskauksesta syytettyä Sarria kapteenina ja Solbakken sumpli tämän siirron että pääsee poliisilta karkuun. Tässä nyt ei puhuta yhdestä syytöksestä. Sarria epäillään kuudesta raiskauksesta. Tämä ei OGSää hetkauttanut vaan kaveri sai pelata normaalisti ja iskettiin vielä kapteeninnauha käteen.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
No voi ny vittu.

Tässä nyt on kuitenkin faktana se, että OGS peluutti useasta raiskauksesta syytettyä Sarria kapteenina
Ei pidä paikkaansa. Sarr oli epäiltynä yhdestä raiskauksesta. Se ensimmäinen syyte oli pudotettu jo kauan aiemmin, siis paljon ennen kuin Sarr tuli Moldeen. Molden aikana Sarr oli kiistänyt tehneensä mitään väärin. Vrt. esim. case Bryant tai Ronaldo. Vielä paljon näiden jälkeenkin oikeus vapautti Sarrin raiskaussyytteistä.

Solbakken sumpli tämän siirron että pääsee poliisilta karkuun
OGS oli ManU:n managerina tuohon aikaan. Molde ja Sarr irtisanoivat sopimuksen viimeisimpien raiskausepäilyjen jälkeen ihan ilman OGS:ää. Sen jälkeen tämä lähti Venäjälle ja Saudi-Arabiaan. Ehkä voisit perustaa sen ketjun ja pohtia siellä tätä Solbakkenin roolia, joka on aivan epäilemättä pelkästään Olen käsialaa.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
No voi ny vittu.


Ei pidä paikkaansa. Sarr oli epäiltynä yhdestä raiskauksesta. Se ensimmäinen syyte oli pudotettu jo kauan aiemmin, siis paljon ennen kuin Sarr tuli Moldeen. Molden aikana Sarr oli kiistänyt tehneensä mitään väärin. Vrt. esim. case Bryant tai Ronaldo. Vielä paljon näiden jälkeenkin oikeus vapautti Sarrin raiskaussyytteistä.


OGS oli ManU:n managerina tuohon aikaan. Molde ja Sarr irtisanoivat sopimuksen viimeisimpien raiskausepäilyjen jälkeen ihan ilman OGS:ää. Sen jälkeen tämä lähti Venäjälle ja Saudi-Arabiaan. Ehkä voisit perustaa sen ketjun ja pohtia siellä tätä Solbakkenin roolia, joka on aivan epäilemättä pelkästään Olen käsialaa.

Käykö Telegraph lähteenä?How Babacar Sarr story unfolded: Rape charge, being picked by OGS and an international arrest warrant

Lisäys: Antaa tämän olla nyt meikän osalta tässä. Ei jaksa.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is

Heddy#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning, Manchester United
En niin väittänytkään että pro-rape -porukkaa olisitte. Se että kieltää koko asian ja huutelee jostain meikäläisen muka kännissä olosta ja trollailusta ilman mitään kommenttia itse asiaan on halpaa kiertelyä ja nollatason kommentointia. Nyt esim. teikäläinen kommentoi jopa tuota asiaa, kiitos siitä. @Lert on itse kertonut omista arvoistaan ja mm. lopettanut TPSn kannattamisen Pride-kulkueeseen osallistumisen vuoksi. Eli en mä paskaa puhunut hänen henkilökohtaisista mielipiteistään. Kaikki saa olla sitä mieltä mitä haluaa kunhan osaavat perustella kantansa, minkä esim. @Lert on tehnyt, pisteet hänelle siitä. Jos jotain haittaa että anonyymi Jatkoajan nimimerkki sanoo ääneen että toi kaveri on homofoobikko, niin ihan sama mulle.

Tässä nyt on kuitenkin faktana se, että OGS peluutti useasta raiskauksesta syytettyä Sarria kapteenina ja Solbakken sumpli tämän siirron että pääsee poliisilta karkuun. Tässä nyt ei puhuta yhdestä syytöksestä. Sarria epäillään kuudesta raiskauksesta. Tämä ei OGSää hetkauttanut vaan kaveri sai pelata normaalisti ja iskettiin vielä kapteeninnauha käteen.
Ei nyt millään pahalla, mutta sinä olet ehkä viimeinen henkilö kenen kannattaa tulla tähän ketjuun syyttelemään ketään mistään nollatason kommentoinnista. Sinua näkee tässä ketjussa harvemmin Unitedin voitettujen otteluiden jälkeen, vaan yleensä riennät paikalle hävityn ottelun jälkeen ja korostat kuinka tyhmiä tämän ketjun kirjoittajat ovat kun he uskovat "projektiin". Samalla muistat aina kertoa, miten olet koko ajan ollut Olen suhteen oikeassa ja viestin lopusta löytyy sitten yleensä vielä joku omatekoinen excel-taulukko, jonka sisältämän asian jokainen tämän ketjun kirjoittajista tietää jo muutenkin.

Itse asiasta sen verran, että niin kauan, kun nuo raiskaussyytökset ovat vaan syytösten tasolla, niin en näe Olen toiminnassa moitittavaa. Sitten jos raiskaus voidaan todistaa tapahtuneeksi ja käy ilmi, että Ole on tietoisesti suojellut Sarria, niin toivon Olen lähtevän sillä sekunnilla todella kauas Unitedista. Nykyaika vaan on sellainen, että ihmisiä on niin helppo syyttää vaikka mistä, että itse en ainakaan ala lynkkaamaan ketään ennen kun on saatu varmuus syyllisyydestä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tässähän saatetaan ManUn mestaruutta juhlia vielä tälle keväälle.

 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Tässähän saatetaan ManUn mestaruutta juhlia vielä tälle keväälle.

Eiköhän Mourinho jo heiluttele jossain sormiaan.
 

Jeffrey

Jäsen
Huhuissa nyt, että Maddison olisi päättänyt seuraavan stepin urallaan olevan United. Tosin mahdollisen siirron ajankohdasta ei mitään puhetta. Täytyy sanoa, että nyt kun Leicesterin alkutalven lento on hiipunut ja nykymenoa katselee, niin en ihmettelisi vaikka siirto tulisi jo nyt kesällä. Ja siis vaikka Ketut kuinka pelaisivat mitä kisoja.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Elikkäs hetkinen. Huhujen mukaan Grealishin kanssa on sovittu jo henkilökohtaisista ehdoista ja Maddison on päättänyt haluta Unitediin, mahdollisesti jo ensi kesänä. Pelataanko me ensi kausi 4-4-2:lla?

Jos sieltä nuo kaksi tulisivat, Sanchon osto lienisi täyttä utopiaa, mutta joku tekijämies Rassen vierelle ja eikun hyrskynmyrskyn.
 

Jeffrey

Jäsen
Elikkäs hetkinen. Huhujen mukaan Grealishin kanssa on sovittu jo henkilökohtaisista ehdoista ja Maddison on päättänyt haluta Unitediin, mahdollisesti jo ensi kesänä. Pelataanko me ensi kausi 4-4-2:lla?

Jos sieltä nuo kaksi tulisivat, Sanchon osto lienisi täyttä utopiaa, mutta joku tekijämies Rassen vierelle ja eikun hyrskynmyrskyn.

Vai olisko meillä jopa penkillä joku, ettei tartte joka peliä pelata samoilla ukoilla ja samalla formaatiolla?

Tosin mikäli Juve tai Real ei kykene tai halua Pogba lunastaa, niin sitten saattaa mennä jo tiukemman puoleiseksi siellä penkillä. Tosin muistetaan, että Fernandes pystyy pelata ainakin RW, AMC, CM ja Grealish ainakin LW, AMC ja mahdollisesti myös MC. Eli monipuolista kaveria ja rotaatio mahdollisuuksista olisi vaikka kuinka paljon. Maddisonkin kykenee AMC ja MC ja jopa Pogba menisi ainakin heikompia vastaan täysin riittävästä DMC:stä.

Eli siinä mielessä vaikka rotaatiossa monia pelaajia olisikin niin mikäli he ovat tarpeeksi monipuolisia, lienee kaikille myös ihan riittävästi peliaikaa luvassa. Parhaiten esiintyvä sitten valtaa sen avauksen paikan. Eli siis aivan niinkuin sen huippujoukkueessa kuuluisikin mennä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Vai olisko meillä jopa penkillä joku, ettei tartte joka peliä pelata samoilla ukoilla ja samalla formaatiolla?
Toki. Mä heitän noita aina siitä näkökulmasta, että vastassa on joku Pool tai City.
 

Barney

Jäsen
Itse en oikein jaksa innostua tuosta Maddisonista. Erittäin hyvä pelaaja toki, mutta onko Unitedilla tarvetta sekä Grealishille ja Maddisonille? Grealish on kuitenkin pakko saada kesällä. Katson juuri Villan peliä ja Grealish on Spursia vastaan luonut yksin jo pari erinomaista maalipaikkaa alle puoleen tuntiin. Muutenkin kaveri on ollut ihan dominoivan hyvä lähes jokaisessa tämän kauden aikana näkemässäni ottelussa.

Grealishiin ja Sanchoon pitäisi satsata kaikki paukut. Jos nuo kaksi saadaan maaliin, niin sitten seuraavaksi tärkein hankinta on tuo kärkipelaaja. Jos sen lisäksi halutaan hankkia vielä muita pelaajia, niin sitten nousee esille esimerkiksi Koulibaly ja Maddison. Kunhan saadaan nyt edes nuo Grealish ja Sancho. Siinä olisi kaksi laadukasta ja edelleen kehittyvää nuorta englantilaista pelaajaa.
 

Jeffrey

Jäsen
Itse en oikein jaksa innostua tuosta Maddisonista. Erittäin hyvä pelaaja toki, mutta onko Unitedilla tarvetta sekä Grealishille ja Maddisonille?

Täältäkin ehdottomasti mieluummin Grealish. Maddison lienee parempi etenkin viimeisen syötön antajana, mutta vaatii muun keskikentän ja hyökkäyksen erinomaista toimintaa. Grealish ehdottomasti monipuolisempi pelaaja, ja kykenee tekemään itse itselleen paremmin tilaa ennen sitä viimeistä syöttöä ja kykenee parempiin yksilösuorituksiin joka nyky Unitedissa on melko tärkeä ominaisuus. Lisäksi tietenkin ne lyhyet sukat ja äärilädismi ehdottomia plussia. Lisäksi mies lienee helpompi irrottaa, vaikka toki Villa yrittää kiinni pitää minkä kykenee.

Ehkä Maddisonia voi sitten luritella mikäli Pogba todella myydään. Mikäli Pogba lähtee niin 2 keskikenttää melkein tarvittaisiin. Toki toinen voi olla myös joku ihan muu.

Itsekin näen samalla tavalla. Nyt kaikki paukut kiinni Grealish-Sancho kaksikon signaamiseen ja sen jälkeen voi katsella ketä muita voisi saada irti.
 

Heddy#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning, Manchester United
Täytyy myöntää, että olen itsekin alkanut kääntämään takkiani Grealishin suhteen. Tässä kun on nyt viime aikoina tullut nähtyä vähän enemmän Villan pelejä, niin mieli on muuttunut siihen suuntaan, että ehkä Grealish kuitenkin sopisi tuohon Unitedin pakkaan paremmin. Toki jos Pogba tuosta lähtee, niin Maddisonin tulee olla kyllä kärkipäässä kun etsitään korvaajaa. Brunon saapuminen mielestäni pienensi tarvetta Maddisoniin melkoisesti ja tässä tilanteessa näen, että Unitedin ei ole pakko lähteä mihinkään Leicesterin kiristykseen mukaan.

Nämä puheet Sanchosta vaikuttavat kyllä valitettavasti aika utopistisilta siinä vaiheessa, jos United ei selvitä tietään chämppäriin. Toki jälleen kerran raha ja suuremmassa seurassa pelaaminen voi painaa vaakakupissa, mutta hyvin vaikea jotenkin nähdä Sanchoa pelaamassa Unitedin paidassa Eurooppaliigaa, jos vaihtoehdot ovat tyyliin "Real, Juve, Chelsea tai Dortmund".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös